WHEM Chloe, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

broerzoekthoer

Stamgast
478
29/12/21
524
24

ik kan het niet verklaren maar de foto waarop ze op handen en knieen poseert en die kreukel tussen haar rug en bilpartij maakt me hard
 
Je wil gewoon gigantisch hard pompen tegen die reet van haar haha. Je kan het best direct opschrijven hoor, hoeft er niet omheen te draaien.
Ik heb hetzelfde namelijk.
Maar ik ben bang dat dit een hoop gezeik zal zijn. Foto's zijn te mooi om waar te zijn (maar wel consistent dat wel).
En haar adv zegt Luna terwijl kinky Chloe zegt, naamsveranderingen zijn vaak negatief nieuws.
En reviews staan ook uit jammer genoeg. Ik denk dat de kans groot is dat je een dame tegenkomt die anders is dan de foto of dat haar service enorm slecht is en zal tegenvallen.
 
Maar de prijzen schrikken wel af hoor. Als een dame vluggertje en 30 minuten apart heeft staan kan je er al van uitgaan dat vluggertje echt heel snel wordt. Waarschijnlijk is dat niet eens een kwartier in totaal, maar 30 seconden pijpen en 2 minuten neuken oid.
Denk dat je vrij snel 100 euro vergooit bij haar en gezien recensies uitstaat en haar naam gewijzigd ben je vast niet de enige, die ript een heel rits mannen zo leeg denk ik.
 
ik doe niet aan vluggertjes en die adverteerders kopieren en plakken die teksten van elkaar, daar let ik al niet eens meer op

Enige wat ik wil weten is of ze echt ontvangt en of ze goede service levert
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan