Recensie Samantha, Landhuisje, Overloon 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HornyBoy1997

Wandelaar
83
27/12/22
173
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/samantha/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben paar uurtjes geleden bij Samantha geweest, deze keer toch maar gebeld en gereserveerd. Eenmaal aangekomen in de wachtkamer gewacht tot Samantha eraankwam. Jeetjemina wat een prachtige vrolijke vrouw! Haar dikke tieten springen er zeker uit, naar de kamer toe en kreeg een kus. Eerst even opgefrist onder de douche en even kennisgemaakt, daarna op bed gaan liggen en heerlijk voorspel gehad. Vaak ben ik zenuwachtig maar Samantha stelt je echt op je gemak, tevens wat ik ook fijn vond is dat ze Limburgs spreekt (maakt het toch net iets fijner dan een Spaanse dame).

Na wat voorspel begon ze te pijpen... en dat is iets waar ze belachelijk goed in is. Ze zoog hem helemaal naar binnen, de beste pijpbeurt die ik ooit gehad heb tot nu toe! Moest mijn best doen om niet meteen al te komen.

Daarna kwam ze bovenop me zitten en nog geneukt, haar lichaam is super sexy en ze is ook echt een vrouw waar ik op val. Het landhuisje heeft met Samantha echt een parel en moeten ze echt koesteren en zuinig op zijn.

In tegenstelling tot andere dames die voor alles extra geld vragen doet Samantha dit niet. Zij is echt een topvrouw.

Al met al: mooie vriendelijke en spontane dame, voelt goed aan wat je wilt en lekker vind, bezorgt je een geile tijd en zeker je geld waard.

Lieve Samantha, mij ga je zeker nog vaker zien!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan