Recensie Christina, Het Landhuisje , Overloon 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 3748

Meubelstuk
1.033
09/10/21
2.359
10
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Squirting
  7. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/overloon/3195025-christina#overview
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Absoluut een lieve meid.
Het hielp dat ik een woordje Spaans kan, want veel andere talen spreekt ze niet (ik heb haar Franse taalbeheersing niet uitgetest). Ze heeft een leuk, innemend gezicht en een fijn lichaam dat zacht aanvoelt onder de handen. De foto's zijn wel wat geflatteerd. Extra's kostten 30 euro per stuk en 100 voor het 'totaalpakket', wat ik te duur vind. Ik had de pech dat ze zich niet lekker voelde: keelpijn en spierpijn in de rug. Ga dan ook niet werken, zou je denken, maar dan mist ze natuurlijk een stuk inkomen... Pijpen deed ze goed; ballen likken erg goed en neuken was redelijk: ik vond het hinderlijk dat ze veel glijmiddel gebruikte. Ik kwam niet klaar, wat voor een deel zal komen doordat ik op de fiets was gekomen, 35 km enkele reis. Ze was blij dat ik aanbood om haar rug te masseren en het deed mij plezier dat ze daar wat van opknapte.
Naderhand merkte ze op dat ze drie dagen aan een stuk had gewerkt, dat de dagen lang waren en dat het eigenlijk te veel was. Dat roept bij mij de vraag op of de uitbater wel voldoende zorg heeft voor de dames.
Al met al een matige date die vast leuker was geweest als ze zich beter had gevoeld.
Ik vind het lastig om nog nieuwe dames uit te proberen. Ik heb een paar favorieten met wie de seksuele en persoonlijke klik goed is, en de laatste keren dat ik een 'nieuwe' DvP bezocht, viel het in vergelijking daarmee tegen.
 
Laatst bewerkt:
Hier eigenlijk precies dezelfde ervaring met Christina. Ze was inderdaad moe en voelde zich niet lekker. Jammer, want volgens mij had er anders veel meer in gezeten. Ik zag dat ze zich vandaag heeft afgemeld.

Ik vind het lastig om nog nieuwe dames uit te proberen. Ik heb een paar favorieten met wie de seksuele en persoonlijke klik goed is, en de laatste keren dat ik een 'nieuwe' DvP bezocht, viel het in vergelijking daarmee tegen.
Nu ben ik wel benieuwd welke dames dit mogen zijn. 😄 Bij het landhuisje kan ik persoonlijk Amber, Cleo en Nikita aanraden.
 
Dank voor de tip, misschien voor de volgende keer als ik die kant op ga.
Mijn favorieten zijn Miss Nina Nijntje in Nijmegen en Magda in Malden, beiden volop gerecenceerd hier. Voor mij de absolute toppers tussen de ca. 20 DvP's met wie ik in mijn wandelcarrière heb kennisgemaakt. Vandaag nog Magda bezocht om voor mijzelf iets goed te maken ;).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan