Recensie Melanie, Breda 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BenBrak

Wandelaar
73
18/01/22
60
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9916729-melanie
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De advertentie van Melanie trok al enige tijd mijn aandacht maar het leek er eentje uit de categorie "te mooi om waar te zijn" dus ik hoopte dat een andere wandelaar voor mij de kolen uit het vuur zou willen halen. Vandaag die hoop maar opgegeven en zelf maar eens op onderzoek uitgegaan en dat is niet tegengevallen.

Appcontact ging vlot en duidelijk. Een afspraak over diensten, prijzen en tijd was vlot gemaakt. Opvallend puntje: ook PMC valt onder een meerprijs. Ik koos voor een half uurtje met anaal, à 150. De initiële routeaanwijzing bevatte enkel de straatnaam, een van 1,5 km lang. Uiteindelijk kwam het met aanvullende aanwijzingen allemaal op tijd goed.

Bij aankomst werd de deur opengedaan door een enthousiaste dame die bijna perfect aan de omschrijving van de advertentie voldoet. Als ik zou moeten kiezen zou de sombrerofoto de meest gelijkende zijn. Jong, knap, mooi figuur, enorme borsten en een Colombiaans achterwerk. Ook live spreekt ze heel behoorlijk Engels. Ze ontvangt in een klein kamertje met een klein bedje in een verder net appartement. Geen douchen of zelfs maar wassen vooraf: direct actie.

Wat wrijven, droogneuken en Russisch om te beginnen maar al snel vette ze haar sterretje in, legde een paar kussens onder haar achterwerk en gidste mij in missionaris naar binnen. Zodra ze een beetje opgewarmd was ging het gas erop, zowel in missio als in cowgirl. Veel geluid, zowel van het kraken en bonken van het bed als aanmoedigingen van haar. Na een minuut of tien gewisseld naar het andere gaatje en op hetzelfde hoge tempo in dezelfde standjes nogeens zolang door. Vervolgens met Russisch, haar handjob en uiteindelijk mijn eigen handwerk klaargekomen.

Een redelijk gezellig praatje onder het opruimen met doekjes en keukenrol verder en de tijd is om.

Onder de streep een prettige verrassing met een bijzondere prijsstelling.
 
ik had ze ook al eens meegemaakt en een recensie over geschreven ..
jaartje of wat geleden ..toen nog in Oudenbosch...
mooie vriendelijke meid..
moet nog eens teruggaan en haar anaal nemen ..
 
Terug
Bovenaan Onderaan