Jotux
Wandelaar
Nieuwe naam: Cindy en nieuwe site
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWhatever it is, dat ze er mag zijn is wel duidelijk![]()
Met zo'n profiel kan de 'echte dame' er waarschijnlijk ook weinig aan doen dat anderen foto's stelen voor zoiets. Spijtig.Het is oplichterij
![]()
Nu Beschikbaar xxx
Hey ik ben Cindy! Een geile dame die heéel graag een leuke avond met je wil beleven. Heeft u ook zo'n behoefte aan een beetjewww.redlights.be
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com
![]()
oreob4by | Alex Clark Nude Leaked Onlyfans Photo #1659 - Picazor EN
oreob4by, Alex Clarkpicazor.com
Hey, dit was voorheen plezierr.nl !!Hallo iemand bekend met de site
Pdate.nl? Ik kreeg een verzoek om
Vooraf te betalen en de link is een bol.com kaart die je dan moet afrekenen. Vind het nogal vaag om eerlijk te zijn.
Maar jij bent hier bekend mee? Ik voel er weinig voor omHey, dit was voorheen plezierr.nl !!
Ook op Pdate.nl lukt het mij niet om een account aan te maken, ik krijg geen bevestigings email ook niet in de spam.
Heb ooit eens een date proberen te plannen maar kreeg geen antwoord/bevestiging en ben hierna opgehouden met het bezoeken van plezierr.nl / pdate.nlMaar jij bent hier bekend mee? Ik voel er weinig voor om
Vooraf te betalen eigenlijk. Ik bedoel hoe betrouwbaar is het. Daarbij kreeg ik de link die erbij zat niet eens geopend en waarom is dit een bol.com
Kaart eigenlijk.
Topics samengevoegd, bedank!Edit:
Onderwerp 'Famke, Dendermonde' https://www.girlsreview.nl/threads/famke-dendermonde.53979/
Dus elk weekend misbruik melden via RL (wat ik al weken doe) en meestal zal er pas op maandagochtend maar naar gekeken worden en krijg je een mailtje van RL dat het account verwijderd is.Op redlights.nl of redlights.be, zit een handige knop:
Bekijk bijlage 299278
Daarop klikken, en doorverwijzen naar hier. Dan wordt dat opgepakt en verwijderd.
Voor het geval iemand denkt Ja maar waarom doet Redlights niets? Je hebt te maken met een groot advertentieplatform waar soms honderden advertenties in een uur tijd erin geschoten kunnen worden. Je kunt niet alles controleren en bent ook afhankelijk van feedback van gebruikers.
Overigens - een code verstrekken (betaal kaartje etc) is 1000% oplichting. Dat geld krijg je niet terug en wordt bij sturen naar hun toe direct verzilverd.
In het weekend word er gewoon niet gewerkt. RL heeft helaas de mogelijkheid tot plaatsen van heel veel adds die niet allemaal goedkeuring nodig hebbenDus elk weekend misbruik melden via RL (wat ik al weken doe) en meestal zal er pas op maandagochtend maar naar gekeken worden en krijg je een mailtje van RL dat het account verwijderd is.
In die tijd kunnen er al heel wat slachtoffer van zijn.
Zolang het maar geld op brengt voor RL zeker?
Zolang het maar geld op brengt voor RL zeker?
Ze betaald voor credits waarmee ze haar adds op gold zet. Ze verdienen er wel aanEr is moderatie gedurende het weekend beschikbaar. En gezien het hier om gratis advertenties gaat zonder geverifieerd label denk ik dat de kans 0 is dat redlights hier uberhaubt aan verdienen zal.
Er word zovaak voor gewaarschuwd. Als er nu nog intrapt dan tja....Oh dat is me niet opgevallen. Maar er zit gewoon een meld knop. En bezoekers of gebruikers moeten ook hun verstand eens gaan gebruiken om geen codes te gaan kopen en als voorschot te gaan sturen.
Tjsa, sommigen geloven nog steeds in de goed heilig man/vrouwEr word zovaak voor gewaarschuwd. Als er nu nog intrapt dan tja....