Recensie Chase/Zoe, Diane's Secret, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HINDOESTAANSE4EVER

Stamgast
Forumpionier
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Link naar advertentie
https://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/zoe/
Totale kosten (in euro)
580 + 20 fooi
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor vier uurtjes bij zoe geweest. We trokken onze kleding uit ik zei hou je pumps maar aan. Zoe ging op haar rug liggen en ik ging op mijn knieen tussen haar benen in zitten. Ik pakte haar linker pump vast en ik trok hem heel zachtjes van haar voetje. Het geluid wat dat altijd geeft vind ik erg geil. Zoe had prachtige teentjes en er kwam een heerlijke geur vanaf. Ik begon aan zoe's teentjes te sabbelen en ik kwam spontaan klaar. Ook het zelfde gedaan bij haar rechter voetje en ik ging naast zoe op bed liggen. Teentje voor teentje deed ik uit elkaar en ik ben er lekker tussen in gaan likken. Zoe was me heel erg lekker aan het aftrekken. Ik voelde dat ik ging klaarkomen en ik vroeg aan zoe of ze met de teentjes van haar rechter voetje heel snel wou gaan wiebelen. Ik stopten ze in mijn mond wat voelden dat lekker aan zeg en met een finke kreun kwam ik twee keer achterelkaar klaar. Ik legde zoe's voetjes op elkaar en ik begon tussen haar teentjes in te likken. Zoe bleef lekker door gaan met aftrekken tot mijn lul weer goed stijf was geworden. Wat een paar heerlijke kleine voetjes (Maatje 34) heb jij zoe kreunden ik zoe zei geniet er maar lekker van. Ik deed haar voetjes van elkaar af en ik pakten haar enkels vast en ik ben vanaf haar hielen tot aan haar teentjes gaan likken. Toen ik heel zachtjes met mijn tong over haar teentjes heen ging kwam ik klaar. Nu eerst even pauze zoe kreunden ik en ze ging haar met flink veel sperma besmurde hand even wassen. Toen ze weer terug kwam op bed vroeg ik zoe of ze met haar voetzolen heel zachtjes over mijn gezicht heen wou gaan. Zoe ging liggen en ik ging op mijn knieen voor haar zitten en ik deed mijn ogen dicht. Het gevoel van zoe's zachte voetzolen die over mijn gezicht heen gingen zorgde er voor dat ik al snel weer een keiharde erectie kreeg. De geur was heerlijk ik ging weer liggen en zoe pakte mijn lul weer vast en ze begon me weer aftetrekken. Ik begon aan een combinatie van tenen sabbelen en er tussen in likken. Ik werd hier zo geil van ik vroeg of zoe met haar tien teentjes wou gaan wiebelen. Ik stopten ze om ste beurt in mijn mond en ik kwam werkelijk als een vulkaan klaar. Zoe zo snel als je maar kan gaan wiebelen met je teentjes en ik stopten ze beiden om ste beurt weer zo diep in mijn mond als maar kon. En met een enorme brul kwam ik nogmaals heerlijk klaar. Ik kreunden dat ik genoeg was klaargekomen voor vandaag. De rest van het uur wat ik nog over had heb ik doorgebracht met mijn neus tussen haar teentjes in en heeft zoe mijn ballen een heerlijke massage gegeven. Deze combinatie was ze erg lekker dat ik er spontaan van klaarkwam. Daarna lekker mijn lul met koud water gaan wassen en mijn kleding weer aan gedaan. Bij de deur nog drie kusjes ik pakte zoe's hand vast en ik stopten er nog een fooitje in waar ze erg blij mee was. Tot de volgende keer zoe zei ik en ik ging weer met een goed gevoel richting huis ?.
 
Aftrekken: 5,00 ster(ren)
Extra's:
  1. Voetfetish
Gesproken taal: Nederlands
Roker: Nee
Algehele Hygiëne: Uitstekend
Origine: Zuid-Amerikaans
Leeftijd: 18-25
Haarkleur: Zwart
Cupmaat: C
Lengte: 1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw: Slank
Duur van bezoek: 120+ minuten
Link naar advertentie: https://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/zoe/
Totale kosten (in euro): 580 + 20 fooi
Algemene beoordeling: 5,00 ster(ren)

Vandaag voor vier uurtjes bij zoe geweest. We trokken onze kleding uit ik zei hou je pumps maar aan. Zoe ging op haar rug liggen en ik ging op mijn knieen tussen haar benen in zitten. Ik pakte haar linker pump vast en ik trok hem heel zachtjes van haar voetje. Het geluid wat dat altijd geeft vind ik erg geil. Zoe had prachtige teentjes en er kwam een heerlijke geur vanaf. Ik begon aan zoe's teentjes te sabbelen en ik kwam spontaan klaar. Ook het zelfde gedaan bij haar rechter voetje en ik ging naast zoe op bed liggen. Teentje voor teentje deed ik uit elkaar en ik ben er lekker tussen in gaan likken. Zoe was me heel erg lekker aan het aftrekken. Ik voelde dat ik ging klaarkomen en ik vroeg aan zoe of ze met de teentjes van haar rechter voetje heel snel wou gaan wiebelen. Ik stopten ze in mijn mond wat voelden dat lekker aan zeg en met een finke kreun kwam ik twee keer achterelkaar klaar. Ik legde zoe's voetjes op elkaar en ik begon tussen haar teentjes in te likken. Zoe bleef lekker door gaan met aftrekken tot mijn lul weer goed stijf was geworden. Wat een paar heerlijke kleine voetjes (Maatje 34) heb jij zoe kreunden ik zoe zei geniet er maar lekker van. Ik deed haar voetjes van elkaar af en ik pakten haar enkels vast en ik ben vanaf haar hielen tot aan haar teentjes gaan likken. Toen ik heel zachtjes met mijn tong over haar teentjes heen ging kwam ik klaar. Nu eerst even pauze zoe kreunden ik en ze ging haar met flink veel sperma besmurde hand even wassen. Toen ze weer terug kwam op bed vroeg ik zoe of ze met haar voetzolen heel zachtjes over mijn gezicht heen wou gaan. Zoe ging liggen en ik ging op mijn knieen voor haar zitten en ik deed mijn ogen dicht. Het gevoel van zoe's zachte voetzolen die over mijn gezicht heen gingen zorgde er voor dat ik al snel weer een keiharde erectie kreeg. De geur was heerlijk ik ging weer liggen en zoe pakte mijn lul weer vast en ze begon me weer aftetrekken. Ik begon aan een combinatie van tenen sabbelen en er tussen in likken. Ik werd hier zo geil van ik vroeg of zoe met haar tien teentjes wou gaan wiebelen. Ik stopten ze om ste beurt in mijn mond en ik kwam werkelijk als een vulkaan klaar. Zoe zo snel als je maar kan gaan wiebelen met je teentjes en ik stopten ze beiden om ste beurt weer zo diep in mijn mond als maar kon. En met een enorme brul kwam ik nogmaals heerlijk klaar. Ik kreunden dat ik genoeg was klaargekomen voor vandaag. De rest van het uur wat ik nog over had heb ik doorgebracht met mijn neus tussen haar teentjes in en heeft zoe mijn ballen een heerlijke massage gegeven. Deze combinatie was ze erg lekker dat ik er spontaan van klaarkwam. Daarna lekker mijn lul met koud water gaan wassen en mijn kleding weer aan gedaan. Bij de deur nog drie kusjes ik pakte zoe's hand vast en ik stopten er nog een fooitje in waar ze erg blij mee was. Tot de volgende keer zoe zei ik en ik ging weer met een goed gevoel richting huis ?.
@admin zoe . chase zo als ze zich nu noemt kan naar dianes secret worden verplaatst (y) .
 
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Chase
Totale kosten (in euro)
825 + 20 fooi
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer voor vijf uurtjes bij de prachtige chase geweest ik had gebeld om haar te reserveren. Na het afrekenen wat ik met mijn credit card kon doen + puntje vind ik zijn we naar de kamer gegaan met jacuzzi. Ik gaf chase haar extraatje voor voet fetish en plassex en onze kleding ging uit cassie hield alleen nog haar pumps aan op mijn verzoek. Na dat ik mijn lul had gewassen ging ik ook het bed op. Ik ging op mijn knieen voor chase zitten en ik pakte haar linker enkel vast en ik trok haar pump van haar voetje af. Wat blijft het toch een heerlijk geluid. Ik keek naar chase's voetzool en ik begon op het plekje waar haar teentjes begonnen te ruiken. Chase had daar zo'n lekkere geur zitten dat ik er spontaan van klaarkwam. Ook het zelfde gedaan met haar rechter voetje ik pakte chase's beiden voetjes vast en ik legde ze op elkaar. En ik ging naast haar liggen en ik ben aan haar tien prachtige teentjes gaan sabbelen. Chase lag me heerlijk aftetrekken toen ik voelde dat ik ging klaarkomen deed ik haar voetjes van elkaar. Ik vroeg of ze met haar tien teentjes wou gaan wiebelen en toen ik klaarkwam stopten ik om ste beurt haar vijf wiebel teentjes in mijn mond. Chase zag me zo erg genieten van haar teentjes dat ze me sneller begon aftetrekken en ze liet me nogmaals heerlijk klaarkomen. Ik vroeg chase of ze al moest plassen dat gaat me wel lukken denk ik schatje zei ze kom maar lekker met me mee naar de jacuzzi. Ik ging er in liggen en chase kwam gehurkt boven mijn gezicht zitten. Ik trok zachtjes haar donkere schaamlipjes uit elkaar tot ik haar plasgaatje kon zien. Ik zei kom maar verder naar beneden en laat je plasje maar rustig lopen en ik deed mijn mond open. Ik voelde en hoorde hoe chase in mijn mond plasten. Haar blaas zat goed vol en ik moest flink door gaan met slikken. De geur en smaak van chase haar urine was zo erg lekker. Toen ze zichzelf totaal had leeg geplast in mijn mond zijn we ons lekker gaan wassen. We gingen weer in tegenovergestelde richting naast elkaar liggen. Ik deed chase's teentjes stuk voor uit elkaar en ik likten er met mijn tong tussen ik had al weer snel een flinke erectie. Chase pakte hem vast en ze begon me aftetrekken ik begon chase onder haar teentjes te sabbelen met veel spug wat ik weer van haar teentjes af likten. Toen ik klaarkwam liet ze mijn lul los en ik spoot leeg en ze begon we weer verder aftetrekken tot ik weer klaarkwam. Nu even pauze chase zei ik en ik ging op mijn knieen voor haar zitten. Ik pakte haar voetjes op en ik hield ze voor mijn mond. Ik deed teentje voor teentje uit elkaar en ik likten er tussen. Ik boog haar voetjes en ik ben onder haar tien heerlijke teentjes gaan sabbelen ik kreeg er een heel pretig gevoel bij en ik kreunde wat heb je toch een paar verrukkelijke teentjes chase. Geniet maar lekker van ze schatje zei chase. Na een tijdje kreeg ik weer een keiharde erectie en ik ging weer op bed liggen en chase kwam weer naast me liggen. Ik vroeg of ze met haar zachte voetzolen heel rustig over mijn gezicht wou heen gaan. Ik lag te trillen van genot terwijl chase me weer lekker aan het aftrekken was. Ik heb het nog nooit zo lang volgehouden om niet klaartekomen. Maar toen ik eenmaal kwam voelde het zo erg lekker chase ging sneller en sneller tot ik nogmaals klaarkwam. Ik kreunde dat ik genoeg was klaargekomen voor vandaag. Ik zag op mijn horloge dat ik nog 1'5 uur over had . En rest van de tijd heb ik van chase's heerlijke lichtbruine voetjes genoten er is geen plekje geweest op haar voetjes waar mijn tong niet was geweest. We gingen ons eigen lekker wassen en we troken onze kleding weer aan. Ik deed in haar beiden pumps een fooitje voor dat chase ze weer aan deed. Heel erg bedankt zei chase en ze gaf me drie kusjes. Ik zei ik heb het heel erg naar mijn zin gehad met je en je zit me snel weer terug.Ik ging de deur uit bij dianes secret en ik liep naar mijn auto en ik ging weer richting huis.
 
Goed om te weten, kan ik aan mijn lijstje toevoegen! Ik ben bij haar geweest bij MM. Heel lief meisje, de sex was ok, maar in hou meer van wat wilder.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan