WHEM Christina/Squirtslet te Brasschaat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb ze ooit eens bezocht ,

Echt een geile slet deze dame ,

Heb me eerst zalig lang laten pijpen toen en daarna een half uur non stop kei hard mogen afrijden diep in haar sappige kutje waarna ik diep in haar spannende kont ben klaargekomen met cd

Ik vond ze echt een geile uitstraling hebben toen,

Stond een recensie op hookers destijds van
 
Laatst bewerkt:
Heb onlangs een afspraak met haar gemaakt. Aangenaam verrast door haar verschijning, openheid en de wijze waarop ze je op je gemak stelt en je afspraken met haar kunt maken. Was erg relaxed maar ook enorm geil. Ze kan je lekker uitdagen, pijpt en neukt heerlijk en ze squirt veel en vaak waarmee ze haar naam zeker eer aan doet. :)
Qua massage zit je ook goed bij haar. Heb lekker mijn pik en kontje laten verwennen met een massage. Ze stelt jouw genot centraal maar geniet er zelf ook erg van.
Volgende keer wil ik haar zeker in haar kontje nemen maar ook mezelf in mijn kontje laten nemen met en strapon. Als ik weer in de buurt ben ga ik zeker weer eens langs. Heerlijke middag gehad en als ik er aan terugdenk verschijnt er weer een brede lach op mijn gezicht.
 
Wat een topvrouw is dit. 2x geweest en 2x een topmiddag gehad. Ze is knap, lief geduldig en vooral erg geil.
Aankomende week ga ik haar voor de 3e keer opzoeken en nu voor een date van 3 uur. Nu al heel veel zin in.
Bij de vorige 2 dates haar heerlijk veel laten squirten. En ik kan oprecht niemand die lekker zoent dan Christine.
Haar massages zijn geweldig en het is een feest om haar te mogen beffen. Wat een heerlijk schone poes heeft zij.
Haar appartement is goed te bereiken en makkelijk te parkeren en het is super netjes binnen.
Ze neemt de tijd voor je, is lief grappig en heel charmant dus kijk nu al uit naar onze 3e date.
 
zou graag eens met haar willen afspreken, maar heb wat drempelvrees.....
Ik zou ook graag eens met haar afspreken. Het komt er alleen niet van omdat ze bijna 300km bij mij vandaan woont. Van drempelvrees geen sprake. Ik verlang er nog steeds naar om tijdens het beffen meerder keren onder gesquirt te worden waarbij eigenlijk de enige optie doorslikken is, en dat dat meerdere keren achter elkaar. Of deels slikken en deels als "douche". Uit de recensies lijkt Christine mij daar de ideale vrouw voor, beffen slikken beffen slikken etc. Ik zie alleen niet hoe ik dat gepland krijg helaas :cry:
 
Ik zou ook graag eens met haar afspreken. Het komt er alleen niet van omdat ze bijna 300km bij mij vandaan woont. Van drempelvrees geen sprake. Ik verlang er nog steeds naar om tijdens het beffen meerder keren onder gesquirt te worden waarbij eigenlijk de enige optie doorslikken is, en dat dat meerdere keren achter elkaar. Of deels slikken en deels als "douche". Uit de recensies lijkt Christine mij daar de ideale vrouw voor, beffen slikken beffen slikken etc. Ik zie alleen niet hoe ik dat gepland krijg helaas :cry:
Een vrije dag opnemen, neem van mkj aan ze is echt de moeite waard.
 
Ik zou ook graag eens met haar afspreken. Het komt er alleen niet van omdat ze bijna 300km bij mij vandaan woont. Van drempelvrees geen sprake. Ik verlang er nog steeds naar om tijdens het beffen meerder keren onder gesquirt te worden waarbij eigenlijk de enige optie doorslikken is, en dat dat meerdere keren achter elkaar. Of deels slikken en deels als "douche". Uit de recensies lijkt Christine mij daar de ideale vrouw voor, beffen slikken beffen slikken etc. Ik zie alleen niet hoe ik dat gepland krijg helaas :cry:
Safe sex only
 
Terug
Bovenaan Onderaan