Recensie Loly, Samantha Prive, Rotterdam 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hetisik

Stamgast
Forumpionier
329
01/07/21
249
12
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.samanthaprive.nl/loly-in-samantha-prive/
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Nieuwsgierig naar deze donkere dame toch maar weer eens naar Samantha Privé.
Ze was niet superslank, maar zeker niet dik. Echter alles niet zo strak meer zal ik maar zeggen.
Natuurlijk borsten en bij een grote cup is dat dan nogal slap, daar moet je van houden.
Doe mij dan maar een maatje minder.

Afrikaanse looks, maar ze komt uit de Dominicaanse Republiek en spreekt alleen Spaans.

Dan over de geboden service: Aanvankelijk begon ze erg enthousiast, pijpen was voortreffelijk lekker, maar veel te kort, ineens zat ze in cowgirl op mijn jongeheer. Ook nu ging het best enthousiast en geil met mijn tepels spelen en een beetje eraan likken (te weinig, te kort). Als ik tegenstootte en dus dieper kwam gilde ze een genotskreetje uit.
Daarna in missionaris, maar toen was het dieper stoten ineens niet meer fijn. Ook begon ze al gauw aan te sporen dat ik klaar moest komen, volgens mij was ik nog geen 5 minuten bezig...
Doordat ze met mijn tepels bleef spelen en me geil bleef aankijken wilde het orgasme nog wel lukken, maar dat is toch wel eens van een beter niveau geweest.
Volgens de parkeerapp (die ik pas aanzette nadat ik betaald had en naar de kamer ging en weer uit toen ik weer in de auto zat die vlak voor de deur stond) had ik 13 minuten geparkeerd. Dus toch te snel afgewerkt i.p.v. de 20 minuten waarvoor je betaald.
Ik heb in het verleden bij andere dames daar wel wat meer waard voor mijn geld gehad, zowel qua tijd, looks en service. Helaas zijn die dames met de noorderzon vertrokken.
 
Met Vanessa ( heel soms op zaterdag aanwezig), samira en amanda is het prima verpozen. Helaas heb ik Maria al een rijdje niet meer gezien. Dani vind ik zelf een TMM.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/loly/ en https://www.kinky.nl/advertenties/3281973-loly
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Loly eveneens bezocht - op de zuster locatie in Nieuwegein.

Gretige vrolijke latina
BJ ging bij vlagen goed diep
Flat doggy ging hardcore style - ze kneep de bed-omlijsting zowat tot pulp.

Echter: een groot minpunt is dat haar horloge vele malen sneller loopt dan een atoomklok...
(als ze de tijd rustig had volgemaakt dan had ze een ster extra verdiend)
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb haar deze week ook bezocht, ik vond het niet best voor deze prijs. Ze spreekt alleen Spaans. Daardoor verloopt de communicatie stroef. Ik had aangegeven dat ik pzc wilde en een GFE met tongzoenen. Dat zoenen deed ze vrijwel niet, pijpen zonder wel maar veel te kort en voor ik het doorhad zat mijn pik doggy in haar kont. Dat vind ik niet heel erg, maar was niet besproken. Ik heb het afgemaakt in haar kutje, dat voelde strakker dan haar kont. Haar horloge loopt inderdaad te snel, maar als het allemaal zo plichtmatig moet laat dan maar.

De hele manier van voorstellen bij DP vond ik niks. Je wordt in een pashokje gezet achter een gordijn, de 7 dances die aanwezig waren lieten even kort hun hoofd zien en dat was het. Loly was de enige die meer aandacht aan het voorstellen besteedde. Ik zal niet snel terug komen bij dp.
 
Terug
Bovenaan Onderaan