Recensie Gigi, het Landhuisje, Overloon 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HornyBoy1997

Wandelaar
83
27/12/22
173
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/milla/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bij het Landhuisje geweest en had geen afspraak gemaakt. Bij de line up sprong Gigi er wel echt uit met haar enorme reet! Kwam eigenlijk ook voor haar maar wilde de andere dames ook zien.

Voor Gigi gekozen en een half uur geboekt (1e keer met haar dus boek dan nooit te lang). Die les heb ik wel geleerd in het verleden.

Gigi kwam me ophalen en gingen naar de kamer toe, kon mijn ogen niet van haar dikke billen afhouden haha. Ze deed me denken aan een juf die ik had (maakte het extra geil)

Ze begon met pijpen en probeerde diep te gaan, ze moest wel wat kokhalzen. Pijpen deed ze prima, heb wel dames gehad die het beter konden maar was voldoende.

Daarna kwam ze reverse cowgirl op me zitten en het uitzicht wat ik toen had was fenomenaal! Wat een geile dikke reet! Na een minuutje of 2 was ze klaar en wilde ze een ander standje, ik vroeg of ze op me kwam zitten met haar tieten naar me toe maar ze wilde niet weer bovenop...

Nouja, toen ging ze op haar rug liggen en ging ik bovenop haar. Paar minuten geneukt en kwam toen klaar, was behoorlijk geil.

Ben ongeveer 10 a 15 minuten op de kamer geweest, al met al een leuke dame maar geen wow ervaring. Misschien had ze een mindere dag maar het enthousiasme en energie spatte er niet echt vanaf.

Naar mijn mening leuk voor een vluggertje, ook vanwege haar dikke billen en mooie volle benen. Maar persoonlijk had ik geen klik met haar (wat ook kan natuurlijk).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan