Algemeen Cinema Blue Vision, Schelle, Boomsteenseweg 36a

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er 2x geweest en ga er als hetro man niet meer naartoe.
Heel veel mannen en als er dan eens een vrouw of koppel binnenkomt worden deze overspoelt door mannen.
Geen wonder dat ze snel terug vertrekken.
 
Ik kom er wel eens met een vriendin, maar meestal is dat dan om snel een spannend moment te beleven zoals een bukkake.
Nu dat lukt niet altijd want sommige mannen snappen niet wat bukakke is en willen dan meer of staan wat rond te dolen.
Ik voel me zelf niet altijd op mijn gemak als hetero man.
 
Ik kom er wel eens met een vriendin, maar meestal is dat dan om snel een spannend moment te beleven zoals een bukkake.
Nu dat lukt niet altijd want sommige mannen snappen niet wat bukakke is en willen dan meer of staan wat rond te dolen.
Ik voel me zelf niet altijd op mijn gemak als hetero man.
dat als hetero man begrijp ik, herkenbaar :)
doen jullie de bukakke ook met pijpen erbij als opwarming?
 
Ik was er vrijdagavond en het was leuk. Ik was er rond kwart voor 7, toen was het uiteraard nog mannen bij een dus niet heel hard mijn ding maar rond 20 h 30 kwamen de twee aangekondigde koppels binnen en werd het leuk.
 
Was er wat interactie tussen de mannen en de aanwezige koppeltjes?
Valt mee. Er was nog wel een klein uurtje actie en het is niet stil gevallen. Maar er was ook niet heel veel volk. De swing waarin een van de dames haar had gelegd werkte eigenlijk wat tegen, ik heb er zelf weinig ervaring mee dus kan moeilijk uitleggen maar denk dat de swing van Blue Vision niet bepaald professioneel is als een swing in pakweg Club Divine in Brecht of Gewoon In roosendaal in Roosendaal (de enige plekken waar ik al vrouwen geneukt heb weten worden in een swing). Ik denk ook dat er veel bi-mannen aanwezig waren die eigenlijk alles al verschoten hadden en niet bepaald een vrouw nog konden bekoren om het zo te zeggen. Ikzelf ben anti-condoom dus ik neuk zoinzo nooit geen vrouwen op een "one night stand". Maar de dames hebben hier en daar nog wel wat sperma gekregen. Denk ik. Eentje van de twee het mijne op haar kutje.

Vlak voor dat gebeurde (over het kutje klaarkomen) was ik eigenlijk de enige actieve die naar haar schouwspel (Met het schouwspel bedoel ik dat de dame zichzelf aan het vingeren was zodus) was aan het kijken en ondertussen aftrok. Maar ik voelde me wat ongemakkelijk want er stonden andere mannen rond en ik ben geen neuker als het met condoom moet, dus ik voelde mij als of ik de dame volledig voor mezelf nam. Ik gaf dan ook aan naar een andere man dat hij haar mocht neuken van mij. Maar dat was er een die haar juist een spermatraktatie had gegeven blijkbaar. Ik had niet gezien ook niet dat hij niet aan het aftrekken was. En de andere mannen rond om mij waren ook niet aan het aftrekken maar dat had ik gezien. Toen begon de dame naar mij uitdagend te doen en ze vroeg of ik haar over haar kutje ging schieten. Ik heb dat dan ook braaf gedaan. Echt veel zaad was het niet, ik was de avond er voor nog maar klaargekomen en had nog niet geedget sinds toen. Maar blijkbaar was het wel redelijk veel redelijk dik want er was wat opkuiswerk mee gemoeid.
 
Laatst bewerkt:
Indien het koppeltje met de blonde dame zich nog eens naar bv begeeft hoor ik het graag :)) kon vorige keer niet deelnemen door het aantal mannen dat in de weg stond hehe
 
Terug
Bovenaan Onderaan