Recensie Cheery, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BulletBill

Stamgast
665
13/07/22
976
32
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4988907-cheery
Totale kosten (in euro)
200
Deze dame bezocht, wat een verspilling van mijn geld en tijd was. Dat lag niet eens zozeer alleen aan haar.

Afspraak maken ging uitermate moeilijk. De planner faalt in alles waar een planner voor dient. Probeert vervelende verificatiechecks te doen, maakt dubbele afspraken, laat je lang wachten met smoesjes en leugens (want je kan klanten zien weglopen) en communiceert slecht over alles. Uiteraard begint dit spel pas wanneer je al op locatie bent.

Eigenlijk had ik dit moeten afkappen, maar heel soms heb ik een reminder nodig van hoe goed ik het heb met mijn normale groep meiden/planners.
Ook was ik nieuwsgierig over het profiel en dacht ik dat het misschien een juweeltje kon zijn verborgen onder een strontboeker.

Helaas bleek dat niet het geval te zijn. Uiteraard was er letterlijk niks 'Asian' aan deze meid. Gewoon een latina met een flinke BBL. Ze is wel knap voor wat het waard is, en ook best wel lief. Maar ik kwam niet voor haar en ook niet voor haar vriendin in de badkamer. Toch ben ik gebleven om de een of andere reden, terwijl ik genoeg alternatieven had kunnen bezoeken; zonde.

Badkamer gebruikt, zonder schone handdoek. Ze spreekt misschien 4 woorden Engels, voor de rest alleen Spaans. Hoewel ze verder aardig was, was het niet mijn ding. Zoenen deed ze nauwelijks, pijpen zonder was pover met constant natte doekjes erbij en neuken kon ze nauwelijks hebben ondanks het overvloed aan glijmiddel die ze erop smeerde. Voelde alsof ik met mijn pik aan het roeien was in de Noordzee terwijl ze het stoten tegenhield. Ook nog half verbaasd als er over het lichaam wordt klaargekomen terwijl de planner dat actief aanprijst als standaard. Je kan er geen GFE mee hebben en al zeker geen PSE, dus wat rest er dan als je niet eens een gesprek kan voeren? Leuke glimlach en zingt leuk mee met haar Youtube playlist, maar ik kom niet voor de karaoke.

Lesgeld en weer op naar de volgende.

Terug
Bovenaan Onderaan