Recensie Karina, Amstelveen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.B.

Stamgast
Forumpionier
851
02/07/21
2.366
100
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9595935-karina
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs op bezoek geweest bij Karina. Het contact uit het groepje waar zij onderdeel van uitmaakt kan of heel moeilijk gaan of heel makkelijk. Geen idee waar het aan ligt maar ik had het geluk deze keer aan mijn zijde dus een afspraak met Karina was snel gemaakt.

Nieuwe locatie in Amstelveen voor mij met voldoende gratis parkeergelegenheid en vervolgens discreet naar binnengeloodst. Karina is dezelfde dame van de foto's maar ik schat haar leeftijd op begin 40 en minder strak maar ze ziet er goed uit. Een rustige, timide, vriendelijke, goed verzorgde milf die voldoende Engels spreekt. Gelijk staand elkaar verkennen waarbij subtiel getongzoend werd. Afrekenen, douchen werd aangeboden maar ik neem thuis altijd vooraf een uitgebreide douche dus uitkleden en aan de slag.

Karina kwam een beetje verlegen over dus heb ik het initiatief genomen en ben haar verder staand gaan opgeilen waarna ze zich meer ging openstellen. Liggend op bed langzaam vanaf haar hals naar beneden afgezakt. Karina houdt van een goede likbeurt wat ze kreunend en strelend onderging. Na een tijdje beffen vond ik het genoeg geweest en zette ik haar op de knietjes. Handje kwam ertussen die ik snel weglegde. Pijpen was een beetje wild en ging alle kanten op maar ze paste zich goed aan hoe ik het wilde: strak, diep en lange halen. Ze probeerde deepthroat op mijn verzoek maar daar zit nog wel wat verbetering in. Na een condoom eromheen gebracht te hebben heb ik haar staand naast het bed doggy genomen en hier kwam haar wilde kant tevoorschijn want ze ging er goed voor zitten en liet zich daarna heerlijk hard nemen met een hoop gekreun waarbij ze continu op haar vingers spuugde en zichzelf aan het vingeren was. Lekker als een dvp ook oprecht ervan geniet want het zweet begon al langs mijn bilnaad te druppelen. Nadat ze zich klaar had gevingerd keek ze even snel naar de tijd en zei ze dat ik moest komen dus na een onstuimige pijpsessie heeft ze mijn hele lading uiteindelijk handmatig eruit getrokken. Beiden zwetend en hijgend van de inspanning en zomerse hitte de boel keurig schoongemaakt en gauw in de badkamer mezelf opgefrist. Kleertjes weer aangetrokken terwijl we aan het napraten waren en na een vlug afscheidskusje met een blij gevoel weer naar buiten gestapt.

Kortom: een heerlijke goedverzorgde lieve en vriendelijke milf. In het begin rustig en timide maar stiekem eentje die er pap van lust. Voor herhaling vatbaar! 😜
 
Dank voor je recensie. Je schrijft dat ze begin 40 is. Op de foto's lijkt zij mij medio 30. Is ze echt een stuk ouder? Ik bedoel ziet ze eruit als een meisje of een moeder?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan