Recensie Clara, Hasselt 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alle advertenties waarvan ik melding maak zijn binnen de 3u offline. Meer dan 10 per maand.
Ze niet dat dat ze er enige tijd later niet terug gepost kunnen worden.
Er is een kleine moeite en scheelt een hoop narigheid voor die gene die niet op GR zitten of hun weg hier niet vinden!
Het is een kleine moeite!!
Dat interesseert RL geen moer
 
Paar keer bij haar geweest en is echt wel een leuke lieve meid. Foto's op haar profiel is ze 100% zeker. Weet niet of in het verleden andere heeft gebruikt maar de foto's wat ik heb gezien klopt het wel.
 
Ik vond er niks aan. Best mooie meid, maar no way die van de foto's. Geen enkele interactie, communicatie of tease. Liggen, pijpen en neuken, zo snel mogelijk. Als je daarmee content bent: let the beast go!
Bij mij toch wel. Vooral veel teasen en we hebben nog een hele poos wat gelult. Ik stond niet zo snel buiten. (misschien gewoon geen klik of had ze haar dag niet? )
Nu ik haar nieuwe profiel zie staan er indd een paar foto's op waar ik me twijfel bij heb (wie van de dames doet dat nou niet). Maar er staan ook een paar die zeker weten van haar zijn. Vooral die in het rode rokje
 
Meerdere keren bij haar geweest op diverse plekken in Antwerpen.

Ze komt pas los als ze je een beetje kent / vertrouwd pas dan gaat ze er zelf van genieten en wordt het ook leuk.

Foto's zijn zeker echt en het rokje heb ik zelf zien hangen😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan