Recensie Christine Cocotte, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

johannus

Stamgast
368
07/06/23
511
26
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/christine-185/
Totale kosten (in euro)
350
Christine is terug te vinden op RL zie bovenstaande link of op haar eigen site.

Advertentie op RL trok mijn aandacht maar haar eigen site deed dit nog meer
Haar site is wat ongewoon als DVP met heel veel aandacht om zichzelf te tonen ook met al haar interesses
Christine is vlaams maar wonend in het buitenland en nu voor korte periode terug in Belgie hoofdzakelijk om mensen, vrienden familie terug te zien en deels om als DVP contacten te hebben.
haar eigen site maakte mij bijzonder nieuwsgierig, een echt interessante persoon niet alleen maar een lichaam

haar agenda was al redelijk vol met bezoeken aan vrienden en familie los van ontvangst als DVP
zij verplaatst zich tijden dit korte verblijf in Belgie naar verschillende steden
ik zag een passage in Antwerpen en heb contact genomen een week op voorhand om een afspraak vast te leggen en dat ging op dat moment zonder probleem.
Zij vraagt een foto, foto opgestuurd
vind dat prima
ik ben nu echt geen George Clooney dus als Christine ja zou zeggen op mijn foto prima geen onverwachte momenten als we plots tegenover elkaar staan
afgesproken voor 2 uurtjes
door haar opgehaald in de foyer van het hotel waarbij zij zichzelf op voorhand voor de spiegel had gefotografeerd qua outfit zodat ik haar zou herkennen
ik dan maar idem mijzelf voorgesteld hoe zij mij zou kunnen herkennen, dat ging dus prima in de foyer

vanaf moment één op haar kamer GFE op een zalige, ontspannen, vrolijke manier. met alles wat daar bij hoort
heel duidelijk dat zij hier plezier in heeft

zij had dit uitstapje naar Belgie met een paar contacten als DVP op voorhand proberen te plannen maar was onverwacht op wat tegenstand gebotst van Redlights waarbij ze meer dan dertig filmpjes en foto's heeft moeten doorsturen over een periode van een maand eer dat men geloofde dat ze echt was
ik stel voor
lees haar site
christinecocotte.com
alles maar ook werkelijk alles wat hier instaat is dus gewoon juist tot en met de boeken die vermeld stonden en bleken aanwezig in haar bagage op haar kamer
no fake
geen onverwachte zaken
alles echt

en dan de erotiek en de sex
dit werd voor
ons beiden een heerlijk spel
alles wat zij aangeeft doet ze en met heel veel plezier
honderd procent zeker dat ze zelf ook geniet van de sex
of het nu is om verwend te worden of om zelf initiatief te nemen
christine in de rol als cowgirl hevig tekeergaand en ondertussen overladen worden met knuffels en GFE, zalig!!
ook PZC is iets dat ze heel graag en enthousiast doet super super
voor ons een spel waarbij wij om de beurt het initiatief namen elkaar verwennend of verwend worden
heerlijk
herhalingsgevaar ja zeker
besloten om ineens volgende week opnieuw af te spreken
mocht iemand die dit leest nog een gaatje kunnen vinden in haar agenda zou ik dit zeker aanraden

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/christine-185/
Totale kosten (in euro)
350
Nu… het is niet alle dagen dat je een Vlaamse DVP ontmoet uit… Milwaukee! En toch is precies dat wat gebeurde met Christine Cocotte… Een leuke 'girl next door'. Maar… wat dus vooral m'n aandacht trok… was haar fraaie website! Maar weinig DVP's met een eigen website! En… hier was duidelijk werk van gemaakt! In mijn ervaring zijn er enkel Manon ExclusiveLisa Lefèvre… en alweer enkele jaartjes terug Gillian More… die dezelfde kwaliteit leverden. En… laat ik nu net ook met die drie vrouwen een geweldig leuke-lekkere-geile tijd beleefd hebben… Dan is het meteen duidelijk dat ik Christine niet zomaar aan me voorbij kon laten gaan! Het contact verliep trouwens vlot, al was het met een omweg via Milwaukee!

De dag zelf -vlot contact via WhatsApp- en Christine pikt me op bij de ingang van het hotel. Je kan meteen naar boven met de lift (met key card!) en loopt niet langs de lobby! Leuke kamer. Even snel opfrissen… en dan beginnen we eraan! Christine is wel een heel vlotte meid! Meteen vol tongzoenen! Ze vindt zichzelf 'overdressed' en gaat al meteen uit haar jurk! Wat later help ik haar ook uit haar bh en slipje! Haha! Nu die meid houdt duidelijk van huidcontact! Meteen strelen... kussen en die lekkere tongzoenen! Mmmmh! Alsof je een vriendin na een lange tijd terug ontmoet!

Dan daal ik natuurlijk af… en wat heeft ze een lekker kutje! M'n tong vind al snel z'n weg! Maar ze blijkt (vandaag?) wel erg gevoelig! Gelukkig geeft ze wel voldoende feedback hoe zij het lekker vindt! En -als je 'juist' zit- Man! De geluiden die ze maakt! Ook facesitting… en daar gaan we ook lekker los!

M'n pik klopt nu van de 'goesting'… en met pretoogjes daalt ze af naar m'n harde pik! Man! Wat kan die vrouw lekker pijpen! (pzc). Snel haal ik m'n cockring erbij zodat ze ook m'n ballen bij het spel kan betrekken! Leuk trouwens dat ze heel precies luistert naar wat je lekker vindt… en dat dan met véél overtuiging ook in de praktijk brengt! Man! Ik kronkel van genot! Wat een lange… lekkere… geile pijpbeurt!

Nu sta ik natuurlijk zo scherp dat ik wil neuken! Wat glij ik vlot in dat lekkere kutje! 'Ja! Je hebt wel voldoende opgewarmd natuurlijk!' Al snel zitten we in een lekker ritme! En ik zit precies 'op het juiste plekje'! Wat is zij vocaal! I love it! Ik geef alles wat ik heb!

Maar… dan wordt zij dus 'overprikkeld'! Even pauze…
Leuk detail trouwens… dit keer had ik dus géén champagne mee… maar spuitwater! (lees haar website) en trouwens ook heerlijk knapperige Italiaanse witte druiven! (supermarkt Cru) Een 'instant hit'! Heerlijk hoe we elkaar druiven geven!

Dan gaat ze weer voor m'n harde pik! Wacht! En ik haal er m'n schoenveter bij. Voor haar ogen bind ik m'n pik en ballen érg strak af! Ok! Zuig ze nu paars! Lik m'n ballen! Ja! Zo! Met haar tanden gaat ze -zachtjes- over m'n afgebonden ballen… terwijl ze die ook met haar tong masseert! En dan likken net onder de balzak! Man! Ik kronkel van genot! En dan weer krachtig op-en-neer op die harde schacht! Man! De aders staan gespannen op m'n pik! And she loves it! Wat gaat ze gretig tekeer op die harde pik! Ik beleef de tijd van m'n leven!

Ok, wil je die harde pik voelen? Neem een condoom! Vlot glij ik naar binnen! Wat neukt dat lekker En wat is zij weer vocaal! Grrrrrr! Maar dan wordt ze opnieuw te gevoelig…

Al snel liggen we opnieuw in mekaars armen. Nog wat druiven… lekker zoenen… En zo lekker… hoe ze m'n tepels likt… terwijl ze m'n harde schacht masseert! Ik kronkel van genot! Dan volgt nog een lange… lekkere… geile opeenvolging van passionele zoenen… pijpen… m'n tepels likken… m'n pik en ballen masseren… en weer passioneel tongzoenen! Die vrouw maakt me helemaal gek van verlangen! … M'n pik klopt van genot! En zij blijft me stimuleren! Ja! Ja! Ik spuit haar helemaal onder! Man! Zo lekker!

Dus… wel een ietwat aparte ervaring. Dit keer dus niet m'n gewone routine van stevig neuken… maar eerder een passioneel weerzien van een vriendin… die er alles aan doet om jou de tijd van je leven te bezorgen! Een aanrader dus!

Terug
Bovenaan Onderaan