• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Chun, Bertem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

waltercapieau

Newbie
1
05/07/26
0
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ik-ben-jouw-zachte-landing-na-een-lange-dag.html
Totale kosten (in euro)
150
Eerste keer Chun bezocht en het was een heel fijne ervaring. Vanaf de ontvangst voelde het meteen goed en ontspannen. We begonnen met lekker kussen en verplaatsten ons daarna naar het bed voor een erotische body-to-bodymassage.

Chun is een knappe Aziatische dame met een mooi lichaam. Ze nam rustig de tijd en zorgde voor een aangename, sensuele sfeer.

Daarna volgden wat speelse en intieme momenten, een korte blowjob en vervolgens seks in verschillende standjes, waaronder cowgirl, missionaris, doggy en prone. Uiteindelijk heerlijk klaargekomen. Er was daarna nog wat tijd over voor een erg goede massage. Eerlijk gezegd zou ik zelfs alleen voor de massage al durven teruggaan. Ik hou wel van een iets stevigere massage, en dat kan ze je wel bezorgen.

De communicatie ter plaatse verliep soms wat moeilijk omdat ze geen Engels spreekt, maar met een vertaalapp was dat uiteindelijk geen groot probleem.

Terug
Bovenaan Onderaan