Algemeen China

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
829
23/09/21
446
56
In 2016 besloot ik met een vriend van mij van Chinese afkomst om China te bezoeken, ik was er nooit geweest en het trok me ook wel om het land een keer te bezoeken.
Hij heeft een huis in Shenzhen en dat bespaart wel op een hotelkamertje huren.
Vliegen was wel een ding, we hebben een vlucht genomen naar Hongkong omdat het luchthaven dichterbij is, vandaaruit is het met de trein een kleine uur reizen. We moesten wel langs een douane en een visum was toen ook verreist. Dat kan je terplekken nemen bij het grensstation.

In de stad hebben we wel het eea gezien, verdere details qua bezienswaardigheden zal ik niet op ingaan.

Overal in de stad zijn er massagesalons voor voeten en hoofd, haal het ook niet in je hoofd om wat anders te verwachten.

Prostitutie is in China verboden, dus je wijkt uit naar illegale aanbieders waar je ook voorzichtig mee moet zijn. Op straat zie je overal visitekaartjes van salons , zo kregen we ook een kaartje te zien waar ze dames aanbieden.
We trokken de stoute schoenen aan en mijn maat heeft gebeld naar zo`n aanbieder.
Op het kaartje stond medegedeeld dat de Ontmoeting in een 5 sterren hotel gebeurt, uiteraard zonder vermelding van naam.
Het was 9 uur in de avond dat we belden...ze hebben een eigen chauffeur die jouw ophaalt en weer terugbrengt. Klonk allemaal wel goed en dat voor omgerekend 60 euro.
De dames zelf zouden omgerekend 80 euro kosten voor een uur afhankelijk waar je keuze op valt.

De chauffeur haalde ons op in een keurige auto, we stapten in en we begonnen te rijden waarop mijn maat na een kwartier aan de bestuurder vroeg hoe lang het nog rijden was......Zijn antwoord: nog 3 kwartier!!
We begonnen allebei te argwanen of dit wel goed komt...voor helftegeld is het iemand van de zedenpolitie oid.

Na een klein uurtje kwamen we voor een grote hotel aan, het was immers 23.00 ongeveer.
Hotel leek wel dicht zonder receptie. We moesten een man volgend die ons naar de kamer zou brengen, het route verliep door donkere gangen en krakmikegge kamers die totaal niet leken op een 5 sterren hotel...Mijn hart begon wel iets harder te kloppen en werd een beetje achterdochtig. Ik zei tegen mijn maat als we maar niet beroofd worden.

Uiteindelijk kwamen we in een wat grotere ruimte met een bureau waar een dame aan zat en ons vriendelijk begroette.
De communicatie ging in het Chinees waar ik geen moer van verstond natuurlijk, dat er eindelijk een dame te zien was aan een bureau stelde mij wel gerust.

We hadden elk 100 euro afgetikt bij de madam en gingen plaats nemen op een bank.
Opeens kwam er een line-up van ongeveer 10-12 dames waar we een keuze op mochten maken.
Ik denk dat de dames erg nieuwsgierig waren naar een westerling want iedereen zag alleen mij staan!!! Beetje lullig voor mijn maatje. Hij maakte als eerste zijn keuze met een lekkere iets vollere dame waar ook een beetje mijn oog op had.
Achteraan wees ik ook mijn dame aan, slank maar met volle borsten en billen.
De kamer was voorzien van een douche en een bed.....niks 5 sterren hotel....boeide mij ook niet.
Dame begon met een massage ik moest op mijn buik liggen, alles ging met handgebaren, ze sprak geen woord Engels.
Ze nam een flinke slok water in haar mond en ging over mijn rug met blubberend geluid makend heen en weer met af a en toe gebruikmaken van haar handen.
Na een een kwartier kon ik mij omdraaien om ook aan de voorkant gemasseerd te worden. Dit deed ze uitstekend met olie. Jonge heer werd heerlijk meegenomen.
Eindelijk was het ook zover om te wippen dacht ik...ze pakte een condoom tevoorschijn en rolde met wat moeite over kleine R heen.
Ze hield het met haar hand vast en keek beetje droevig aan...Houta houta riep ze..ik begreep er natuurlijk geen klote van.
Uiteindelijk bij haar naar binnen geschoven in haar strakke doos en met een paar stoten helaas te snel klaar gekomen. Deels door een paar dagen onthouding en deels door een goede massage vooraf.
Douche genomen en weer naar de salon gegaan waarop mijn maatje al op de bank zat.
En hou was het ! vroeg hij waarop ik beantwoorde dat het de moeite waard was om deze reis te maken.

Weer in de taxi terug naar huis was het inmiddels 2 uur in de nacht, ik was in slaap gevallen op de terugweg.
Aan de ontbeuttafel vroeg ik mijn vriend hoe hij het had gehad....Hij vond het tegenvallen, dame was niet zoals hij het had verwacht.
Ik gaf aan dat het mij prima bevallen was, maar begreep niet wat ze met houta houta wou zeggen.
Hij schoot in de lag en gaf aan dat ik een grote had, want de Aziaten zijn over het algemeen kleiner geschapen, en dat zo`n meid misschien het niet eerder meegemaakt heeft. Buiten nihou weet ik nu ook wat houta betekend;-)
 
Dag medewandelaars,

Hangt natuurlijk ook van jou af, maar over het algemeen is er behoorlijk verschil in grootte.
Dit is ook een van de redenen waarom de chinese dames wel dan niet geinteresseerd in je zijn.
Ikzelf heb goede ervaringen gehad in China, het past heus, wel een beetje rustig aandoen in het begin.
De geluidjes die de dames maken zijn hierdoor over het algemeen wel wat heftiger.....GRRRR

Tall
 
Dag medewandelaars,

Hangt natuurlijk ook van jou af, maar over het algemeen is er behoorlijk verschil in grootte.
Dit is ook een van de redenen waarom de chinese dames wel dan niet geinteresseerd in je zijn.
Ikzelf heb goede ervaringen gehad in China, het past heus, wel een beetje rustig aandoen in het begin.
De geluidjes die de dames maken zijn hierdoor over het algemeen wel wat heftiger.....GRRRR

Tall
De Chinese dames maken bijna allemaal geluid of u gaat ze dood doen , de mannen zijn ook allemaal veel kleiner geschapen dan een Europese man ,vandaar dat deze dames die hier verblijven altijd zeggen wat een kanjer heb je (y)
 
Jongens ik lees net van @Johny Wandelaar dat de vrouwen in China en Vietnam heel vaak sharks zijn. Ik weet niet of ik op sharks zit te wachten. Ik heb zelf ook heel veel Chinese dollargirls ontmoet in China (niet IRL, maar op chat-apps) en hier. Ik vind dat ontzettend irritant.

Wat denken jullie? Zou je als westerse wandelaar nou meer succes hebben in China als je vloeiend Chinees kan babbelen? Ik vraag me dat wel is af.
 
Jongens ik lees net van @Johny Wandelaar dat de vrouwen in China en Vietnam heel vaak sharks zijn. Ik weet niet of ik op sharks zit te wachten. Ik heb zelf ook heel veel Chinese dollargirls ontmoet in China (niet IRL, maar op chat-apps) en hier. Ik vind dat ontzettend irritant.

Wat denken jullie? Zou je als westerse wandelaar nou meer succes hebben in China als je vloeiend Chinees kan babbelen? Ik vraag me dat wel is af.
Wat zijn sharks?

Ik denk het is beste met iemand lokaal mee en dan gwn soapy massage. Echt voor het kiezen daar. Had een x meegemaakt haha
 
Met sharks bedoel ik vrouwen die op een extreme manier op jouw geld uit zijn. Met name ben ik die tegengekomen in China en Vietnam. Op je geld uit zijn ze overal, maar daar vond ik het over the top. De mannen op het forum die in die landen gewandeld hebben weten wel wat ik bedoel. Shenzen is een bijzondere economische regio. Voor de wandelsport zou ik gewoon in Hong Kong blijven. Wel wat duurder dan mainland China maar goed te doen met ons wandelbudget. Heel veel kapperszaken zijnverkapte bordelen. Zeker als er meerdere op een rij zijn. Let op ! Maar niet alle! Als ze je naar binnen roepen grote kans dat pielemans ook 'geknipt en geschoren' wordt. Ze zijn met buitenlanders wat voorzichtig want wandelsport isin China verboden zolang het niet op het officiële programma van de Olympische spelen staat.
Ik heb het zelfs meegemaakt dat ik logeerde in een 5 sterren hotel (wat naar mijn mening nog ster verdiende) en laat in de avond gebeld werd door een vrouw die in steenkolenengels vroeg of ik eenzaam was…..
Wist ik gelijk hoe dat hotel aan zijn sterren kwam.
Prima roomservice!
 
Met sharks bedoel ik vrouwen die op een extreme manier op jouw geld uit zijn. Met name ben ik die tegengekomen in China en Vietnam. Op je geld uit zijn ze overal, maar daar vond ik het over the top. De mannen op het forum die in die landen gewandeld hebben weten wel wat ik bedoel. Shenzen is een bijzondere economische regio. Voor de wandelsport zou ik gewoon in Hong Kong blijven. Wel wat duurder dan mainland China maar goed te doen met ons wandelbudget. Heel veel kapperszaken zijnverkapte bordelen. Zeker als er meerdere op een rij zijn. Let op ! Maar niet alle! Als ze je naar binnen roepen grote kans dat pielemans ook 'geknipt en geschoren' wordt. Ze zijn met buitenlanders wat voorzichtig want wandelsport isin China verboden zolang het niet op het officiële programma van de Olympische spelen staat.
Ik heb het zelfs meegemaakt dat ik logeerde in een 5 sterren hotel (wat naar mijn mening nog ster verdiende) en laat in de avond gebeld werd door een vrouw die in steenkolenengels vroeg of ik eenzaam was…..
Wist ik gelijk hoe dat hotel aan zijn sterren kwam.
Prima roomservice!
Thanks

@Pippi Langkous Tijd voor duo-lingo!
 
Het antwoord is simpel: neen.

Alleen al omdat in China en de Filippijnen onze wandelsport verboden is. En zowel China, en in mindere mate de Filippijnen, zijn politiestaten waar je maar het ongeluk zal hebben tegen een dienstklopper aan te lopen of een combine tussen een dame en een agent.

In China zit je waarschijnlijk ook met een enorm taalprobleem. In de Filippijnen spreken ze dan wel weer beter Engels dan in Thailand.

In China is het leven voor een toerist duurder dan in Thailand. De Filippijnen zijn meer primitief qua eten en verblijf, maar ook goedkoper. Maar dan moet je wel gaan leven als de locals De periode in mijn leven dat ik dat wilde/kon doen is al lang voorbij. Ik heb het een keer gedaan in Thailand met de toenmalige Thaise vriendin: dat kostte werkelijk ongeveer niks en zelfs dan was ze nog in staat om een korting te onderhandelen. Maar zelfs een "Thaise vakantie als een Thai" was nog altijd goed te doen qua comfort.

Thailand heeft, zeker voor "ons soort" vakanties, de beste prijs/kwaliteitsverhouding.
 
Laatst bewerkt:
Ja, gelukkig, allereerst voor de business maar ook het bezoeken van de dametjes aldaar, die allemaal een ongelooflijke zachte huid hebben, zal wel het type eten zijn.

Tall
hey tall,jij hebt precies meer ervaring in china,weet jij geen nuttige tips of goed persoonlijke verhalen?

ik ben zelf 2 maal in China geweest (5 jaar geleden ongeveer) Guangzhou en Zhangjiajie,hier geen gebruik gemaakt van vrouwen(1 maal met mijn vader geweest dus niet mogelijk en 2 de maal niet van gekomen).
wel ben ik 1 avond in party pier geweest in Guangzhou en hier was duidelijk prostitutie en dit waren alle types van meisjes,aziatische,afrikaanse,en Russische vermoed ik, maar we waren te uitgeput om er gebruik van te maken en was ook niet goedkoop daar 6-7€voor een biertje dan wil ik de prijzen van de vrouwen niet weten:).
ik heb toen een artikel gelezen over meisjes op de straat ,hier stond in vermeld dat meisjes die aan een verkeerslicht blijven staan en heel de tijd op hun gsm bezig zijn hun diensten aanbieden of als tussenpersoon diende, heb toen enkele avonden een wandelingen gedaan en heb dit toen opgemerkt, heb toen een paar toertjes rondgewandeld en deze meiden bleven gewoon staan aan de verkeersregels lichten om over te steken, een keer gaan eten en bij terugkomst na 1 u stonden ze er nog, maar geen contact me gehad.
 
Het antwoord is simpel: neen.

Alleen al omdat in China en de Filippijnen onze wandelsport verboden is. En zowel China, en in mindere mate de Filippijnen, zijn politiestaten waar je maar het ongeluk zal hebben tegen een dienstklopper aan te lopen of een combine tussen een dame en een agent.

In China zit je waarschijnlijk ook met een enorm taalprobleem. In de Filippijnen spreken ze dan wel weer beter Engels dan in Thailand.

In China is het leven voor een toerist duurder dan in Thailand? De Filippijnen zijn meer primitief qua eten en verblijf, maar ook goedkoper. Maaar dan moet je wel gaan leven als de locals De periode in mijn leven dat ik dat wilde/kon doen is al lang voorbij. Ik heb het een keer gedaan in Thailand met de toenmalige Thaise vriendin: dat kostte werkelijk ongeveer niks en zelfs dan was ze nog in staat om een korting te onderhandelen. Maar zelfs een "Thaise vakantie als een Thai" was nog altijd goed te doen qua comfort.

