Recensie Claudia, Doubletstraat 31 k10 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

chello329

Stamgast
Forumpionier
293
21/07/21
407
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vanmiddag bij deze dame geweest, uitzondering voor mij om in Den Haag te gaan. Een beetje ver voor mij maar de bezetting viel me niet tegen. Gekozen voor deze dame maar ik denk achteraf had ik beter een ander kunnen bezoeken, die me bijna naar binnen trok.
Goed over Claudia kan ik zeggen, haar gedrag is lief maar alles moest wel erg snel. Pijpen 1 minuut, zij bovenop hooguit 1.5 minuut en daarna doggystyle wel wat langer tot ik het niet meer hield door die lekkere kont die ze wel heeft. Den Haag is voor mij wel voor herhaling vatbaar maar dan bezoek ik een andere dvp.
 
Jammer van deze ervaring, goed dat je hem deelt 🙏

Overigens goed om te weten dat de meeste dames in die betreffende passage niet heel hoog staan aangeschreven bij de kenners van de Doub.
Volgende keer beter kerel, komt vast en zeker goed
 
Ja @Opperman ik had wel vooronderzoek gedaan maar als je daar loopt kan je niet van alle dames meteen iets vinden hier. Ik had ook het idee dat velen op verschillende plekken werken en de kamernummers in de passages zijn ook niet erg duidelijk vaak. Dank voor je reactie en idd volgende keer beter!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zojuist weer even aan de wandel geweest.
Had voor de verandering weer eens zin om een stevige latina te bonken in plaats van een dunne oostblokmeid.
Deze dame ziet er altijd leuk uit, knap gezicht, hele dikke tieten en ze zit achterstevoren op haar kruk (met haar gezicht en dikke tieten in de etalage dus).
Ik was vroeger al een paar keer bij haar geweest, de service was gemiddeld.
Vroeger heette ze Maria en nu opeens Claudia. Whatever.
Toen ik een babbeltje maakte aan het raam (om extra zoenen te bestellen) wist ze nog dat ik vroeger 2x bij haar ben geweest.
Dat klopt en de laatste keer was 6 of 7 jaar geleden...dus ze heeft een goed geheugen.
Ze is een stuk dikker geworden, leuk voor de liefhebber.
Ik heb haar geneukt in 2 standjes maar ik heb geen kut gezien, zo dik is ze. :LOL:
De afgesproken kusjes waren er precies twee.
Ze maakte het af met een handjob met olie.
Volgende keer pak ik toch maar weer een lekkere jonge slanke meid van 22 jaar ofzo. :p
 
Zojuist weer even aan de wandel geweest.
Had voor de verandering weer eens zin om een stevige latina te bonken in plaats van een dunne oostblokmeid.
Deze dame ziet er altijd leuk uit, knap gezicht, hele dikke tieten en ze zit achterstevoren op haar kruk (met haar gezicht en dikke tieten in de etalage dus).
Ik was vroeger al een paar keer bij haar geweest, de service was gemiddeld.
Vroeger heette ze Maria en nu opeens Claudia. Whatever.
Toen ik een babbeltje maakte aan het raam (om extra zoenen te bestellen) wist ze nog dat ik vroeger 2x bij haar ben geweest.
Dat klopt en de laatste keer was 6 of 7 jaar geleden...dus ze heeft een goed geheugen.
Ze is een stuk dikker geworden, leuk voor de liefhebber.
Ik heb haar geneukt in 2 standjes maar ik heb geen kut gezien, zo dik is ze. :LOL:
De afgesproken kusjes waren er precies twee.
Ze maakte het af met een handjob met olie.
Volgende keer pak ik toch maar weer een lekkere jonge slanke meid van 22 jaar ofzo. :p
Ik denk dat @Wandeleer deze recensie wel waardeerd, hij vroeg een tijdje geleden hoe deze dame is.
Ooit in een ver verleden en toen ze nog niet zo dik was, ooit eens bij haar gekamerd. Was een middelmatige wip, waar bij ze haar sokken aanhield.
Overigens vind ik die tieten best tegen vallen als ze haar corset heeft uit gedaan.
 
Heb deze dame bijna zeker ook bezocht in januari, herken vooral wat @Rony80 zegt. Ik dacht ook lekkere grote borsten maar toen haar kleding uit was viel dat erg tegen. Ze was wel aardig maar geen herhalingsgevaar voor mij. Ik heb nog een recensie geschreven, 25 januari.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan