Chez Maurice , Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

heetgeval5

Wandelaar
37
30/01/22
11
4
Weet iemand wat dat is en/of daar iets goed is? ik zie regelmatig dat daar iets door gaat maar hoe is het daar?

en als ik wat opzoekt staat georganiseerd door Stout events
En 1 van de komende evement is deze wat ik vind wat er door gaat

(ik weet niet of dat hier thuis hoort bij gangbang maar ze adverteren op afspraakjes bij Gangbang en bij redlights staat ook gangbang in mogelijkheid)

 
Weet iemand wat dat is en/of daar iets goed is? ik zie regelmatig dat daar iets door gaat maar hoe is het daar?

en als ik wat opzoekt staat georganiseerd door Stout events
En 1 van de komende evement is deze wat ik vind wat er door gaat

(ik weet niet of dat hier thuis hoort bij gangbang maar ze adverteren op afspraakjes bij Gangbang en bij redlights staat ook gangbang in mogelijkheid)

Ben ook benieuwd, zou al willen gaan maar wacht eerst liever een paar reacties af.
 
1x geweest..............pfffffffffffff als je wil ontvangen worden in ene stal , wc's en douche in ene container zonder verwarming , moet je er naar toe .
Een beetje netheid voor dit soort van activiteiten is wel een must.
 
1x geweest..............pfffffffffffff als je wil ontvangen worden in ene stal , wc's en douche in ene container zonder verwarming , moet je er naar toe .
Een beetje netheid voor dit soort van activiteiten is wel een must.
Bedankt Meda, ik had al een klein vermoeden toen ik eens ging speuren op Google Earth, vanboven uit leek er precies een loonwerker op dit adres te zitten🤨, zou volgens jou versie dus toch kunnen kloppen.
 
Op fetlife staat het altijd. Als ik een partner had die meekwam met mij, dan ging ik eens. Niet dat ik de 40eur voor single nie wil betalen, maar gewoon, wil nie alleen staan daar.
 
Vandaag heb ik het toch gewaagd om naar de bare gangbang van Elle Naturelle te gaan. Locatie is inderdaad in een paardenstal maar dat valt enkel op als je naar binnen gaat. Aan de ingang wordt geïncasseerd en een HIV-test afgenomen. Als die negatief is mag je binnen. Uitkleden en douche is inderdaad buiten, niet echt proper en aangenaam.
Eens binnen moet je echt goed kijken om te weten of je in een paardenstal bent, valt niet echt op. Ik ben gekomen voor de gangbang en de sletjes die er waren waren echt gemotiveerd. Ze alle 3 kunnen neuken ( met condoom!) en daar hadden ze echt veel zin in. Mij ook lekker laten pijpen, enkel bij Claire was dat pijnlijk. Dankzij Cherri , Claire en Amy was dit toch een geslaagd feestje voor mij. Bare waag ik niet en daarom heb ik steeds condoom gebruikt.
Conclusie: hete onverzadigbare lekkere sletjes op een wel rare locatie.
6-02.jpg
 
Iemand ervaring met hun andere events in Maison Stout? Gangbang doe ik uit principe nooit als Bare aangegeven wordt. Er zijn liefhebbers voor, maar dat ben ik niet.
 
Ben er ook geweest .
Vond de lokatie echt niet te doen je kon ingang nog niet vinden.
Eenmaal binnen was het nog wat wachten.
Claire kon de locatie niet vinden en was pas om 12 uur daar ze had dan nog problemen om zich om te kleden was buiten wel zeer fris..
Eenmaal begonnen was het vooral Amy die de meeste mannen aantrok.
Cherri was vooral aant pijpen vond ik maar redelijk was vooral veel trek werk.
Dan maar naar Claire die wat op een verhoog aan de zijkant bezig was
Eerst lekker gepijpt kan ze we heel goed
Dan doggy genomen en haar kutje vol gespoten
Was al goed gevuld.
Na een pauze 2de ronde voor mij.
Amy doggy genomen maar nog niet klaargekomen.
Dan naar Cherri ze lag met haar kut omhoog
Langzaam erin gestoken ondertussen gevraagd hoe het op filmopname was op zondag
25 mannen en ze vond het wel leuk.
Ze is wel zeer vrolijk sletje
Ik mocht ooki n haar kontje en heb da dan ook vol ge spoten.
Wel geil zo zonder condoom.
Er was een koppel aangemeld maar niet gezien.
Lekker geneukt alleen lokatie kan niet.
 
Vandaag is dit event er ook weer. Ik las dat als je pas kan rond 15u je minder betaalt. Het enige wat me tegenhoudt is het bare gegeven. Dat schrikt mij toch af.
 
Ik ging er naartoe gaan. In Hasselt 40min gezocht naar een bank. Tegenwoordig is cash afhalen een hele opdracht. Uiteindelijk was het 16u. Het zou tot 17u duren dus ik dacht 70€ voor een uur is nog cva. Maar stond ene aan de voordeur om te testen en te betalen en die zei "de seks stopt om 16.30u". Dus ik naar huis.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan