WHEM Chloé, Eindhoven Privé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lovemachine

Meubelstuk
1.766
12/08/21
6.906
10
Iemand ervaring met Chloé die ontvangt bij Eindhoven Prive aan de Mecklenburgstraat?


Schijnt (voorheen) ook in Drunen te ontvangen als ik even zoek via google en daar dezelfde foto tegenkom (de foto van de borsten).
Toen had ze op foto`s lange zwarte haren, terwijl ze nu een blondine is.
 
Iemand ervaring met Chloé die ontvangt bij Eindhoven Prive aan de Mecklenburgstraat?


Schijnt (voorheen) ook in Drunen te ontvangen als ik even zoek via google en daar dezelfde foto tegenkom (de foto van de borsten).
Toen had ze op foto`s lange zwarte haren, terwijl ze nu een blondine is.

Maar moet ook zeggen dat het postuur van de blondine op de foto's me niet doet denken aan de Chloe die in de buurt van Drunen ontving.
 
Ik vind het allemaal maar een beetje vaag. De foto`s van de blondine doen me namelijk aan iemand anders denken.
Omdat lovende berichten uitblijven, voorlopig maar even afwachten.
 
Iemand ervaring met Chloe van eindhoven prive? Ik wil haar graag bezoeken, maar vrees dat ze erg zal tegenvallen. Haar kinky advertentie is leuk , echter al een paar negatieve recensies gelezen. Die ze heeft verwijderd. Ook kwam ze telefonisch niet erg enthousiast over .
 
Ik ben bij haar geweest op de Mecklenburgstraat in Eindhoven. mooie grootborstige dame met lekker kontje. Heb 95 betaald voor half uur , waarvan 35 voor de kamer. Ze had een netje aan dat ze aanhield, was teveel werk voor haar om na afloop weer aan te doen. Heb me laten pijpen hen haar geneukt. Tongzoenen doet ze ook lekker terug. aardige dame waar je ook leuk mee kan praten. Verder nogal standaard.
Al met al een aangename ervaring, niet mijn beste maar zeker ook niet de slechtste.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan