WHEM Cindy massage Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een keer daar geweest, mooie dame en massage was ook goed. Op het vorige forum stond wel veel over haar geschreven volgens mij. Volgens mij had dame wel af en toe gekke episodes, en de tekst bij de advertentie komt ook nogal vreemd op mij over, met bijbehorende foto's.
 
Deze? Andere naam maar volgens mij zelfde dame.
Ja de foto is zeker van Cindy. Ben er in het verleden een paar maal geweest. Ze vertelde toen dat ze af en toe periodes van erotische massage afwisselt met gewone massage. Ik vond haar goed en een aardige dame. Ben bang dat ze nu gestopt is. Zou haar nog best een keer willen bezoeken.
 
Zijn er toevallig nog oude trouwe klanten die haar nog wel eens bezoeken en mij misschien in een pb haar telefoonnummer kunnen sturen? Ik heb haar in het verleden met plezier bezocht, maar helaas haar nummer niet bewaard🙏🙏
 
Laatst bewerkt:
Gisteren contact gehad met Cindy via de app. Ze vertelde dat ze haar ontvangstruimte is uitgezet door krakers. Ze zei alleen nog massages te doen bij klanten thuis. Geen idee of dat ook inderdaad zo is.
Helaas gaat dat niet lukken hier.
 
Ik heb een tijdje contact met haar gehad. Merkte dat ze behoorlijk psychotisch kon worden en dat dat steeds erger werd. Ik weet dat ze niet meer in Nederland is en letterlijk behoorlijk de weg is kwijt geraakt. Heel erg zonde, want haar massages waren top en een hele lieve dame verder.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan