Recensie Christina, Hasselt 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massimo

Vaste klant
Forumpionier
166
01/07/21
231
25
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Biseks
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexilatina-21j-christina.html
Totale kosten (in euro)
700
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexilatina-21j-christina.html

https://old.redlights.be/prive-ontvangst/koppels/daniel-and-cristina-hot-sensations-couple.html

Ze ontvangt single (lekker natuurlijke latina, helemaal vd foto). Top kleine tietjes en tepeltjes, beetje haar op de foef, leuk snoetje (niet kussen helaas, niet nzc, maar zeker niet preuts en wel 'into things'!).
Hare lover is een echte stud, knappe grote kerel met heerlijke afgetrainde body!
Als je van jonge mooie open minded mensen houdt, zeker eens uitproberen en afspraak maken.
Heb net enkele uren plezier gehad, niets extreem maar super mooi en heet en plezant om te beleven. Begonnen in de living, dan naar de slaapkamer. Ze neukt graag en stelde zelf diverse standjes voor, alleen en met hare lover die sterk is en bi maar niet opdringerig.
Heb nog een tweede nacht doorgebracht met haar alleen. Anaal kon ze echt wel van genieten en ze squirte mijn gezicht vol toen ze bovenop mij zat en intens was klaargekomen, ze excuseerde zich meermaals en was achteraf gegeneerd dat ze het vocht niet had kunnen/willen inhouden. Ze doet alles voor de centjes, behalve bare sex.

Zijn maar voor twee weekjes hier, ontvangen in stijlvol appartement aan Sint Jan zijn plein.
Helemaal zelfstandig, geen risico op inval of koppelbazerij.
Engels is goed.
 
Laatst bewerkt:
Ze logeert nu op een andere locatie en heeft een vriendinnetje erbij, ook proper privé appartement.
Ze stelde een trio voor, want haar vriendin was nieuw, ook nog niet in België geweest.
Denk effectief niet dat de vriendin veel ervaring had in de business. Was haar eerste trio en ze was wat verlegen. Nog wat braaf, maar mooi natuurlijke borsten, zeer slank figuur ook, puur natuur meisje.
Ze staat nog niet op RL.
Strak kutje met strakke lipjes, kwam intens klaar bij het beffen en schaamde haar een beetje dat ze zo nat was geworden. Geen anaal.
Stom dat ze voor alles extra tellen, zelfs voor kussen, maar dat is de deal nu eenmaal, show me the money and i do… wel ergens begrijpelijk.
Ik heb ervan genoten, of het echt haar eerste keren was 🤷🏼‍♂️
 

Christina Hasselt

Ik kreeg berichtje dat ze terug in Hasselt is maar ik verblijf zelf in het buitenland. Iemand al geweest?
Ik hoop dat ze er volgende week nog is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan