Recensie Cielo, Nieuwegein (vh Utrecht, Amsterdam) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flip84

Wandelaar
41
26/09/21
35
8
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6034775-cielo
Totale kosten (in euro)
130
Had redelijk hoge verwachtingen van deze afspraak vanwege de zeer enthousiaste recensie op kinky over deze dame. Ze zou het lekker vinden wanneer haar tepels en clit gelikt werden; een dame die daarvan geniet; daar houd ik van. De eerste indruk na binnenkomst was niet verkeerd. Fraai lichaam, gezicht niet heel knap, maar zeker niet lelijk. Helaas had ik niet de chemie met Cielo die de recensent op kinky blijkbaar wel had. Ja, ik heb haar borsten even in handen gehad en haar tepels gekust, maar daarna positioneerde ze zich zo dat ik er niet meer bij kon. Ik heb haar kunnen vingeren, maar binnen 15 seconden veranderde ze weer van positie en was haar poes buiten bereik. Ik heb 30 euro bijbetaald voor pzc, best lekker, maar het duurde nog geen minuut. Cielo heeft een erg strak kutje waardoor het, zelfs met mijn bescheiden formaat, wat moeite kostte om bij haar binnen te komen. Zij zat bovenop en drukte haar bovenlichaam al dan niet expres dicht tegen het mijne zodat ik haar borsten en tepels niet kon aanraken. Vervolgens gaf ze vol gas waardoor het hoogtepunt niet lang uitbleef. Daarna kreeg ik nog wel een fijne massage.
Tja, wat zal ik ervan zeggen? Good looking dames die voor 130 euro een half uur met pzc aanbieden, zijn nauwelijks te vinden. Ook positief is de massage want bij de meeste dames kun je direct na je hoogtepunt vertrekken. De duur van het pijpen zonder condoom was echter teleurstellend net zoals de mate waarin ze me de kans gaf haar te verwennen. Hierbij moet ik opmerken dat ik niet heb gevraagd of ik haar mocht beffen gezien de niet al te enthousiaste reacties op mijn aanrakingen, maar dat was mijn interpretatie. Misschien had ze wel toestemming gegeven en was het dan anders gelopen. Overigens heeft ze duidelijk fans want er stonden een aantal fraaie boeketten bloemen op haar dressoir.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan