Recensie Chiqui (Mex), Aken, Antoniusstrasse 11 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Assman

Vaste klant
215
05/01/23
219
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Chiqui werkt nu ongeveer een jaar in het straatje. Op 11, rechts van de deur. Is niet te missen, maar ze is wel vaak bezet. Deze keer was ze haar billen aan het showen en toen was de keuze snel gemaakt, want die billen zijn erg sexy en mooi. En laat ik daar nou net erg gevoelig voor zijn 😁. Ik schat haar op 1,60 en rond de 60kg. Zelf zei ze dat ze 30 is. Ze heeft grote (siliconen) koplampen en een mooie zachte huid. Alles goed 🙂. Voor het standaardpakketje gegaan, wat nu €50 kost. Pijpen (met cd, pzc heb ik niet gevraagd) was erg goed, met daarbij ook veel aandacht voor mijn klokkenspel. Toen kwam ze bovenop me zitten. Dat zag er allemaal goed uit, en ze deed het ook goed, met veel gevoel (maak je niet vaak mee in Aken). Toen de onvermijdelijke doggy positie, prachtig kontje inderdaad. Na een paar minuutjes voelde ze opeens een stuk strakker aan, Junior werd goed ingeklemd. Ik vermoed dat ze haar poesje goed onder controle heeft. Toen was het vrij eenvoudig afronden 😁. Nog even geknuffeld, geen haastwerk, lieve meid. Tevreden naar huis 🙂
"Chiqui" betekent trouwens "kleintje", lief bedoeld. Goede naam voor haar 🥰
 
Laatst bewerkt:
Geloof niet dat ze er nog veel zin in heeft. Ze is meer weg dan dat ze werkt. Sofia stond ook vorige maand op de plek waar Chiqui normaal staat.
Volgens Sofia kon ze zich permitteren om het rustig aan te doen...financieel gezien.
Maar misschien komt ze terug als het warmer wordt zijn toch koukleumen die latina's.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.147
Berichten
717.981
Leden
33.144
Nieuwste lid
Mirella
Terug
Bovenaan Onderaan