Recensie Claudia, Antwerpen, Schippersstraat 22/3 4,84 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ben deze week ook 2 keer in schippersstraat geweest en zag op haar plaats een handdoek maar heb haar nooit gezien, ik denk dat nu iemand anders daar misschien werkt overdag?

iemand enig idee wanneer ze echt terugkomt? is al sinds 23 maart weg, ze komt toch nog wel terug hopelijk?
 
Volgens berichten zou ze eind april terugkomen. Heb haar of haar handdoek ook nog niet terug gezien. Nu moet ik wel zeggen dat ik meestal niet echt op haar raam let om te kijken of ze al terug is.
 
Straf vind ik dat niet. Dergelijke posts leiden tot een lawine van "de een dat denkt", of "denkt dat gehoord te hebben". Of "klopt dat wel?" En sommigen zien haar dan in Antwerpen wat een look-alike blijkt te zijn.
Etc.

Wat draagt dat allemaal bij?
imo: 'Vervuiling' en tijdverlies want veel scroll-werk naar posts later die wel relevant zijn.

Mochten al diegenen die al die vragen/opmerkingen/weinige zinvols posten eens een recensie plaatsen "bijv."
Sommigen komen aan 100 tot 1000den berichten op die manier.
En hoeveel recensies en zinvolle bijdrages? Op 1 hand te tellen. :rolleyes:
 
Wel of niet aanwezig is zeer belangrijke info. Mannen moeten tijd v reizen en bezoeken dame vrijmaken dus die info is voor vele welkom. Diegene die daarover klagen delen hier het minst info over dames, hebben alleen maar commentaar op anderen, nee daar hebben we iets aan
Wel, ik moet ook een eind rijden maar als ik kom heb ik plan A,B,C,D, en desnoods E en desnoods doe je een gok, het kan meevallen en tegenvallen.
Het kan niet altijd kermis zijn.
 
Wel, ik moet ook een eind rijden maar als ik kom heb ik plan A,B,C,D, en desnoods E en desnoods doe je een gok, het kan meevallen en tegenvallen.
Het kan niet altijd kermis zijn.
Dat klopt maar extra info hier is dan toch mooi meegenomen? Zeker als je man druk bent door werk of thuisfront en beperkt tijd hebt en bepaalde voorkeur hebt v bepaalde dame? Wat is het probleem om de aanwezigheid van een dame hier te delen???
 
Wel, ik moet ook een eind rijden maar als ik kom heb ik plan A,B,C,D, en desnoods E en desnoods doe je een gok, het kan meevallen en tegenvallen.
Het kan niet altijd kermis zijn.
Lijkt me logisch.
Ik heb meestal geen plan, ik zie wel wat er is en altijd is er wel eentje waar ik men zaad bij kwijt wil en kan.
Als je perse altijd één bepaalde wil, vraag haar tel nr en zit hier niet altijd te zeuren of ze er is of niet ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan