Recensie Claudia, Alkmaar 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Strûner

Stamgast
Forumpionier
343
16/07/21
612
4
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/alkmaar/8411025-claudia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gister moest ik in het westen van het land zijn en had me voorgenomen mij op de route te trakteren op een uurtje plezier. Via kinky bij Claudia uitgekomen. Ze had geen reviews op kinky en kon hier ook niets over haar vinden. Aangezien iemand de eerste moet zijn heb ik de gok gewaagd.

Contact via whatsapp verliep vlot, de straatnaam doorgekregen en moest ter plaatse appen voor het huisnummer. Top, de afspraak staat. Aangezien het een koude, druilerige dag was de standkachel van de auto alvast aan, mezelf nog even opfrissen en de afsluitdijk over. Aangekomen in Alkmaar was het even zoeken naar een plekje voor de auto. Ik moest een stukje lopen naar de straat en het regende behoorlijk dus ik was kletsnat. Geappt voor het huisnummer en daarna vlug naar binnen. Ik werd in een heerlijk warm appartement ontvangen door een prachtige dame gekleed in hoge kousen en daarbij een sexy paar hakken. Claudia heeft een mooier figuur dan de foto's op kinky doen vermoeden. Ze heeft een mooi gezichtje, is super strak, heerlijk kleine billetjes en mooie kleine tietjes. Gecombineerd met het typische pikzwarte stijle haar helemaal mijn ding.

De sex was goed. Heb haar in diverse standjes door het hele appartement genomen en ze heeft me in verschillende standjes gepijpt. Ik staand voor het bed en zij op haar knieën op bed zodat ik naar die heerlijk billetjes kon kijken.

Claudia komt geïnteresseerd over, spreekt goed Engels, kijkt tijdens de afspraak niet op haar telefoon en probeert je niet zo vlug mogelijk weer weg te krijgen. Heb een prima uur met haar gehad, een van de betere, zeker voor thuisontvangst wat vaak tegenvalt.
 
Gister moest ik in het westen van het land zijn en had me voorgenomen mij op de route te trakteren op een uurtje plezier. Via kinky bij Claudia uitgekomen. Ze had geen reviews op kinky en kon hier ook niets over haar vinden. Aangezien iemand de eerste moet zijn heb ik de gok gewaagd.

Contact via whatsapp verliep vlot, de straatnaam doorgekregen en moest ter plaatse appen voor het huisnummer. Top, de afspraak staat. Aangezien het een koude, druilerige dag was de standkachel van de auto alvast aan, mezelf nog even opfrissen en de afsluitdijk over. Aangekomen in Alkmaar was het even zoeken naar een plekje voor de auto. Ik moest een stukje lopen naar de straat en het regende behoorlijk dus ik was kletsnat. Geappt voor het huisnummer en daarna vlug naar binnen. Ik werd in een heerlijk warm appartement ontvangen door een prachtige dame gekleed in hoge kousen en daarbij een sexy paar hakken. Claudia heeft een mooier figuur dan de foto's op kinky doen vermoeden. Ze heeft een mooi gezichtje, is super strak, heerlijk kleine billetjes en mooie kleine tietjes. Gecombineerd met het typische pikzwarte stijle haar helemaal mijn ding.

De sex was goed. Heb haar in diverse standjes door het hele appartement genomen en ze heeft me in verschillende standjes gepijpt. Ik staand voor het bed en zij op haar knieën op bed zodat ik naar die heerlijk billetjes kon kijken.

Claudia komt geïnteresseerd over, spreekt goed Engels, kijkt tijdens de afspraak niet op haar telefoon en probeert je niet zo vlug mogelijk weer weg te krijgen. Heb een prima uur met haar gehad, een van de betere, zeker voor thuisontvangst wat vaak tegenvalt.
Deed ze ook pzc en beffen
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/alkmaar/8411025-claudia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Naar aanleiding van de recensie van onze Friese wandelaar in Noord-Holland direct afspraak gemaakt...Was top,

Ook al een paar weken geen dames bezocht dus was hoog tijd....

Claudia is een aardige dame waar je in engels een gesprek mee kan voeren..
Zalige pijptechniek, niet te hard maar met gevoel...
Prachtig lichaam met alles in proporties wat je bij een "petite" dame mag verwachten...

Mooi en schoon appartement, perfect. Gaan we terugkomen.

NB: mogelijkheden op Kinky zijn ook de mogelijkheden.

Fly

Sper că vecinii nu au auzit
 
@Strûner Het lijkt erop dat je een stuk van het recensieformulier vergeten bent in te vullen, namelijk het deel van de verrichte handelingen, en de waardering hiervan. Zou je dat nog willen aanvullen?
 
@Strûner Het lijkt erop dat je een stuk van het recensieformulier vergeten bent in te vullen, namelijk het deel van de verrichte handelingen, en de waardering hiervan. Zou je dat nog willen aanvullen?
Aangezien ik de kwaliteit van de gerichte handelingen te afhankelijk vind van persoonlijke voorkeuren geef ik bewust geen sterren voor de handelingen, bedankt voor uw begrip
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan