Recensie Maxine, Zeist 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

maxx6996

Newbie
4
06/08/23
3
1
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/547098-maxine
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dame ontvangt ook in Hilversum en Amersfoort. Is voor 2 weken in Zeist, daarna in Hilversum in 2024.


Sinds Serene uit Zeist er mee gestopt is een anderhalf jaar geleden al langere tijd op zoek naar een goede vervanger die tantra/intieme massages doet.
Vandaag zag ik de advertentie van Maxine voorbij komen, en aangezien ik er toch langs kwam (Zeist) besloten om het gokje maar weer eens te wagen.

App contact was goed, een van de weinige dames die vriendelijk maar duidelijk is via de app, waardoor ik mij ook meer op mijn gemak voelde om naar iemand te gaan zonder reviews.

Het vinden van de deur was een hel helaas, evenals het vinden van een parkeerplek (ze ontvangt in hartje Zeist). Uiteindelijk na een klein halfuur vertraging hierdoor toch haar plek gevonden.

Bij eerste binnenkomst viel mij op dat het een zeer prettige dame was om te zien, wel een stuk molliger (100kg+ makkelijk) dan haar foto's haar doen lijken, maar zeker niet lelijk dik. Ondanks haar stevigheid merkte ik dit niet tijdens de massage.
Dame heeft een vlotte, maar niet een overdreven oren van het hoofd pratende, babbel. Komt zeer lief en echt over.
Is een grote fan van hygiene, en naast dat er douchegelegenheid is voor achteraf, word douchen vooraf zeer gewaardeerd. Zeep, deo (word zeer gweaardeerd) en een versgewassen schone handoek zijn aanwezig.
Drankje werd vooraf aangeboden, water, koffie of thee.

De massage zelf was goed, dame kneed stevig en bouwt de intimiteit rustig op. Het is geen tantra massage, maar een eigen vorm van. Hierbij word body to body ook toegepast.

Uiteindelijk na een kort halfuurtje omgedraait, waarbij de dame eerst op je komt zitten en je kan genieten van de grote (volledig natuurlijke) borsten en daarna, met een pijpbeurt in mijn geval.
Hier is ze zeer goed in, wat mij binnen een paar minuten tot een heerlijk einde bracht.

HP word altijd aangeboden, deze gebeurt op zijn Russisch of handmatig indien gewenst. Als extras kan er gekozen worden voor pijpen (30,-), cim (50,-, dame heeft condoom in haar mond om sperma grotendeels op te vangen), deepthroat (60,-) en combinatie van de drie (80,-). Voor de liefhebbers is prostaat massage (30,-) tijdens ook mogelijk.

210,- die ik heb betaald was voor pijpen, cim met prostaat.

Prijs is aan de hoge kant, maar basisprijs is prima als je alleen voor een massage met handmatig/russisch hp gaat.

Uiteindelijk stond ik 75 minuten later weer buiten, na 2x gedouchd te hebben en na afloop nog met een kopje thee gepraat te hebben.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/547098-maxine
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst met deze dame afgesproken. dat ging smooth en makkelijk. Hele lieve en spontane dame. De foto's zijn wel gedateerd. Ze heeft een beetje een rubensfiguur dus dat moet je wel liggen. Maar ze is zo ontzettend relaxed in de omgang dat ik me echt prima vermaakt heb met haar. De aangeboden diensten zijn uitstekend. T was een fijne ervaring en ik ga zeker nog eens bij haar langs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan