Cim zuid limburg of grenstreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi JustMeLonely: mijn bericht over Viktoria had je al gelezen zag ik. Dat was in elk geval een top CIM ervaring. Als ik nog zo'n topper tegenkom laat ik het je hier wel weten.
Als jij nog tips over fijne CIM-dames hebt: laat het gerust hier weten 😉

Vandaag nog een super CIM ervaring gehad bij 'Poluder Lisa' in Düren. Hele leuke frisse jonge dame die een geweldige GFE levert. Haar CIM was heerlijk, lekkerder (zachter) dan bij Viktoria. Ze springt wel wat sneller op om de zaadpudding uit te spuwen. Daarna nog lekker gekletst, geknuffeld en gemasseerd om uur vol te maken. Aanrader!!
Review volgt.
Zie: http://m.6relax.de/club/name/langbeiniges_poluder_lisa/from_a/club_25049#club_25049

Vandaag nog een super CIM ervaring gehad bij 'Poluder Lisa' in Düren. Hele leuke frisse jonge dame die een geweldige GFE levert. Haar CIM was heerlijk, lekkerder (zachter) dan bij Viktoria. Ze springt wel wat sneller op om de zaadpudding uit te spuwen. Daarna nog lekker gekletst, geknuffeld en gemasseerd om uur vol te maken. Aanrader!!
Review volgt.
Zie: http://m.6relax.de/club/name/langbeiniges_poluder_lisa/from_a/club_25049#club_25049
Ziet er goed uit zeg. Figuur is wel mijn type! Heeft ze een leuk koppie?
Hoeveel vraagt ze?

Ze heeft een heel mooi koppie. Echt een mooie slanke dame. Redelijk gespierd, geen buikje (behalve als ze terug komt van vakantie zei ze), kleine zachte borsten.
Prijs €60 voor 30, €100 voor 60. Extra's: CIM (incl. PZC) €50, anaal schijnt ook €50 te zijn (maar heb ik niet gedaan).

Ze gaat morgen voor een maand op vakantie: haar advertentie is al weg en ik zag dat haar telefoonnummer en Whatsapp nu in gebruik is door een andere dame in hetzelfde pand. Foto in WhatsApp is dus niet van haar.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan