Chinese straatprostitutie in de lift in de Alhambrawijk
In de Alhambrawijk nabij de KVS tippelen steeds vaker Chinese prostituees. Mogelijk gaat het om mensenhandel met sekswerkers die eerst in Spanje actief waren.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBrussel lijkt me echt een strontgat wat elk jaar nog erger wordt. Een plek die ik absoluut zou mijden. Ik heb er nog nooit iets positiefs over gehoord. Het is nu een soort ghetto vol met agressief volk? Op zich wel weer symbolisch voor de EU dat ze uitgerekend daar zitten.
Die zitten veilig in hun cocons rond Station Brussel-Luxemburg, de Louizalaan of Watermaal-Bosvoorde. Niet heel Brussel is een verpauperd hol. Ik denk dat het wat dat betreft niet veel anders is dan andere grootsteden.Snap het ook niet dat hier de EU gehouden wordt. Zien die mensen dat niet wat immigratie met zich meebrengt?
Zien die mensen dat niet wat immigratie met zich meebrengt?
chineesjes zijn best leuk![]()
Chinese straatprostitutie in de lift in de Alhambrawijk
In de Alhambrawijk nabij de KVS tippelen steeds vaker Chinese prostituees. Mogelijk gaat het om mensenhandel met sekswerkers die eerst in Spanje actief waren.www.bruzz.be