Recensie Cher, Soraya's Palace, Steenokkerzeel 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geil Konijn

Stamgast
362
22/04/22
22.920
26
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.sorayaspalace.be/hostesses/cher
Totale kosten (in euro)
70
Vandaag voor het eerst eens zonder afspraak naar Soraya's Palace. Line-up was met drie dames en Cher koos ik omwille van haar looks. Bij het naar boven gaan zag ik dat haar weelderige 'derriere' meer dan waarschijnlijk wat plastische chirurgie had gevergd. Over haar ferme borsten was ik daar niet zeker van. Ik kon het alleszins niet voelen. Soraya had me al meegegeven dat Cher niet tongzoent, dus daar ben ik ook niet aan begonnen. Staand wat kusjes, flink met de borsten gespeeld (tepels mag je vrijelijk zuigen en likken) en daarna begon ze me te pijpen. Gebeurt GFE-style dus traag, net zoals de rest van het voorspel (veel strelen). Daarna gingen de beentjes in de lucht en kon ik haar lekker diep in missio neuken. Nog even onderbroken om weer met die borsten te spelen en dan weer missio. Toen ik dicht bij mijn hoogtepunt kwam, vroeg ik om over te schakelen naar doggy om zo met zicht op die gigantische billen het rubbertje te vullen. De massage achteraf was kort maar ok.
Veel conversatie dien je niet te verwachten want ze spreekt alleen Spaans (en ik niet dus). Goed dus maar geen toppertje (mede door gebrek aan communicatie). Wel een aanrader voor de (fake) billenfanaat!

Terug
Bovenaan Onderaan