WHEM Charlotte, Mechelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Toolboy

Newbie
14
06/01/23
5
4
Iemand ervaring met deze Charlotte uit Mechelen? Wil ze graag is een bezoek brengen maar voor mij is het meer dan een uur rijden, dus zou graag willen weten of het de moeite is.

Ik wou afspreken maar ze neemt haar telefoon niet op,zelfs via Whatsapp lukt het niet.ik heb ze al eens 1 maal aan de telefoon gehad en aan haar stem te horen is ze ouder dan op de advertentie.

Laatst bewerkt:
Ik wou afspreken maar ze neemt haar telefoon niet op,zelfs via Whatsapp lukt het niet.ik heb ze al eens 1 maal aan de telefoon gehad en aan haar stem te horen is ze ouder dan op de advertentie.
En ik ga het geen twee keer zeggen! 😋

Heb deze dame jaren geleden bezocht ,was wel een sexy vrouw met mooie rondingen.
Als ik mij goed herinner was het toch niet wat ik had verwacht.
Ik ga niet meer terug.
Maar ieder zijn ding.

Ik heb ze eenmaal aan de lijn gehad en ik vroeg waarom zij niet reageerde op whattsapp en werd heel arrogant en heeft zij mij geblokkeerd .Dus ....
ik heb haar al verschillende keren via Whattsapp een bericht gestuurd en kreeg nergens antwoord op. Maar nergens zie ik iets van prijzen staan. Vind het al onbeleefd als je zelf via Whattsapp al geen prijzen doorgeeft en enkel bij het bellen.

ik heb haar ook willen contacteren via whattsapp, maar krijg nooit een deftige reactie. Wil zeker met haar afspreken maar krijg er geen informatie van haar kant.
Je moet haar advertentie goed lezen! Zij schrijft dat zij niet op berichten reageert, alleen op bellen.
En dan maak je uiteraard kans dat zij bezig is of dat je buiten haar werktijden belt of dat ze even geen zin heeft. That's life.

Je moet haar advertentie goed lezen! Zij schrijft dat zij niet op berichten reageert, alleen op bellen.
En dan maak je uiteraard kans dat zij bezig is of dat je buiten haar werktijden belt of dat ze even geen zin heeft. That's life.
Heb je haar al eens telefonisch trachten te bereiken,indruk dat zij ouder is volgens haar ste

Laatst bewerkt:
Heb het voorbije jaar de dame keer of 4 proberen bellen als ik in de buurt van Mechelen was om ze eventueel te bezoeken.

Neemt nooit telefoon op en laatste keer duwde ze gewoon af terwijl hij belde.

Terug
Bovenaan Onderaan