WHEM Chinese dames in Nederland en Belgie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hotnurse

Vaste klant
Forumpionier
163
08/07/21
207
5
Het is een feit, dat zowel in België, als in de ons omringende landen, het chinese staatscircus is neergestreken.
Ik heb een grote voorliefde voor Aziatische dames en heb me daarom ook al een paar keer gestort op enkele van de aangeboden schoonheden, die je telkens het paradijs op aarde beloven. Helaas, telkens kwam ik thuis van een koude kermis. De dames beantwoordden totaal niet aan de voorgestelde foto's, en waren steeds een stuk ouder dan de vermelde leeftijd. Maar, dacht ik, driemaal is scheeprecht. Dus de sprong in het ijle nog maar eens gemaakt en een afspraakje gemaakt met weer een van die illustere schonen. Ditmaal in een rendez-voushotel in Kermt bij Hasselt. Via whatsapp wat informatie trachten in te winnen. Ja, zij was degene van de foto's, en ja, alles wat werd aangeboden in haar menu was mogelijk. So far, so good. Maar eenmaal aangekomen, bleek het een totaal andere meid te zijn. Lelijker en ouder. Eigenlijk had ik rechtsomkeer moeten maken, maar de nood stond iets te hoog. De kamer was een rommeltje. Het leek eerder een camping van een rockfestival. Overal voedingswaren, een kookstelletje, een rijstkoker,... Het bed was maar voor de helft bruikbaar want daar lagen hopen kleren en veel pakken met natte en droge doekjes.
Uitgekleed en opgefrist, dan toch op bed beland. totaal Engels-onkundig, wist ze toch te vertellen dat alle extra's ook extra zouden kosten. Dat spelletje dan niet meegespeeld. En dan, pijpen? Waarlijk de slechtste beurt die ik ooit had meegemaakt. Mechanisch, absoluut zonder enig gevoel of inzet. En ondanks mijn voorliefde voor die behaarde, Aziatische poesjes, heb ik mijn tong toch maar binnensmonds gehouden. Mijn vingers heb ik wel eens laten afdwalen naar haar lokale jungle, maar die werden vakkundig afgeblokt. Om een lang en saai verhaal kort te maken, heb ik me dan maar zelf klaargetrokken op haar borsten en heb weer een les geleerd. Schade: 150€ voor een uur weggesmeten.
 
Ik koop al lang niet meer op de bekende Chinese website, en ben nu ook vastberaden om de Chinese poezen die hier zijn neergestreken, ook volledig links te laten liggen. Ik neuk enkel nog Aziatisch als ik in Azië ben. Dus wacht ik vol spanning de verhalen van BigBenny af, en zijn relaas over zijn Thailand trip.
 
als er foto's zijn dan vermoed ik dat er ook een advertentie link te plaatsen is. Wel zo handig voor onze collega wandelaars.
 
Het is een feit, dat zowel in België, als in de ons omringende landen, het chinese staatscircus is neergestreken.
Ik heb een grote voorliefde voor Aziatische dames en heb me daarom ook al een paar keer gestort op enkele van de aangeboden schoonheden, die je telkens het paradijs op aarde beloven. Helaas, telkens kwam ik thuis van een koude kermis. De dames beantwoordden totaal niet aan de voorgestelde foto's, en waren steeds een stuk ouder dan de vermelde leeftijd. Maar, dacht ik, driemaal is scheeprecht. Dus de sprong in het ijle nog maar eens gemaakt en een afspraakje gemaakt met weer een van die illustere schonen. Ditmaal in een rendez-voushotel in Kermt bij Hasselt. Via whatsapp wat informatie trachten in te winnen. Ja, zij was degene van de foto's, en ja, alles wat werd aangeboden in haar menu was mogelijk. So far, so good. Maar eenmaal aangekomen, bleek het een totaal andere meid te zijn. Lelijker en ouder. Eigenlijk had ik rechtsomkeer moeten maken, maar de nood stond iets te hoog. De kamer was een rommeltje. Het leek eerder een camping van een rockfestival. Overal voedingswaren, een kookstelletje, een rijstkoker,... Het bed was maar voor de helft bruikbaar want daar lagen hopen kleren en veel pakken met natte en droge doekjes.
Uitgekleed en opgefrist, dan toch op bed beland. totaal Engels-onkundig, wist ze toch te vertellen dat alle extra's ook extra zouden kosten. Dat spelletje dan niet meegespeeld. En dan, pijpen? Waarlijk de slechtste beurt die ik ooit had meegemaakt. Mechanisch, absoluut zonder enig gevoel of inzet. En ondanks mijn voorliefde voor die behaarde, Aziatische poesjes, heb ik mijn tong toch maar binnensmonds gehouden. Mijn vingers heb ik wel eens laten afdwalen naar haar lokale jungle, maar die werden vakkundig afgeblokt. Om een lang en saai verhaal kort te maken, heb ik me dan maar zelf klaargetrokken op haar borsten en heb weer een les geleerd. Schade: 150€ voor een uur weggesmeten.
Heb je toevallig ook een naam van de dame en en link naar haar profiel en foto's?
Als we allen wegstappen bij dit soort afgeleefde taarten zullen ze hopelijk vanzelf verdwijnen
 
Er was een maand geleden een Chinese met mooie foto's in moerbeke en blijkt dat het dan zaffelare was. Ik er snel heen. Aangekomen is het natuurlijk een vele lelijkere. Ik heb dan toch maar een half uurtje genomen. Het was slechte sex. Ik heb nadien een klacht gestuurd naar redlights dat de foto's niet matchen met wie ontvangt. Redlights stuurt dan een standaard mailtje terug. 1 dag zijn de foto's niet zichtbaar en de dag erna terug alles als normaal. Dan heb ik opnieuw gemaild en opnieuw en opnieuw tot de advertentie weg was. Vind ik ook wel degoutant van redlights
 
De derde die ik heb gehad is niet meer te vinden. Waarschijnlijk verkast of van naam verandert. Maar als je reacties van anderen hier, over hun ervaringen met chineesjes leest, kan je wel stellen dat het algemeen is. Ik geef gewoon mijn ervaringen door. En ieder doet daarmee wat hij wil.
 
Die eerste is denk ik Eva / Cherry die ik eens in een Amsterdams hotel heb bezocht. Budel ligt naast Hamont-Achel toch? Is wel de persoon van de foto's maar dan veel ouder en minder mooi. Veel photoshop. Vond het in de kamer ook stinken. Allemaal opgeteld geen fijne beurt. Mijden dus
 
De derde die ik heb gehad is niet meer te vinden. Waarschijnlijk verkast of van naam verandert. Maar als je reacties van anderen hier, over hun ervaringen met chineesjes leest, kan je wel stellen dat het algemeen is. Ik geef gewoon mijn ervaringen door. En ieder doet daarmee wat hij wil.
Als Lia er echt zo uitziet als op de foto en voor een nacht 700 € vraagt sta ik klaar om er heen te rijden :) trouwens ze zegt dat ze graag zoent ,maar daar staat misschien haar bomma of moeder te wachten ?
 
Als Lia er echt zo uitziet als op de foto en voor een nacht 700 € vraagt sta ik klaar om er heen te rijden :) trouwens ze zegt dat ze graag zoent ,maar daar staat misschien haar bomma of moeder te wachten ?
Pas op je wordt belazerd

2.JPG1.jpg


 
Pas op je wordt belazerd

Bekijk bijlage 19271Bekijk bijlage 19273


Ik ga al een tijdje niet meer naar deze dames , maar ze zijn toch op de foto's zo mooi . En soms zitten er wel al eens mooie en goede tussen het is een loterij soms :cry:
 
Enige tijd geleden had ik gereageerd op Linda in Stein. (nu Sittard) Volgens mij via Kinky.nl. Chinese meid, niet superknap maar ook niet lelijk.
Bleek ze in Dilsen-Stokkem te zitten. In een Lovehotel waar ze een kamer huurde. Ik erheen via het veerpont en de lokatie snel gevonden.
Aangekomen bij de kamer deed een leuke verschijning de deur open.
Al met al een leuke en lekkere ervaring gehad. Met condoom geneukt en ze kon ontzettend lekker, rustig aan zuigen. Tongzoenen was ook ok.
Voor die zuigervaring zou ik zo nog eens terug gaan. Ik ben wel een liefhebber van klein en tenger (18+ wel he!) dus met Aziatisch zit je dan meest van de tijd wel goed. Jammer om hier te vernemen dat er toch wel veel vervelende ervaringen zijn.
 
Enige tijd geleden bij Linda geweest. Adverteerde toen nog met Stein maar nu met Sittard.
Ze ontving toen echter in een Lovehotel in Dilsen-Stokkem.
Daar aangekomen deed een leuke verschijning de deur open. Ze leek als op de foto's.
Lekker tongzoenen, strelen, knuffelen, massage en pijpen deed ze bizar lekker en rustig. Alleen al daarvoor zou ik nog eens terug gaan. Met condoom geneukt.

Al met al echt geen vervelende ervaring. Communicatie was wel wat lastig.
Ik ben een liefhebber van klein en tenger (18+ wel he :p!) dus in de Aziatische hoek zit je doorgaan dan wel goed.
Wel jammer om hier te lezen dat er veel nep bedenkelijke kwaliteit tussen zit. Zou je toch niet mogen verwachten voor de hedendaagse tarieven die de dames zich durven te rekenen...
 
ken Linda nog toen ze een keer in antwerpen ontving ,mooie meid en goede ervaring,zelfde geld voor Anna haar vriendin beide ?
Volgens de recensies zijn de foto's niet waarheidsgetrouw. Is het de dame van de foto's, maar dan x-aantal jaar jonger, of gelijkt ze er totaal niet op ?
 
Laatst bewerkt:
Ook eens geprobeerd, in Lessen. RV hotel, ook vol met zoete en zoute snacks en frisdrank, alles ruikt naar uitbuiting. Spreken bijna geen Engels wel Spaans, ze gaan ook na enekle weken terug naar daar. Was een slank poppetje alle normale dingen konden al moest ik wel alle initiatief nemen. Goed voor een keer, jammer want ben een echte "Asia lover"...
 
Ook eens geprobeerd, in Lessen. RV hotel, ook vol met zoete en zoute snacks en frisdrank, alles ruikt naar uitbuiting. Spreken bijna geen Engels wel Spaans, ze gaan ook na enekle weken terug naar daar. Was een slank poppetje alle normale dingen konden al moest ik wel alle initiatief nemen. Goed voor een keer, jammer want ben een echte "Asia lover"...
in duitsland is dat normaal hier 10 dagen dan weer ergens anders 10 dagen,niet alleen bij chinezen maar ook in privehuizen waar hongaarse werken of thaise,dames proberen zo meer teverdienen als ze zich zelf als 'nieuwe dame 'te presenteren
 
Ik vraag me af wie deze dames hierheen haalt en ze ginder screent . Ze hebben allemaal het zelfde profiel, klein , slank , vrij grote borsten in verhouding met de rest, zwart pruikje , en zeer cool .Ze doen dit werk volgens mij onder druk. ! Aangezien ze geen Nederlands of Engels spreken en ze zelfs niet weten waar ze zijn , moet er toch iemand zijn die ze hier en in heel het land, plaatst. Voor Corona waren er zeer weinig chinezen in ons land , nu veel te veel ! in iedere stad in elk hotel zit het vol met deze spleten . volgens mij zijn het p..iers die ze plaatsen . Kent er iemand een chinees die Nederlands spreekt en wandelaar is om dit fenomeen eens uit te klaren in een goed gesprek? Ik denk dat het afgeschreven meiden uit China zijn die voor weinig geld naar hier (moeten) komen en veel moeten afgeven aan hun p..ier ! Beter weg blijven , zo alleen straf je de juiste persoon !
 
Ze pendelen niet tussen China en België maar tussen Spanje en België, meesten spreken ook een beetje Spaans.
In eigen land zijn ze vrij snel "afgeschreven" qua leeftijd en dus moeten ze uitwijken naar Europa om nog aan de bak te komen. Uiteraard zit daar een organisatie achter, maar blijkbaar kan dit nog altijd anno 2022. Al zouden "ze" er wel "mee bezig" zijn. Nu, het is simpel, met zijn allen hiervan wegblijven en het lost zichzelf wel op zeker. Ikzelf testte het uit nieuwsgierigheid eens uit vorig jaar en zag dat ze echt in dat kamertje leefde, vooral op snacks en frisdrank...die waren massaal aanwezig. Comunicatie met berichtjes heel goed, ter plaatse nihil bijna. Ik blijf er voortaan van weg, ook al ligt mijn voorkeur bij Aziatisch en is er daarnaast weinig aanbod.
 
Voor wie eens wil weten hoe zo een onderzoek verloopt en welke leugens en intriges ermee gepaard gaan, Google eens: "chinese prostitutie middelkerke rechtbank" en je ziet een lange pdf file die een beeld schetst...
Van een paar jaar terug maar dus weer actueel.
 
Ik vraag me af wie deze dames hierheen haalt en ze ginder screent . Ze hebben allemaal het zelfde profiel, klein , slank , vrij grote borsten in verhouding met de rest, zwart pruikje , en zeer cool .Ze doen dit werk volgens mij onder druk. ! Aangezien ze geen Nederlands of Engels spreken en ze zelfs niet weten waar ze zijn , moet er toch iemand zijn die ze hier en in heel het land, plaatst. Voor Corona waren er zeer weinig chinezen in ons land , nu veel te veel ! in iedere stad in elk hotel zit het vol met deze spleten . volgens mij zijn het p..iers die ze plaatsen . Kent er iemand een chinees die Nederlands spreekt en wandelaar is om dit fenomeen eens uit te klaren in een goed gesprek? Ik denk dat het afgeschreven meiden uit China zijn die voor weinig geld naar hier (moeten) komen en veel moeten afgeven aan hun p..ier ! Beter weg blijven , zo alleen straf je de juiste persoon !
In China zijn de laatste jaren veel bordelen gesloten (in de strijd tegen corruptie) Daarnaast is de carrière van de dames in China vrij kort, boven de grofweg 24 is het grotendeels over en moeten ze op zoek naar een nieuwe werkplek.

Omdat ze de taal niet machtig zijn in veel gevallen worden ze afhankelijk van bestaande systemen (lees pooiers) die ze naar Europa brengen, zorgen voor onderdak en een werkplek. Voor de Chinezen is het ook niet eenvoudig een werkvergunning te krijgen en zitten ze dus al snel in het illegale circuit.

Kan me voorstellen dat de meeste meiden het niet zo naar hun zin hebben, afdracht aan de pooiers die ook nog eens nepadvertenties plaatsen waardoor de klanten beetje chagrijnig worden omdat ze niet is wie ze hadden verwacht, niet of heel beperkt kunnen communiceren, en dat ver weg van huis. Ga er maar aan staan om je hier heel happy bij te voelen.
 
In China zijn de laatste jaren veel bordelen gesloten (in de strijd tegen corruptie) Daarnaast is de carrière van de dames in China vrij kort, boven de grofweg 24 is het grotendeels over en moeten ze op zoek naar een nieuwe werkplek.

Omdat ze de taal niet machtig zijn in veel gevallen worden ze afhankelijk van bestaande systemen (lees pooiers) die ze naar Europa brengen, zorgen voor onderdak en een werkplek. Voor de Chinezen is het ook niet eenvoudig een werkvergunning te krijgen en zitten ze dus al snel in het illegale circuit.

Kan me voorstellen dat de meeste meiden het niet zo naar hun zin hebben, afdracht aan de pooiers die ook nog eens nepadvertenties plaatsen waardoor de klanten beetje chagrijnig worden omdat ze niet is wie ze hadden verwacht, niet of heel beperkt kunnen communiceren, en dat ver weg van huis. Ga er maar aan staan om je hier heel happy bij te voelen.
Eigenlijk als we niet naar deze dames gaan zitten ze nog meer in de put want ze moeten opbrengen voor bepaalde personen ,gaan we wel en het zijn niet de dames die afgebeeld staan zijn wij niet gelukkig en haken wij af , dus wat is nu wel of niet goed ,dit lijkt op mensenhandel 😩😩😩
 
Ach, het is gewoon een club die het gat in de markt heeft gevonden. Alleen maar Spaanse dames, die waarschijnlijk wel een beetje hier de weg weten, wordt moeilijk.
Kun je beter dames van ver weg halen, die geen idee van prijzen en regels etc. hebben. Die blijven langer "tevreden . Hoe dat zit met verblijfsvergunningen etc. Geen idee. Denk dat als ze een keer daar binnevallen dat het ineens afgelopen is.
Dat wij inderdaad afknappen op de mooie beloftes in de ads die niet worden waargemaakt, is een heel ander verhaal.
Maar als je de teksten en de prijzen in de ads goed leest, dan zie je toch wel dat ze allemaal hetzelfde zijn. Als er dan nog geen lampje gaat branden...

Ik snap ook wel als je er eenmaal bent het grote brein wordt uitgeschakeld en het andere het overneemt.;)
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan