Recensie Alexandra, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.B.

Stamgast
Forumpionier
854
02/07/21
2.379
100
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9993386-alexandra
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond heb ik deze Alexandra opgezocht. Ik had eerst mijn twijfels want het appcontact liep niet soepel en te opdringerig (volgens mij via een booker) en haar locatie was ook hartje centrum wat ook niet mijn ding is ivm parkeren maar na een videocall was ik overtuigd want ze keek zo ondeugend met haar pijpmondje. Bij aankomst een bekend ritueel; melden bij een bepaalde locatie en na toestemming naar de overkant.

Stijle trap omhoog en daar stond ze in haar "sexy" roze joggingpak me op te wachten. Niet de dame van de foto's, 165 cm, medium lichaam: niet dik wel strak, klein cupje B, behoorlijke kont en naar eigen zeggen Bulgaarse maar ik vermoed eerder Oekrainse/Russische. Ze spreekt een beetje Engels maar begrijpt het wel. Snel afrekenen, kleren uit, beetje staand zoenen. Ze wilde haar programma starten maar ik neem altijd het initiatief en ze ging gewillig met me daarin mee. Haar een tijdje gebeft waar ze van genoot aangezien oprecht klinkend gekreun uit haar mond kwam terwijl ze stevig mijn hoofd tegen haar poes aandrukte en ook mijn hand knijpend vasthield. Vervolgens op haar knietjes gezet en mij laten pijpen. Pijptechniek is prima: strak, diep en gulzig. Helaas niet keelneuken want ze begon tegen te spruttelen en te kokhalzen toen ik haar neus tegen me buik aan probeerde te drukken. Daarna condoom erom, klodder glijmiddel erop en haar staand naast het bed doggy genomen. Ook hier liet ze zich gaan en kon ik haar zo hard mogelijk nemen met haar beide handen op de rug vasthoudend en haar gezicht in het matras. Ook heeft ze een goede stootreet om tegen aan te knallen. Na een tijd vol gas in doggy vond ik het genoeg geweest en ging ik klam en afgepeigerd op bed liggen. Ze wilde het trekkend afmaken maar na wat aanmoedigingen nam ze hem toch weer in de mond, ging voortvarend weer aan de slag en kwam ik uiteindelijk spuitend in haar mond klaar. Snel een doekje eroverheen, niet even relaxed napraten maar ik werd gelijk bevolen om op te staan en te douchen. Na het douchen zat ze alleen maar op haar telefoon dus heb ik me maar snel aangekleed. Pas toen ik mijn jas aandeed kwam ze nog even snel bij me om gedag te zeggen en werd ik nog net niet eruit geschopt.

Samengevat: op zich goede date gehad waarbij ik flink los mocht gaan en ze gewillig meedeed. Wel eenmalig voor mij door het gebrek aan persoonlijke aandacht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan