Recensie Clara, Private girls, Wommelgem 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

toegoejef

Vaste klant
Forumpionier
136
28/07/21
234
17
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-clara-5.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tijdje terug nog eens naar Wommelgem afgezakt bij Private Girls en voor Clara gekozen.
Mooie verschijning met voor de liefhebbers een prachtige natuurlijke boezem (D cup), fysiek echt wel mijn ding.
Wasje vooraf gebeurt door de dame zelf, altijd een pluspunt.
Had zin in een voorspel maar het zoenen beperkte zich tot kusjes op de mond en zonder veel overgave. Eigenlijk gaf ze zonder woorden aan dat ze niet graag kust. Dat tongkussen niet mogelijk is heb ik wel alle begrip voor.
Dan maar over tot het orale werk en dat was best ok, vrij lange en goede pijpbeurt was het beste van de sessie (PZC)
Wat me wel wat stoorde is dat ze constant van die kunstmatige kreungeluidjes maakte, ook tijdens het beffen terwijl je merkt dat ze "faked"
Zoiets is waarschijnlijk bedoeld om op te winden maar het heeft op mij een tegengesteld effect.
Had ook de indruk dat ze constant de tijd in het oog hield. Die werd redelijk gerespecteerd maar het halfuur toch niet volgemaakt.
Ondanks haar mooie verschijning toch wat gemengde gevoelens, op de website staat bij haar foto's specialiteit GFE maar dat was het niet.
Door het orale gedeelte wil ik haar wel een voldoende geven maar had er zeker geen "klik" mee.
Herhalingsgevaar weinig waarschijnlijk.


 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-clara-5.html
Totale kosten (in euro)
160€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
vorige week kwam ik bij Private girls en ik koos voor Clara, ze kuste me met haar tong en ze zoog me af en het was TOP, een heel natuurlijk meisje dat helemaal niet faket, ik hou ervan om haar te likken. Hmmm… 👅 en haar poesje is heerlijk🫦. Ze is heel naturel, perfecte hygiëne.

Ik zal zeker 100% terugkeren🤗
 
vorige week kwam ik bij Private girls en ik koos voor Clara, ze kuste me met haar tong en ze zoog me af en het was TOP, een heel natuurlijk meisje dat helemaal niet faket, ik hou ervan om haar te likken. Hmmm… 👅 en haar poesje is heerlijk🫦. Ze is heel naturel, perfecte hygiëne.

Ik zal zeker 100% terugkeren🤗
Heel uw recensie lijkt wel gefaket ?!? 🤔
 
Heel uw recensie lijkt wel gefaket ?!? 🤔
Wees maar zeker, zo doorzichtig. .Een nieuw lid dat een superpositieve recensie schrijft met niets dan 5 sterren.:unsure: Bovendien kreeg ik (via het belletje) de melding dat Markkke me volgt vanaf nu, nog nooit meegemaakt in acht jaar recenseren.
Blijkbaar vindt hij/zij ? mijn recensies zo interessant, wat een eer.:ROFLMAO:
Iedereen zijn eigen goesting en voorkeur, dat andere echte wandelaars reageren best ok, daar dient een forum voor.
Maar doorzichtige neprecensies vervuilen het af en toe.
Van herhalingsgevaar "weinig waarschijnlijk" naar "uitgesloten"
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-clara-5.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recensie
Vandaag bij Private Girls geweest.
Maya en Clara stelden zich voor. Ik moest niet twijfelen. Maya zag er ronduit slecht uit. Ik heb ze vroeger al eens bezocht, dan vond ik ze een fris meisje. Maar ze zag er niet al te fris uit, moe, ziek???? Ik weet het niet maar ze zag er niet goed uit.
Clara daarentegen, wat een vriendelijke, mooie verschijning met een prachtig lichaam.
Eerst een wasje, mondspoeling en toen kon het feest beginnen.
Man wat kan zij lekker zoenen. Voor diepe tongzoenen moet je blijkbaar niet bij haar zijn, maar dat lekker tongetje bij het zoenen, mmmmm, en zo veel als je maar wil.
Pijpen doet ze goddelijk. Zonder condoom. Ze deed het zo lekker dat neuken deze keer voor mij niet hoefde.
1 minpuntje, ze maakt te veel fake geluidjes. Zeker tijdens het beffen, ze faket een orgasme, maar eigenlijk ligt ze gewoon te wachten tot het gedaan is.
Op het einde condoompje aan, en toen heeft ze me lekker klaargepijpt. Zalig.
Eigenlijk een heel mooi, en aangenaam meisje.
Herhalingsgevaar zeker. Alhoewel, als Monika zich aanbiedt, dan ga ik die toch nog eens kiezen.
 
Het valt mij toch op dat deze recente recensies door leden gebeuren die weinig bijdragen hebben geschreven.... trek uw conclusies maar ik kies toch voor zekerheid bij de bevallige Kyara of de Poolse Maya in ditzelfde huis.
 
Het valt mij toch op dat deze recente recensies door leden gebeuren die weinig bijdragen hebben geschreven.... trek uw conclusies maar ik kies toch voor zekerheid bij de bevallige Kyara of de Poolse Maya in ditzelfde huis.
Dat heb je zeker goed opgemerkt.
Inderdaad, na het splinternieuwe lid Markkke (mijn volger :eek: )met zijn toprecensie, weer eentje die nog nooit iets had geschreven en weer heel positief is.:unsure:
Nogmaals smaken kunnen verschillen maar er gebeuren rare dingen op dit topic.
Goed om te vernemen dat er goede alternatieven zijn in dit huis, bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Zolang de recensie van het lid niet direct geschreven is na de aanmelding op het forum, moeten we het voordeel van de twijfel geven. In dit geval is dit zo.
Anders kan je iedereen direct beginnen betichten van fake recensies.
 
Wees maar zeker, zo doorzichtig. .Een nieuw lid dat een superpositieve recensie schrijft met niets dan 5 sterren.:unsure: Bovendien kreeg ik (via het belletje) de melding dat Markkke me volgt vanaf nu, nog nooit meegemaakt in acht jaar recenseren.
Blijkbaar vindt hij/zij ? mijn recensies zo interessant, wat een eer.:ROFLMAO:
Iedereen zijn eigen goesting en voorkeur, dat andere echte wandelaars reageren best ok, daar dient een forum voor.
Maar doorzichtige neprecensies vervuilen het af en toe.
Van herhalingsgevaar "weinig waarschijnlijk" naar "uitgesloten"

Moet daaruit afgeleid worden dat een nieuw forumlid steeds moet beginnen met een negatieve recensie?

Wat een azijnzeikerij toch.

Ik kan Clara trouwens niet maar lees regelmatig dat soort zure achterdochtige berichten.
 
Zolang de recensie van het lid niet direct geschreven is na de aanmelding op het forum, moeten we het voordeel van de twijfel geven. In dit geval is dit zo.
Anders kan je iedereen direct beginnen betichten van fake recensies.

Inderdaad, daarbovenop kan ik zelf alleen maar zeggen dat Clara een toppertje is.
 
Moet daaruit afgeleid worden dat een nieuw forumlid steeds moet beginnen met een negatieve recensie?

Wat een azijnzeikerij toch.

Ik kan Clara trouwens niet maar lees regelmatig dat soort zure achterdochtige berichten.
Ondertussen zijn er door de moderators al een paar "recensies" verwijderd, waarvoor dank.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-clara-5.html
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren langs geweest bij PG, Kyara geboekt maar die was dubbelgeboekt, beetje rommelig dus .... Dan voor Clara gegaan. Leuke date, is idd Franstalig dus vlotte communicatie in het Frans.
Eerst wasje en gekust, dan op het bed beland voor een goeie pijpbeurt, goed afwisselend en bij momenten ging ze heel diep en bijgevolg eerste keer klaargekomen. Na een wasbeurt en korte massage aan tweede ronde begonnen. Pijpen gevolgd door een paar verschillende standjes en dan afgewerkt in doggy. Goeie date maar het huis zelf was teleurstellend door de dubbele boeking. Uurtje rijden zonder verkeer dus niet zeker dat ik daar terugkeer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-clara-5.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs nog eens langsgeweest bij krullebol Clara. Ook deze keer heeft ze mij niet teleurgesteld. Is een franstalige dame, hoewel ze ook wel wat Nederlands spreekt.
Bij het binnenkomen op de kamer kreeg ik al wat vluchtige tongzoenen, maar eerst richting badkamer getrokken waar zij mij waste onderaan en we beiden wat mondspoeling gebruikten.
Terug op de kamer begon ze me te pzc en dat deed ze vrij afwisselend. Bij het beffen was er eerst wat fake gekreun, maar na een paar minuten werd ze stiller en leidde ze mijn hoofd in de beste richting waarna haar buik begon samen te trekken. Als ze echt klaarkwam, weet ik niet, maar het vocht liep ruimschoots uit haar poes en achteraf was ze zeer gevoelig.
heb het afgemaakt in 2 standjes en mocht mij daarna nog wat verfrissen. Ben tevreden en met de glimlach vertrokken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan