Recensie Clara, Casa Lucia, Herk-de-Stad 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kermt24

Wandelaar
45
17/10/22
57
22
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/casa-lucia-clara-aanwezig.html
Totale kosten (in euro)
90
Vandaag stijf van de goesting dus naar de Casa. Werd open gedaan door dat lekker ding die ik al maanden probeer vast te krijgen. Maar ze werkte niet vandaag. De dames die beschikbaar waren : Clara en Viviene. Die laatste had ik niet veel goed gelezen dus dan de eerste maar. Dat lekker ding verstaat niet heel goed dus die stuurt Viviene. Thank you zegt ze. Ik zeg: no I asked Clara. Lip en terug weg. Ik denk niet dat ze populair is. Met Clara op de kamer. Spreekt goed engels. De foto's zijn wat opgesmukt en de leeftijd klopt ook niet vrees ik. Ze begint te pijpen en meteen helemaal erin. Dat was niet slecht. Na 3 minuten echter zegt ze: you want to fuck or en ze wijst op haar mond. Ja Fuck natuurlijk. Op haar en het was vrij snel klaar want ze lag er wat bij met fake gekreun. Erna vraagt ze of ik wil douchen? Nee. Dan heeft ze massage aangeboden en die was wel goed. Kortom: afwerksex met wel een goede massage. Alle meiden waren bezet op gegeven moment.

Sara is voor mij de Casa prijswinnaar van de laatste maanden. Wat een geile donder, hopelijk komt ze snel terug. Verstandige keuze trouwens om niet met Viviane naar boven te gaan, zij is verschrikkelijk.

Terug
Bovenaan Onderaan