Recensie Claudia, Harelbeke 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Milflover

Vaste klant
160
16/12/21
456
16
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/sensuele-brunette-voor-een-ontspannende-ontmoeting-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Voor corona nog bij deze dame langsgeweest. De foto's van deze milf spraken mij heel erg aan, intussen gebruikt ze nu al een jaar of 2, 3 dezelfde foto's en ook haar leeftijd blijft stokken op 44 jaar,. Tel er zeker een handvol jaren bij...

Verzorgde rijwoning, makkelijk bereikbaar en voldoende parkeerplaats in de buurt. Ze had een leuk lingerie setje aan en met haar 1m76 en bijna 70 kg heeft ze een stevig postuur. Om dan nog maar te zwijgen over haar stevige boezem...

Begonnen met iets dat moest lijken op een massagebeurt, maar was niet onder de indruk ervan. Ze probeert je daarmee toch een 20 tal min mee bezig te houden. Na de poging tot massage op bed beland en haar mogen vingeren, mij laten pijpen, haar gebeft en daarna overgeschakeld op het intieme. Haar genomen in missionaris standje en even later kwam zij vanboven op mij zitten. Met haar grote borsten in mijn handen heeft ze me doen klaarkomen...

Met nog een klein kwartier over op de klok, kwam er van een 2de ronde niets meer in huis.

Conclusie, wie valt op een echte, rustige milf type, dan ben je hier aan het goede adres... voor mij kwam ze te oud over en ook haar gezichtje kon me niet bekoren. Zeer gereserveerde dame, werkt volgens mij op automatische piloot... zeker geen herhalingsgevaar ... even verderop heb je milfje Sharon in Harelbeke waar je dan wel een heeeel leuk uurtje mee kan beleven.
 
al enkele malen bij Claudia geweest, en toch eigenlijk altijd tevreden geweest..
maar eenieder heeft natuurlijk zijn voorkeur naar dames toe..
de foto's zijn inderdaad al enkele jaren oud, ze is wat 'gezetter' zoals Milflover zegt.. maar de 2 grote, dikke, valse borsten maken veel goed 😄
denk dat ze misschien eerder een klik nodig heeft.. bij mij altijd massage met plagen van de gevoelige zones tussen de benen, kneden van de ballen, voluit tongzoenen, pijpen, beffen, neuken..
ik vermoed dat ze wel wat harder kan verdragen, als er een klik is.. bij mij verdraagt ze toch wel de occasionele klets op de billetjes..
maar nog eens, iedereen zijn mening zal verschillend zijn..
 
Zo te zien heb ik deze dame vroeger al eens ontmoet maar dan wel in regio van Zwijnaarde nabij Gent. Moet zeggen dat ik me wel herinner dat het weleens leuke ontmoeting was. Maar ik had ze gemasseerd wat ze wel leuk vond ook.
Ik vond ze wel de moeite maar was weg na enkele weken daar en geen vervolg bezoek van gekomen. Miss nu eens aan de orde
 
Ik twijfel enorm bij deze , heb idd ook nog ergens in mijn hoofd een goede recentie/ervaring nodig om mij over de streep te trekken denkik.
Denk dat je eerder iemand bent die enkel maar dames bezoek waar meerdere goede reviews over geschreven zijn.

Het is niet erg dat je eens een tegenvallende date hebt en dan hier een recensie schrijft. Zo draag je bij aan het forum en vermijd je dat anderen ook nog eens pech hebben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan