• De problemen lijken voorbij, we houden de situatie in de gaten. zie hier voor meer informatie.

Recensie Clarice, Luik. 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pielemans

Vaste klant
207
05/01/23
180
24
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/sexy-hot-460244199.html
Totale kosten (in euro)
€100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Clarice in Luik beland, had haar al eerder gezien maar toen kon ik niet direct maar vandaag wel!

Afspraak was vlot gemaakt. Schappelijke tarieven, €70 30 min met 2 orgasmes of €100 45 min met 2 orgasmes, of €140 60 min met 3 orgasmes…
45 min gekozen, volgende keer wellicht 60 minuten aangezien ze nog even blijft.

Dame deed de deur open, is de dame van de foto's, typisch gezicht met groene ogen, mogelijk kleur lenzen, maar na een opmerking daarover waren het haar eigen ogen. Schat haar 46/47. Dame spreekt minimaal Engels en verder Portugees/spaans. Dus google translate is wel nodig.

Echter de taal van seks spreekt iedereen, wat een tijgerin deze dame, pijpt gulzig en je kunt haar mondje lekker neuken. Geweldig lange pijpbeurt gehad en alles in haar mondje gespoten.

Daarna even een ferme massage, die goed beviel, normaliter ben ik hier niet zo van. Dus dat is opvallend.

Toen gereed gemaakt voor het echte werk, dame heeft maar één stand en dat is voluit, heerlijk. Dame doet eigenlijk geen anaal, niet in advertentie en ook bij navraag niet, maaaaar. Vingertje in haar kontje getest geen punt, even pielemans ertegen en dit stond ze toe. Beetje doorgedrukt maar dat ging hem niet worden. Maar toch een leuke poging van haar want had er immers ook niet voor betaald, maar ze was bloedje geil… Heel wat standjes doorlopen en ze is echt heel erg actief. Nogmaals in doggy gekomen.

Samen even gedoucht en zei ze dat ze nog even bleef! Dus mogelijk ga ik nog eens. Geil geval! Na 50 minuten was ik weer buiten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan