Recensie Christina, Prive68, Heerlen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Toolmann

Wandelaar
61
05/02/23
65
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Tussen borsten (russisch)
  9. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6261009-christina
Totale kosten (in euro)
280
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pas geleden bij Christina langs geweest. Ze werkt nu bij Prive68. Voorheen bij Yvonne. Waar ik haar 6 jaar geleden al eens eerder te grazen heb genomen. Ze ziet nog beter uit dan op de foto. En nog mooi slank. Bij binnenkomst werden mij 3 Dames voor gesteld. Als laatste kwam Cristina de ontvangstruimte binnen. Ik dacht bij mezelf hè die ken ik nog van Yvonne.
Daar heb ik nog een heerlijke Trio mee gehad samen met Daphne. Waar de spetters vanaf vlogen. Dus ik koos voor Cristina. Boven op de Kamer beland klede ik me uit. Daarna zijn we samen de douche ingegaan. Na het was ritueel. Dwong ik haar in douchecel op haar knieën. Waarbij ze heerlijk aan mijn paal kluifde zc als voorproefje.

Daarna zijn we op bed beland. Waar ze me verder kluifde zc. Hhhmm wat kan Tina (haar bijnaam) lekker kluiven zeg heerlijk deepthorat . En lekker spugen op je neukpaal. Daarna zijn we in standje 69 beland. Toen werd ze nog wilder en wilder. En begon stevig aan mijn paal te kluiven. Het duurde daarna niet lang. En ze zei. Ik wil die van jou weleens lekker voelen vanbinnen. Daarna de regenjas er omheen gedaan. En heb ik haar in verschillende standjes genomen. En heerlijk in haar gulzige pijp mondje klaargekomen. Daarna een kleine pauze gehouden. En voor het volgende uur gegaan.
Het waren weer 2 heerlijke geile uurtjes met Christina. Ze spreekt goed Duits. Kan ook goed Nederlands verstaan. En ze is lief. Kijk geil uit haar ogen . En ze heeft humor. Daar doen we het voor

Klaarkomen in de mond kost € 20,- extra
Christina Pijp Queen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan