Recensie Chloé, Het Landhuisje, Overloon 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dunkirk

Newbie
Forumpionier
8
08/07/21
6
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/gina/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Yes, naar een tijdje eindelijk de gelegenheid gehad om een dvp te bezoeken en een review te schrijven.

Bij binnen komst, netjes ontvangen en ontsmet, bij het voorstellen heb ik vrij lang moeten wachten voordat de dames voorbij kwamen.
Van de 9 dames die dag aanwezig zouden zijn hebben er zich maar 4 voorgesteld.
Gevraagd waar de andere dames waren en kreeg als antwoord het was druk, geen auto op de parkeer plaats te bekennen maar oke.

Omdat de nood hoog was toch maar gekozen voor Chloé voor 45min. Is een leuke dame om te zien, maar daar is alles mee gezegd.

Een maal in de kamer onder de douche, daar was ze al aan het treuzelen.

Na het douchen met haar het bed in gedoken, zoenen mocht niet, dat zou €50 meer kosten.

Eenmaal op bed heb ik haar gevraagd om initiatief te nemen, na was nekzoen en tepel werk mocht ik haar beffen waar ze intents van genoot, eenmaal het rubbertje er om hebben we dit voort gezet naar 69, Jezus wat kan ze lekker pijpen, geen enkel plekje vergeten en er ook geen haast werk van gemaakt.

De dame daarna lekker doggy genomen.
Of ze merkte dat bijna kwam weet ik niet maar op het moment begon ze harder mee te kreunen en lekker terug te stoten.

Na de tijd nog even gebabbeld en lekker gefriemeld.

De rede waarom ik een wat lagere score geef is, er was gewoon geen klik, op de site staat ze als echte gfe, niks van gemerkt, en ik vond dat ze best afstandelijk deed, op het pijpen na was het wel het afrag werk.

Herhalings gevaar- geen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan