Recensie Christina (Roe), Antwerpen, Villa Tinto C 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na bijna 2 jaar nog eens gaan wandelen in het schipperskwartier en bij Christina binnen gestapt. Ze zag er weer sexy uit met haar high heels en zwarte stockings. Weerom een fantastische service gekregen en het was een blij weerzien voor ons beide.
 
Deze dame is er nog tot vrijdag 17/12. Dan verlof tot ongeveer 10/1.
Gisteren nog eens mogen langs gaan buiten de uren omdat ik er voor 16u niet geraak.
Lekkere sessie van 1u met alles erop en eraan. 150eur wel besteed.
Topservice
 
Liep een rondje en kon niet echt wat vinden.. toen even mijn telefoon erbij gepakt en op deze topic terecht gekomen, de reacties waren veel belovend. Ik naar Villa tinto C gelopen en vroeg haar naam.. en het was Christina!

Naar binnen gegaan en gekozen voor het instap pakket van 50 euro! Even een wasje gedaan en op bed geploft, ik had een lange werk dag achter de rug dus was even toe aan ontspanning.. ze begon zachtjes met haar borsten over me knakworst te draaien, toen zei ze 'time to wake him up', toen kwam het zuig werk, waar ze goed mee was beoordeeld, dus wilde dit even mee maken. En ja hoor mevrouw weet perfect wat ze doet, alle mogelijke tactieken heb ik kunnen voelen.. tongetje van links naar rechts, schuin in der mond, recht in der mond. Met handje, zonder handje. Dit was een heerlijke massage van me penis na zoo'n lange dag.

Toen even gevraagd om een staande blowjob voelt toch even wat anders. Ik staan, zei op het bed bukken en zuigen, ik kon mooi haar poesje bekijken. En me knakworst werd steeds harder. Blowjob deed ze trouwens vrij lang!

Ik snel op haar en stoten! Door die lange bj voelde ik al snel wat komen.. en vroeg of zei boven op wilde. Ze deed dit met een soort van squads! Super geil, ik hield het bijna niet meer en pakte haar heupen en begon er vlink diep de stoten! En boemm de bom ontplofte, wat kwam er weer een partij zaad uit! Ze ging nog zachtjes op en neer om het laatste beetje eruit te krijgen.

Mijn zak was weer leeg en ging naar huis.

Minputje, haar poesje is niet superstrak, maar haar blowjob, en enthousiasme maakte het meer dan goed
 
Vandaag langs geweest bij Christina. Sessie van een uurtje, buiten na 75 minuten. Het vaste menu en het smaakte weer goed😉😉

Ze informeerde dat ze vanaf morgen (25/1) alleen nog in de dagshift zal werken tot 16u.
De nachtdame is terug.
Dus als je ze wil treffen, tijdig daar zijn.
Zelf zal ik moeten overgaan op kamerbezoek bij haar🤪🤪, of hopen op terugkomst van enkele andere vaste dames.
 
Nu de grote Paasuittocht volop bezig is in het SKW, heb ik gisteren moeite gedaan om nog eens tijdig in het SKW te geraken en Christina nog eens te bezoeken.
Voor 19u aangekomen en een heerlijks sessie gehad met alles erop en eraan. Details zijn al vaak genoeg aan bod gekomen hier. Verrassing is wel dat Christina meerdere outfits heeft aangedaan wat ik ten zeerste kon appreciëren.
Spijtig dat het om 20u moest stoppen, anders had ik gevraagd om verlengingen te spelen, zal voor een andere keer zijn....

Kortom, Lekker klaar gekomen na een goed uurtje sex.

NB: Ook Christina verlaat ons voor een deugd doend verlof.
Ze werkt nog tot en met 17/4 en zal terug op post zijn op 27/4.
Voor de amateurs, gebruik uw kans nu de meesten al vertrokken 😜 :cool:
 
Nu de grote Paasuittocht volop bezig is in het SKW, heb ik gisteren moeite gedaan om nog eens tijdig in het SKW te geraken en Christina nog eens te bezoeken.
Voor 19u aangekomen en een heerlijks sessie gehad met alles erop en eraan. Details zijn al vaak genoeg aan bod gekomen hier. Verrassing is wel dat Christina meerdere outfits heeft aangedaan wat ik ten zeerste kon appreciëren.
Spijtig dat het om 20u moest stoppen, anders had ik gevraagd om verlengingen te spelen, zal voor een andere keer zijn....

Kortom, Lekker klaar gekomen na een goed uurtje sex.

NB: Ook Christina verlaat ons voor een deugd doend verlof.
Ze werkt nog tot en met 17/4 en zal terug op post zijn op 27/4.
Voor de amateurs, gebruik uw kans nu de meesten al vertrokken 😜 :cool:

Is het maar een idee dat ik heb of is het zo dat Christina zich de laatste weken wat meer kinky profileert in haar raam?

Jij spreekt nu ook weer over "meerdere outfits", er zijn blijkbaar enkele wijzigingen aan de gang. ;)

Gaat ze op de kamer ook meer de kinky toer op?
 
Is het maar een idee dat ik heb of is het zo dat Christina zich de laatste weken wat meer kinky profileert in haar raam?

Jij spreekt nu ook weer over "meerdere outfits", er zijn blijkbaar enkele wijzigingen aan de gang. ;)

Gaat ze op de kamer ook meer de kinky toer op?
Ik heb inderdaad de indruk dat ze wat in die richting gaat. Heeft enkele klanten hiervoor en is zich hier wat meer voor aan het inrichten qua materieel als kleding.

Persoonlijk heb ik enkele andere dames voor kinky of echte SM en doe ik dat niet bij haar (mag eens wat anders zijn, nietwaar), maar van extra outfits geniet ik ondertussen al wel bij mijn bezoekjes.
 
Persoonlijk heb ik enkele andere dames voor kinky of echte SM en doe ik dat niet bij haar

Ik heb Christina meermaals bezocht voor haar befaamde pijpwerk en een zeer degelijke prostaatmassage. Steeds een prima service gekregen en een heel leuke babbel achteraf.

Zij is ook meermaals betrokken geweest in mijn triootjes met "mijn" kinky favorietje die trouwens ergens in hetzelfde pand zit. ;)

Ik ben alvast benieuwd naar de kinky evolutie van Christina, voorlopig hou ik het nog even bij "mijn" kinky favorietje.

Ik lees er graag binnenkort meer over hier :)
 
Vorige week nog eens bij Christina langs geweest.
Met kinky setje aan, maar het gewone kan nog steeds. En dat setje ging ook meteen uit.
Ons Christina is overigens goed geïntegreerd en luistert naar een Antwerpse lokale radio, waar men tijdens mijn bezoekje 'Stairway to heaven' van Led Zeppelin speelde.
Voor de waarde van een groen briefje heb ik misschien wel de beste pijpsessie gehad, die ik in al die jaren bij haar mocht beleven.
Uiteindelijk met haar on top klaar gekomen;
 
Dat weet ik wel maar als ze nee zeggen is dat altijd een beetje een afknapper he.
Nu bij Christina denk ik dat pzc en kussen sowieso noppes gaat zijn.
Wat haar volste recht is overigens.
Als je vooraf je hoop niet te hoog zet, valt de teleurstelling wel mee.
De dingen die je hoopt zijn volgens mij inderdaad niet in haar repertorium.
Maar ze biedt zoveel top service dat je zeker met een glimlach zal buitenstappen.
En zolang je vraagt en haar antwoord respecteert zal ze nooit negatief zijn. Wees open in je vragen en wensen en daarna volgt dan zeker een super ervaring.
 
Terug
Bovenaan Onderaan