Algemeen Cinema Blue Vision, Schelle, Boomsteenseweg 36a

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het valt redelijk mee met de 'beheerder' in mijn ervaring. "Dames" gelijk Yuma-uschi heb ik nog maar zelden daar gezien.
(Hopelijk dat ze haar poging binnenkort uitvoert...)
Zijn er in jou ervaring nog dagen/uren die er uitspringen qua bezoekersaantallen? Ik overweeg inmiddels om het een keer te combineren met de vrijdagavondparty van Bo Cremer met tussendoor een overnachting in het plaatselijke budgethotel :).
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik kom bijna elke vrijdag en/of zaterdag in de BV te Schelle, dus ik kan geloof ik een goed beeld schetsen vd cinema. Ik ben bi, draag er altijd hoge hakken en netkousen met gladde beentjes en gelakte nagels. Ben geen volledige travestiet.

Ben je hetero, dan valt hier zo goed als niks te beleven. Misschien is het toeval, maar de laatste keer dat ik er een vrouw of koppel zag was maanden geleden.

Als bi of homo kan je hier wel aan je trekken komen. Jammergenoeg lopen er ontzettend veel vieze, onverzorgde, soms letterlijk stinkende mannen rond. Leeftijden zijn gemixed. Ik vind de oudere mannen over het algemeen wat rustiger en de iets jongere vooral zeer opdringerig en vervelend. Ik ben zelf 36, hou van een oudere/dikkere man.. maar word er bijna telkens belaagd door andere dertigers/twintigers. Mannen komen aan de deuren van de hokjes trekken of bonken - als je met iemand binnen bent of proberen door de kieren vd deuren naar binnen te kijken.

Door dit opdringerig gedoe ga ik vaak weg zonder aan mijn trekken te komen. Zeer jammer, vooral voor de andere aanwezigen ook.

Hygiene is er ok, behalve als je later op de dag/avond komt, dan liggen er overal gebruikte zakdoekjes, of kan het er echt vies ruiken. Personeel in de winkel vind ik over het algemeen ook allesbehalve vriendelijk. Maar ja, als je dan naar het uitschot kijkt dat de cinema vaak bezoekt...

Echt jammer, want heb er ook al een handjevol geile en leuke ervaringen gehad.
 
Jammergenoeg lopen er ontzettend veel vieze, onverzorgde, soms letterlijk stinkende mannen rond......

.... Mannen komen aan de deuren van de hokjes trekken of bonken - als je met iemand binnen bent of proberen door de kieren vd deuren naar binnen te kijken.

Dat eerste klinkt niet erg aangenaam, ongewassen piemels behandel ik geheel in stijl alsof ze lucht zijn (kwestie van opvoeden al dringt de reden van mijn afwijzing vaak niet tot ze door).

Wat privacy betreft, ik kick er juist op als anderen verlekkerd staan toe te kijken hoe ik de een na de ander klaar pijp. Liefst stoei ik met meerdere heren tegelijk (gang/blowbang) en als het aan mij lag zouden ze het nog massaal mogen filmen ook (wat zou ik graag eens zien dat een club daar eens ruimte voor bood en/of op geselecteerde plekken/momenten aan life streaming deed). Minder leuk vind ik grijpgrage handen of piemels die me ongevraagd worden opgedrongen terwijl ik mijn handen en mond al meer dan vol heb.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik kom bijna elke vrijdag en/of zaterdag in de BV te Schelle, dus ik kan geloof ik een goed beeld schetsen vd cinema. Ik ben bi, draag er altijd hoge hakken en netkousen met gladde beentjes en gelakte nagels. Ben geen volledige travestiet.

Ben je hetero, dan valt hier zo goed als niks te beleven. Misschien is het toeval, maar de laatste keer dat ik er een vrouw of koppel zag was maanden geleden.

Als bi of homo kan je hier wel aan je trekken komen. Jammergenoeg lopen er ontzettend veel vieze, onverzorgde, soms letterlijk stinkende mannen rond. Leeftijden zijn gemixed. Ik vind de oudere mannen over het algemeen wat rustiger en de iets jongere vooral zeer opdringerig en vervelend. Ik ben zelf 36, hou van een oudere/dikkere man.. maar word er bijna telkens belaagd door andere dertigers/twintigers. Mannen komen aan de deuren van de hokjes trekken of bonken - als je met iemand binnen bent of proberen door de kieren vd deuren naar binnen te kijken.

Door dit opdringerig gedoe ga ik vaak weg zonder aan mijn trekken te komen. Zeer jammer, vooral voor de andere aanwezigen ook.

Hygiene is er ok, behalve als je later op de dag/avond komt, dan liggen er overal gebruikte zakdoekjes, of kan het er echt vies ruiken. Personeel in de winkel vind ik over het algemeen ook allesbehalve vriendelijk. Maar ja, als je dan naar het uitschot kijkt dat de cinema vaak bezoekt...

Echt jammer, want heb er ook al een handjevol geile en leuke ervaringen gehad.
Helemaal mee eens dat er vaak onhygiënische mannen rondlopen. Geen probleem zolang ze uit mijn buurt blijven en niet ongevraagd komen betasten. Ik ga er enkel om travjes te ontmoeten. Deze namiddag waren er drie aanwezig waarvan twee zeker de moeite waard. Alle drie zijn er volgens mij zeker wekelijks aanwezig( niet altijd op dezelfde dagen) Vandaag kwam er ook een ouder( verzorgd) gaykoppel waarvan de ene ongevraagd naar het kruis van de aanwezige mannen greep. Het sein voor mij om de ciné te verlaten. Die boerse toestanden kan ik missen….
 
Wat privacy betreft, ik kick er juist op als anderen verlekkerd staan toe te kijken hoe ik de een na de ander klaar pijp. Liefst stoei ik met meerdere heren tegelijk (gang/blowbang) en als het aan mij lag zouden ze het nog massaal mogen filmen ook (wat zou ik graag eens zien dat een club daar eens ruimte voor bood en/of op geselecteerde plekken/momenten aan life streaming deed). Minder leuk vind ik grijpgrage handen of piemels die me ongevraagd worden opgedrongen terwijl ik mijn handen en mond al meer dan vol heb.

Bekeken worden is heerlijk. De geile blikken wanneer iemand bijv met zijn stijve pik tussen mijn billen schuurt vind ik zeer opwindend. Maar zoals je zegt, grijpgrage handen of iemand die je eerder een afkeurende blik of signaal hebt gegeven en die dan toch nog gaan aandringen alsof het hun recht is... die verpesten het.
 
Bekeken worden is heerlijk. De geile blikken wanneer iemand bijv met zijn stijve pik tussen mijn billen schuurt vind ik zeer opwindend. Maar zoals je zegt, grijpgrage handen of iemand die je eerder een afkeurende blik of signaal hebt gegeven en die dan toch nog gaan aandringen alsof het hun recht is... die verpesten het.
Precies dat, het niet oppikken of eerbiedigen van signalen mijnerzijds dat bepaalde toenaderingen of handelingen op enig moment ongewenst zijn. Vaak gaat dat om gasten die te opdringerig of te ruw zijn (of denken dat na 6 keer nee een ja volgt), maar het kan ook gaan om die ene hand of mond die zo lekker is dat ik voortijdig klaar dreig te komen. Als je dan duidelijk aangeeft dat nog niet te willen (door die hand of mond voor kortere of langere tijd even een halt toe te roepen) en ze gaan moedwillig toch door omdat zij vinden dat ik op dat moment wel klaar moet komen voor hun plezier dan kan dat mijn dag behoorlijk naar de kloten helpen want eenmaal klaargekomen is mijn geilheid in de regel direct weg. Dat van uitstel dan vaak afstel komt vind ik niet erg want die paar seconden lol van mijn eigen orgasme wegen niet op tegen de lol van urenlang pik/sperma geil zijn. Omgekeerd respecteer ik het dat menig man zijn zaad ook niet bij mij verschiet (hoe graag ik dat ook zou willen) maar om vergelijkbare reden ons spel voortijdig af breekt. Mede om die reden sluit ik een mond vol sperma dan ook altijd af met een welgemeend "dank je wel" omdat ik het zaad dat me gegund wordt ook echt als een kadootje zie.
 
Laatst bewerkt:
Slanke bi 50+ zeer hygienisch hou van fris gewassen lullen en kutjes . Woensdag 18jan ben ik in de cinema van 11u30 tot 14u45.
Ben er nog maar 4 keer geweest en was wel geile boel . 2 keer lekker gepijpt en alles netjes ingeslikt en laatste keer een koppel waarvan ik het vrouwtje lekker lang gebeft heb en in alle standjes mogen neuken (haar man keek toe)
 
Hoi,

Ik kom bijna elke vrijdag en/of zaterdag in de BV te Schelle, dus ik kan geloof ik een goed beeld schetsen vd cinema. Ik ben bi, draag er altijd hoge hakken en netkousen met gladde beentjes en gelakte nagels. Ben geen volledige travestiet.

Ben je hetero, dan valt hier zo goed als niks te beleven. Misschien is het toeval, maar de laatste keer dat ik er een vrouw of koppel zag was maanden geleden.

Als bi of homo kan je hier wel aan je trekken komen. Jammergenoeg lopen er ontzettend veel vieze, onverzorgde, soms letterlijk stinkende mannen rond. Leeftijden zijn gemixed. Ik vind de oudere mannen over het algemeen wat rustiger en de iets jongere vooral zeer opdringerig en vervelend. Ik ben zelf 36, hou van een oudere/dikkere man.. maar word er bijna telkens belaagd door andere dertigers/twintigers. Mannen komen aan de deuren van de hokjes trekken of bonken - als je met iemand binnen bent of proberen door de kieren vd deuren naar binnen te kijken.

Door dit opdringerig gedoe ga ik vaak weg zonder aan mijn trekken te komen. Zeer jammer, vooral voor de andere aanwezigen ook.

Hygiene is er ok, behalve als je later op de dag/avond komt, dan liggen er overal gebruikte zakdoekjes, of kan het er echt vies ruiken. Personeel in de winkel vind ik over het algemeen ook allesbehalve vriendelijk. Maar ja, als je dan naar het uitschot kijkt dat de cinema vaak bezoekt...

Echt jammer, want heb er ook al een handjevol geile en leuke ervaringen gehad.

hey laat maar wetten wanneer je nog is komt👍
 
Hoi,

Ik kom bijna elke vrijdag en/of zaterdag in de BV te Schelle, dus ik kan geloof ik een goed beeld schetsen vd cinema. Ik ben bi, draag er altijd hoge hakken en netkousen met gladde beentjes en gelakte nagels. Ben geen volledige travestiet.

Ben je hetero, dan valt hier zo goed als niks te beleven. Misschien is het toeval, maar de laatste keer dat ik er een vrouw of koppel zag was maanden geleden.

Als bi of homo kan je hier wel aan je trekken komen. Jammergenoeg lopen er ontzettend veel vieze, onverzorgde, soms letterlijk stinkende mannen rond. Leeftijden zijn gemixed. Ik vind de oudere mannen over het algemeen wat rustiger en de iets jongere vooral zeer opdringerig en vervelend. Ik ben zelf 36, hou van een oudere/dikkere man.. maar word er bijna telkens belaagd door andere dertigers/twintigers. Mannen komen aan de deuren van de hokjes trekken of bonken - als je met iemand binnen bent of proberen door de kieren vd deuren naar binnen te kijken.

Door dit opdringerig gedoe ga ik vaak weg zonder aan mijn trekken te komen. Zeer jammer, vooral voor de andere aanwezigen ook.

Hygiene is er ok, behalve als je later op de dag/avond komt, dan liggen er overal gebruikte zakdoekjes, of kan het er echt vies ruiken. Personeel in de winkel vind ik over het algemeen ook allesbehalve vriendelijk. Maar ja, als je dan naar het uitschot kijkt dat de cinema vaak bezoekt...

Echt jammer, want heb er ook al een handjevol geile en leuke ervaringen gehad.
Laat maar wette wanneer je nog eens gaat👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan