WHEM Chloé Leuven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik volg ook, zit ook in m'n favorieten, enkel gewicht houdt me wat tegen, heb schrik dat ze wat dik is, maar de advertentie spreekt me enorm aan. Een echte studente denk ik nu totaal niet, ze is 32, en wss moet je daar wat jaren bijtellen gezien vaak de leeftijd (en gewicht) naar beneden wordt afgerond 😀 maar ze ziet er zeer sexy uit, ik kijk nog even de kat uit de boom en mss waag ik me aan een bezoekje binnenkort...
 
Ik volg ook, zit ook in m'n favorieten, enkel gewicht houdt me wat tegen, heb schrik dat ze wat dik is, maar de advertentie spreekt me enorm aan. Een echte studente denk ik nu totaal niet, ze is 32, en wss moet je daar wat jaren bijtellen gezien vaak de leeftijd (en gewicht) naar beneden wordt afgerond 😀 maar ze ziet er zeer sexy uit, ik kijk nog even de kat uit de boom en mss waag ik me aan een bezoekje binnenkort...
O ja, totaal geen rekening gehouden met haar leeftijd. Ik had me gefocust op haar looks, schrijfwijze, mogelijkheden in combinatie met de stad Leuven.
 
Ben geweest, was leuke date, wel beetje te chubby naar mijn zin, seks was goed, pijpt goed en graag, en komt squirtend klaar way enorm geil was om zien en proeven. Maar k ga niet meer terug omwille van te dik.
 
Ben geweest, was leuke date, wel beetje te chubby naar mijn zin, seks was goed, pijpt goed en graag, en komt squirtend klaar way enorm geil was om zien en proeven. Maar k ga niet meer terug omwille van te dik.
De fotos lijken me nu niet zo overdreven "chubby",... te flatterend, veronderstel ik?
ps. Waar in het Leuvense ongeveer? [een beetje chubby stoort me niet en ik ben ook wel wat geintrifeerd door haar profiel 0:) ]
 
De fotos lijken me nu niet zo overdreven "chubby",... te flatterend, veronderstel ik?
ps. Waar in het Leuvense ongeveer? [een beetje chubby stoort me niet en ik ben ook wel wat geintrifeerd door haar profiel 0:) ]
Foto's zijn goed genomen om t maximaal te verbergen. Voor mij was ze veel te chubby, maar voor jou mss niet hé. Ze adverteert 1m71 en 76kg, die lengte klopt, maar gewicht gaat eerder 80 a 85 kg zijn gok ik, te veel naar mijn goesting. Enfin date was leuk, en laat zich hard vingeren tot ze squirt, wat megageil was, heb die poes dan ook zwaar gelikt en haar squirtsap geproefd, maar na t neuken was de goesting dirext over en 2e ronde was niet meer mogelijk, ondanks haar goeie efforts en pijpenkunsten (ze blijft je pijpen tot de laatste minuut als het moet), maar k had hed gehad, dus geen herhalingsgevaar. Ontvangt op naamsesteenweg ergens, niet ver van de ring. K zou zeggen probeer eens en laat maar weten wat je er van vond hé 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan