Recensie Cindy, Tida Thai, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ymmw1969

Vaste klant
128
01/08/21
89
27
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.tidathaimassage.nl/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb wel Cindy bezocht.

Het was de eerste keer dat ik een erotische massagesalon bezocht. Ik wilde vooral ervaren hoe het is om een body to body massage te krijgen. Gekozen voor een uurtje gezien het geringe prijsverschil tussen 30 min en 60 min.

Vooraf kon/moest ik douchen. Daarna kon ik op mijn buik liggen en begon ze me naakt (helaas wel mondkapje op) een normale massage te geven. Dit was op zich wel prima, maar tot mijn teleurstelling duurde dit nog wel een klein halfuur. Want hiervoor ben ik niet speciaal naar een erotische massagesalon gekomen. Wat wel lekker was dat mijn ballen af en toe ook gemasseerd werden.

Daarna begon ze me ook te masseren met haar borsten. Toen was het tijd om me om te draaien. Het grootste gedeelte gebruikte ze haar handen om te masseren en af en toe haar borsten. Daarna afgemaakt met handmatig hoogtepunt, waarna ze nog kort mijn benen masseerde.

Helaas mocht ik haar borsten niet zelf aanraken of ik moest extra betalen. PMC was ook mogelijk voor extra, niet gedaan.

Ik had vooraf veel meer verwachtingen van een body to body massage. Namelijk dat de dame me helemaal geil zou proberen te maken door langdurig met haar borsten te masseren. En ook bijvoorbeeld haar kont en vagina gebruiken om me aan te raken. Ook had ik bij borsten massage verwacht dat ze meer op me ging liggen en zo langs mijn lichaam glijden. In plaats hiervan lag ze telkens dwars op me en voelde ik alleen haar borsten en geen andere delen van haar lichaam.

Zoals het ging vond ik het niet veel aan. Achteraf had ik beter voor 30 minuten kunnen gaan. Ik had ook het gevoel dat er 5 tot 10 minuten van mijn tijd afgesnoept werd. Verder heb ik dus ook geen vergelijkingsmateriaal. Als dit een gemiddelde goede erotische massage voorstelt dan is dit toch niet iets voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Zoals het ging vond ik het eindelijk niet heel veel aan. Achteraf had ik beter voor 30 minuten kunnen gaat. Ik had ook het gevoel dat er 5 tot 10 minuten van mijn tijd afgesnoept werd. Ik heb dus verder ook geen vergelijkingsmateriaal. Als dit een gemiddelde goede erotische massage voorstelt dan is dit toch niet iets voor mij.
Mijn ervaring is dat over het algemeen in de Thaise salons het body-2-body gedeelte heel beperkt blijft, tenzij je hier heel nadrukkelijk om vraagt en dingen als pussysliding redelijk zeldzaam zijn. Er zijn uiteraard uitzonderingen onder de dames die het wel veel uitgebreider doen, maar dat weet je vaak niet van tevoren en is mogelijk ook afhankelijk van de klik die je hebt.

Daarom kan ik alleen maar aanraden dat mocht je het nog een keer willen proberen je dan heel nadrukkelijk aangeeft dat je een body-2-body of tantra-massage wilt. Overigens kan ik je ook aanraden om ter vergelijking een keer een body-2-body massage te nemen bij een niet-Thaise erotische massagesalon, hoewel je dan meestal wel beduidend meer geld kwijt bent. Mijn ervaring is dat je dan in de meeste gevallen meer een erotische massage krijgt op de manier die jij beschrijft.
 
Zat dit te lezen (comments over b2b) en wou toch ff melden; ik deel zowel de verwachting, als teleurstelling, als ervaring hiermee zeker de laatste 2 jaar...als ik gematig kritisch bent dan valt dat eigenlijk enorm tegen bij de meeste dames; zijn er nog maar weinig waar ik voor een 2e keer terugkom iig. Ik was altijd van mening dat Thaise salons betere value for money waren, maar begin daar langzamerhand op terug te komen...

Nu ben ik zelf al heel lang niet bij Tida geweest en ga hier nog wel eens langs binnenkort .Voor mij is het wel een behoorlijke drempel en vind het echt super waardeloos dat er alleen foto's zijn van borsten in lingerie/bh en je geen idee heb van lichaam of gezicht danwel welke dame/naam bij welke foto's zou horen...dus iig fijn dat er via dit forum 2 namen bekend zijn :p
 
Ik heb wel Cindy bezocht.

Het was de eerste keer dat ik een erotische massagesalon bezocht. Ik wilde vooral ervaren hoe het is om een body to body massage te krijgen. Gekozen voor een uurtje gezien het geringe prijsverschil tussen 30 min en 60 min.

Vooraf kon/moest ik douchen. Daarna kon ik op mijn buik liggen en begon ze me naakt (helaas wel mondkapje op) een normale massage te geven. Dit was op zich wel prima, maar tot mijn teleurstelling duurde dit nog wel een klein halfuur. Want hiervoor ben ik niet speciaal naar een erotische massagesalon gekomen. Wat wel lekker was dat mijn ballen af en toe ook gemasseerd werden.

Daarna begon ze me ook te masseren met haar borsten. Toen was het tijd om me om te draaien. Het grootste gedeelte gebruikte ze haar handen om te masseren en af en toe haar borsten. Daarna afgemaakt met handmatig hoogtepunt, waarna ze nog kort mijn benen masseerde.

Helaas mocht ik haar borsten niet zelf aanraken of ik moest extra betalen. PMC was ook mogelijk voor extra, niet gedaan.

Ik had vooraf veel meer verwachtingen van een body to body massage. Namelijk dat de dame me helemaal geil zou proberen te maken door langdurig met haar borsten te masseren. En ook bijvoorbeeld haar kont en vagina gebruiken om me aan te raken. Ook had ik bij borsten massage verwacht dat ze meer op me ging liggen en zo langs mijn lichaam glijden. In plaats hiervan lag ze telkens dwars op me en voelde ik alleen haar borsten en geen andere delen van haar lichaam.

Zoals het ging vond ik het niet veel aan. Achteraf had ik beter voor 30 minuten kunnen gaan. Ik had ook het gevoel dat er 5 tot 10 minuten van mijn tijd afgesnoept werd. Verder heb ik dus ook geen vergelijkingsmateriaal. Als dit een gemiddelde goede erotische massage voorstelt dan is dit toch niet iets voor mij.
M.i. hoort een recensie over Cindy niet thuis in de thread over Nancy.
Admin: kan je hier een apart draadje van maken?
 
Zat dit te lezen (comments over b2b) en wou toch ff melden; ik deel zowel de verwachting, als teleurstelling, als ervaring hiermee zeker de laatste 2 jaar...als ik gematig kritisch bent dan valt dat eigenlijk enorm tegen bij de meeste dames; zijn er nog maar weinig waar ik voor een 2e keer terugkom iig. Ik was altijd van mening dat Thaise salons betere value for money waren, maar begin daar langzamerhand op terug te komen...

Nu ben ik zelf al heel lang niet bij Tida geweest en ga hier nog wel eens langs binnenkort .Voor mij is het wel een behoorlijke drempel en vind het echt super waardeloos dat er alleen foto's zijn van borsten in lingerie/bh en je geen idee heb van lichaam of gezicht danwel welke dame/naam bij welke foto's zou horen...dus iig fijn dat er via dit forum 2 namen bekend zijn :p
Ik kan mij wel vinden in de woorden van Dagan. Zelf heb ik ook een paar keer meegemaakt dat een tweede afspraak met dezelfde dame nogal tegenviel. Maar, eerlijk is eerlijk, het tegenovergestelde heb ik ook meegemaakt. Een paar jaar geleden nog, toen ik samen met mijn "vaste" dame schatte dat we al een keer of 25 hadden afgesproken.
 
Een week of twee geleden ben ik ook bij Tida Thai geweest. Ik wil eigenlijk bij Korat Thai langs gaan, maar daar was helaas geen dame vrij, daar zou ik 30/45 min moeten wachten. Dus ben ik maar doorgelopen naar Tida Thai. Daar was maar 1 dame vrij wat ik denk dat het Cindy was.

De massage is zo ongeveer verlopen zoals ymmw1969 schreef, eerst ff douchen, daarna op mijn buik gelegen begonnen met een normale massage. Daarna met haar borsten. Hierna omdraaien en was het weer hetzelfde. Ik mocht nergens aanzitten. Er zijn geen extra's aangeboden, en ik heb er ook niet naar gevraagd. Na het HP is nog kort zittend mijn nek/rug gemasseerd. Na nog een douche ben ik weer naar huis gegaan, maar ik zou niet voor haar terug gaan, mss wel voor Naan, omdat hier een betere recensie voor is.
 
Hahaha....waaronder ik. Je voelt je dan behoorlijk opgelaten.
Troost je met het idee dat je dan niet de enige was. Volgens mij heeft het zelfs nog ooit op hun site gestaan hoe je met het hek moest omgaan. Al kan dat ook in een recensietopic zijn geweest. Dat was een handige tip, anders had ik misschien wel net zo staan tobben.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.tidathaimassage.nl/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben bij haar langs geweest en ik vond het niet slecht maar ook zeker niet bijzonder. Prima massage en daarna wat teasing maar nogal veel dezelfde bewegingen waardoor het te saai werd.
Aan de voorkant wat b2b en prima handmatig afgemaakt. Voor mijn smaak is ze echt te oud en dat in combinatie met de weinig bijzondere massage zal ik er niet meer voor terugkomen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan