Recensie Cindy, Kelly privé, Deurne 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kegel

Newbie
5
27/06/24
6
3
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
90
Onlangs bij Cindy geweest. Zeer ervaren Latijns Amerikaanse bij Kelly. Klein vrouwtje, met kleine borsten, mooie tepels en een mooi slank lichaam. Ze is heel lief, goedlachs en enthusiast.

Was een heerlijk half uurtje. Ze tongzoent heerlijk, pijpt zacht, nat en met veel afwisseling. Neuken was heel goed, met haar bovenop en haar strakke kutje rond mijn lul zalig klaargekomen.

Een heel goeie ervaring. Weer een topper bij, bij Kelly.

Onlangs bij Cindy geweest. Zeer ervaren Latijns Amerikaanse bij Kelly. Klein vrouwtje, met kleine borsten, mooie tepels en een mooi slank lichaam. Ze is heel lief, goedlachs en enthusiast.

Was een heerlijk half uurtje. Ze tongzoent heerlijk, pijpt zacht, nat en met veel afwisseling. Neuken was heel goed, met haar bovenop en haar strakke kutje rond mijn lul zalig klaargekomen.

Een heel goeie ervaring. Weer een topper bij, bij Kelly.
Een schot in de "kegel" ;)

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
180
Iets duurder dan normaal, maar er mij toch aan gewaagd. Ik was nog nooit bij privé Kelly geraakt.
Cindy is geen jong ding meer en dat zie je ook. Niet erg, want ze mag er nog steeds zijn in mijn ogen.
En haar prestaties? Een van de beste uit mijn leven! Precies of je haar vriendje bent. Wat een overgave. Tongen à volonté, zalig pijpen, zich laten beffen tot ze klaar kwam en ze begrijpt de kunst om je niet meteen te laten klaar komen bij de grote finale. Een topervaring.

Terug
Bovenaan Onderaan