Thailand heeft, zeker voor "ons soort" vakanties, de beste prijs/kwaliteitsverhouding.
@BigBenny heeft gelijk. Het is daar ook verboden. Maar stiekem gebeurt er van alles. Dat vind ik nou reuze spannend. Ik ken een of twee woordjes Chinees en ik zit er vaak over te fantaseren.
 
Geen enkel probleem in de grote steden om een dame op te pikken. In de hotel bars, soms stappen ze bij je in de lift, buiten voor de hotels. Niet mijn voorkeur de Chinese dames, slecht/geen Engels. Gebit vaak slecht. Erg mager. Wel erg lekker is dat de meeste in iedergeval een mooi bosje schaamhaar hebben
 
@Traveling En zijn dat dan DVP's (of bijklussende huismoedertjes) of bedoel je dan ook dames die het onbetaald doen? En kun je wat vertellen over de prijs die ze wilden?
Van alles wat eigenlijk. In de hotel bars veelal dames van rond 30-40 jaar, professioneel, 30-70 Euro. In de luxere bars veelal bijklussers. Via, via ook snel een vriendin te regelen met Wechat voor een volgende keer. 25-35 jaar. Blijven ook vaak slapen. Van 50-150 afhankelijk van de tijd.
Buiten bij hotels lopen dames die je aanspreken, mamasans, regelen een vaak jonge dame <25 jaar die op de scooter afgeleverd wordt na ongeveer 5 minuten.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, in China mag niets maar er is veel mogelijk, gaat meestal wel via via.
Op straat als je een rondje loopt door man of vrouw aangesproken worden met de vraag of je interesse hebt voor sex with a nice girls, zelf rondvragen, anoniem aan taxichauffeurs, in het uitgangsleven aan de bar/ober of een chinese medebezoeker of (niet je eigen) hotel aan een belboy.

Tall
 
Klopt, in China mag niets maar er is veel mogelijk, gaat meestal wel via via.
Op straat als je een rondje loopt door man of vrouw aangesproken worden met de vraag of je interesse hebt voor sex with a nice girls, zelf rondvragen, anoniem aan taxichauffeurs, in het uitgangsleven aan de bar/ober of een chinese medebezoeker of (niet je eigen) hotel aan een belboy.

Tall
Ook in kapperszaken gebeurt soms wel al eens wat ,achter het gordijntje 😂
 
Klopt, in China mag niets maar er is veel mogelijk, gaat meestal wel via via.
Op straat als je een rondje loopt door man of vrouw aangesproken worden met de vraag of je interesse hebt voor sex with a nice girls, zelf rondvragen, anoniem aan taxichauffeurs, in het uitgangsleven aan de bar/ober of een chinese medebezoeker of (niet je eigen) hotel aan een belboy.

Tall
Manieren in China zijn:

1. Massagesalon binnengaan. Massage in aparten kamer vragen en vervolgens met het meisje direct regelen. In 9 van de 10 gevallen kan er meer.
2. Via Wechat (Chinese veel uitgebreidere variant van Whatsaapp) zoeken naar Online contacten in jouw buurt. Aan profielfoto's kun je erg makkelijk zien weke dames er iets aanbieden.
 
Beste Asiaaddict,

Je zegt dat je 10 jaar in China hebt gewoond maar ook dat er in kapperzaken in China niets gebeurd (op sexgebied).
Ik kom er al meer dan 20 jaar met regelmaat en in vele steden zijn er kapperzaken te vinden waar laat op de avond dames nabij het raam zitten die tegen betaling sexuele handelingen aanbieden achterin de zaak. Soms damens die er overdag werken als kapster maar ook damens die ze uitnodigen voor het verrichten van sexuele handelingen.

Tall
 
Beste Asiaaddict,

Je zegt dat je 10 jaar in China hebt gewoond maar ook dat er in kapperzaken in China niets gebeurd (op sexgebied).
Ik kom er al meer dan 20 jaar met regelmaat en in vele steden zijn er kapperzaken te vinden waar laat op de avond dames nabij het raam zitten die tegen betaling sexuele handelingen aanbieden achterin de zaak. Soms damens die er overdag werken als kapster maar ook damens die ze uitnodigen voor het verrichten van sexuele handelingen.

Tall
Tall

99 van de 100 Kappers in China zijn Man/Jongen.

Veel plezier
 
Terug
Bovenaan Onderaan