WHEM Christine - Made (NB)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henkj179

Wandelaar
Forumpionier
59
07/07/21
44
8
Heeft iemand ervaring met Christine die momenteel in Made Noord Brabant werkt?
Ze spreekt Nederlands wat al een heel pluspunt is, wel vreemd dat ik hier niets over deze shemale kan vinden.

 
Ik heb d'r en tijdje gedatet, toen ze nog in Amsterdam woonde. Die rode lingerie, heb ik toen voor haar gekocht. Ze komt oorspronkelijk uit een niet nader te noemen Afrikaans land. De sex was heerlijk. Helaas nogal high-maintenance en dat trok ik niet langer. Als je haar correct behandeld, gaat ze helemaal los en is ze bloedjegeil.

PS Als en van de weinigen is ze eerlijk over haar leeftijd en het formaat van haar lul en tieten. 28jr, 21cm en B-cup klopt gewoon. En ja, ze spreekt gewoon Nederlands, accentloos zelfs.
 
Laatst bewerkt:
Ben paar weken terug bij haar geweest in de buurt van Utrecht. Ze ontving toen in een hotel. Leuke meid wel beetje ADHD type maar erg vriendelijk en geil! Ze had wel kort Afro haar dus moest even kijken of het haar wel was van de foto's op kinky maar stond haar ook goed! Al met al leuke/lekkere ervaring dus kan haar zeker aanraden…
 
Deze dame is weer online, als ik zo de foto's bekijk vraag ik me af of ze wel echt 28 jaar is. Bij haar advertentie op kinky staan wat reviews, of die echt kloppen is daar altijd de vraag. Ik ben zeker nieuwsgierig naar deze dame. Wel vind ik de prijzen van 200 euro erg aan de hoge kant.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan