Recensie Karina - Casa Cherda - Den Haag 3,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ÝuckFou68

Newbie
7
13/01/23
9
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.casacherda.nl/karina/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgelopen woensdag na een uur in de file te hebben gestaan tussen Amsterdam en Den Haag besloten om maar te gaan ontspannen in Den Haag. Het was een paar jaar geleden dat ik bij Casa Cherda ben gen geweest dus eens kijken wat er is veranderd en wat voor nieuwe dames ze te bieden hebben. Inde huiskamer waren bijna alle dames aanwezig en verder geen mannen dus had alle keuze.

Ben naast Karina gaan zitten wat een mooie vrouw is met een mooi lichaam en sexy gekleed. Op de bank beloofde het voorspel wat goeds. Het tongzoenen op de bank was goed en ook had ze al snel haar handen onder mijn badjas om alles goed te verkennen. Al snel besloten om naar de kamer te gaan om daar me heerlijk te laten verwennen.

De pijpbeurt die ze op haar knieën gaf was goed waarbij ze geen plekje oversloeg. Het was jammer dat deze van korte duur was en dat ze meteen over wilde gaan tot de harde actie. Ik gaf aan dat ik haar nog wat wilde verwennen. Ze gaf daarbij aan dat dat er allemaal niet bij hoorde voor de standaard prijs maar liet het vervolgens kort toe.

Vervolgens in verschillende standjes wilde ze me snel naar een hoogtepunt brengen. Al met al was wat ze deed niet slecht maar je kon merken dat ze het allemaal snel wilde afwerken. Door het feit dat ze niet de tijd nam en het allemaal wat snel af wil werken is voor mij kans op herhaling laag.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Helaas moet ik me aansluiten bij de vorige review. op zaterdag bezocht ik CC, en helaas had mijn vaste dame het druk - en ik had weinig tijd, ik ging voor Karina. Begrijp me niet verkeerd... ze is een heel mooie dame. maar ... het is moeilijk voor mij om te definiëren ... ze is een van die vrouwen die het meeste uit je portemonnee willen halen. toen ik besloot niet te pzc, sloeg de sfeer helaas om. Heel moeilijk om te communiceren omdat ze maar een paar woorden Duits spreekt... de hele date duurde 15 minuten, waar zelfs als je eerder ejaculeert, andere CC-meisjes die tijd voor je kunnen vullen. Ik denk niet dat ik nieuwe dames in CC ga proberen, ik blijf bij mijn beste Natasha, Nadia of Patricia….
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na de laatste verschrikkelijke ervaring met Angel, toch maar weer een poging gewaagd bij Casa Cherda. Het zit tenslotte toch op de route van kantoor naar huis. Eenmaal binnen waren er aardig wat dames beschikbaar en viel Karina bij mij direct in de smaakt. Veel spontaner en vooral enthousiaster dan het gros van de dames.

Na wat geklets beneden zijn we richting de kamer getrokken. Ze is in mijn ogen gewoon een uitstekende vrouw. Ziet er prima uit, lekker lichaam, kan lekker pijpen en neemt initiatief. Niks mis mee verder. Volgens mij is ze ook voor heel veel dingen in, maar je moet zelf goed aangeven als ze te snel gaat, ik bedoel... je bent er zelf bij en het is echt niet zo dat ze haar tijd niet met je vol wil maken. Voor haar geldt dat je het goed naar je zin hebt.

Kortom, leuke tijd gehad. Wel gigantisch klaargekomen en niet meer in staat om met één van de andere dames te kameren. De ervaring met dit huis is weer wat positiever na de vorige keer, al blijft dat echt een verschrikking
 
Afgelopen woensdag na een uur in de file te hebben gestaan tussen Amsterdam en Den Haag besloten om maar te gaan ontspannen in Den Haag. Het was een paar jaar geleden dat ik bij Casa Cherda ben gen geweest dus eens kijken wat er is veranderd en wat voor nieuwe dames ze te bieden hebben. Inde huiskamer waren bijna alle dames aanwezig en verder geen mannen dus had alle keuze.

Ben naast Karina gaan zitten wat een mooie vrouw is met een mooi lichaam en sexy gekleed. Op de bank beloofde het voorspel wat goeds. Het tongzoenen op de bank was goed en ook had ze al snel haar handen onder mijn badjas om alles goed te verkennen. Al snel besloten om naar de kamer te gaan om daar me heerlijk te laten verwennen.

De pijpbeurt die ze op haar knieën gaf was goed waarbij ze geen plekje oversloeg. Het was jammer dat deze van korte duur was en dat ze meteen over wilde gaan tot de harde actie. Ik gaf aan dat ik haar nog wat wilde verwennen. Ze gaf daarbij aan dat dat er allemaal niet bij hoorde voor de standaard prijs maar liet het vervolgens kort toe.

Vervolgens in verschillende standjes wilde ze me snel naar een hoogtepunt brengen. Al met al was wat ze deed niet slecht maar je kon merken dat ze het allemaal snel wilde afwerken. Door het feit dat ze niet de tijd nam en het allemaal wat snel af wil werken is voor mij kans op herhaling laag.
Ik heb een vergelijkbare ervaring. Zij pijpt lekker op haar knieën Intiem is een soort haastwerk. Communicatie in het Engels matig. Ze doet haar best Nederlands te leren. Duits gaat beter. Het was geen slechte ervaring maar geen herhalingsgevaar voor mij
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag een trio gehad met Karina & Patricia en wat heb ik genoten van deze 2 prachtige dames
karina had mooie blonde kruillen en ik zat al met de bank met patricia en ik vroeg of ze een trio wilde doen met karina er bij
en now dat heb ik geweten wat karina lekker zoenen en boven op de kamer begon karina mij gelijk lekker te pijpen en patricia begon met mij te zoenen
maar ik moet zeggen dat karina beter zoent dan Patricia en helaas ben ik te snel klaar gekomen.
karina gaat van de week op vakantie en komt over 2 maanden weer terug en dan ga ik zeker nog keer met haar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.casacherda.nl/karina/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen Dinsdag middag na lange tijd weer eens bij Casa cherda geweest omdat ik een operatie heb gehad 2 maanden geleden kon ik een tijd niet meer naar mijn favoriete club toe maar gelukkig ben ik gisteren middag weer langs geweest en nadat ik me had omgekleed en weer in een badjas in woonkamer ging zitten was de keuze snel gemaakt om met karina naar boven te gaan, het duurde wel effe totdat ze weer vrij was en de gastheer dick vroeg me of ik al iemand op het oog had ik zei ja zeker karina en al snel kwam ze beneden en ze herkende me nog na de laatste keer toen met haar een trio had met patricia

als snel begonnen we te zoenen met elkaar en daarna werdt snel me badjas los gemaakt en me lul was al snel stijf en begon ze me te pijpen beneden in de woonkamer en ik zei toen zullen we naar boven gaan omdat ze zag dat ik met krukken was dacht ze dat ik niet naar boven kon maar ja hoor dat gaat best
ik ben liever met haar boven dan beneden in de woonkamer en wat blijft toch een lieve vrouw, gelijk lekker tongzoenen boven op bed en toen begon ze meer te pijpen en ze draaide mooi boven op me, en toen kon ik mooi haar kutje likken en daarna kwam ze op me zitten en wat ging ze te keer op me
en daarna draaide ze zich om en ik heb haar missionaris genomen en daarna nog keer doggy en wat heerlijke kont heeft ze en daarna ben ik heerlijk klaar gekomen, ik leer haar steeds beter en wat een lieve vrouw en ik kom zeker nog een keer terug bij haar wat schat zeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan