Recensie Claudia (Hon), Antwerpen, Vingerlingstraat 17/1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

peter3

Stamgast
281
13/09/21
186
20
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bedoeling was om voor 't eerst in mijn wandelcarrière bij Claudia op SS 35/1 te gaan, maar ofwel werkte ze niet vandaag, ofwel was ik al te laat (door files 1 uur verloren) in de namiddag. Want er stond opeens een heel andere dame op SS 35/1 :(
En ik geraak al zo moeilijk in het SKW (toch zeker overdag) dus Claudia zal niet snel voor een andere keer zijn helaas :(

Als er iemand haar GSM nr heeft dan kun je me een heel groot plezier doen door het me te bezorgen en kan ik een afspraak met haar maken. Want een maand ervoor zag ik (toen ik lang moest wachten tot Maria op SS 40 eindelijk vrij kwam) dat Claudia (op SS 35) bij manier van spreken (en wellicht heel vaak ook letterlijk) geen 2 minuten onbezet is.

Dan maar veel toerkes gelopen en ik begon zowat tussen de vroege en de late shift te belanden (sluitingsuur 23u) en terwijl ik twee dames die privé ontvangen in Antwerpen tevergeefs probeerde te bereiken zag ik weinig andere deernes die me niet onberoerd lieten. Daarom dacht ik uit miserie (het was ook slecht weer want veel regen) te vertrekken uit het SKW (en evt Mickey in RLD Gent, avondshift, proberen vast te pakken) ofwel iets te eten om dan de volle avondshift in het SKW te kunnen 'prospecteren' maar ik had niet veel zin om ergens een eettent binnen te duiken om vooral tijd te kunnen 'opeten'.

Uiteindelijk nog 'ns beland in het puntje van het SKW waar ik bij eerder welk bezoek aan het SKW nooit veel soeps heb zien staan, de VL 15-17-18. Toch had ik eerder vandaag op VL 17/1 tijdens een van de vorige toeren een toffe madam zien staan en toen gevraagd had of pzc mogelijk is. Dat is bij haar mogelijk maar 'k had nog niet toegehapt, later zag ik haar niet meer en net toen ik besloten had om te vertrekken uit Antwerpen stond ze er weer en ik dacht dan direct: "ik ga binnen!"

En het was zelfs (onverwachts) een schot in de roos :p

Want effectief (ik twijfelde niet aan het pzc) draaide ze met veel plezier een tong (wat ook mogelijk was/is toen ik haar dat pakweg een uur ervoor gevraagd had) en ik besloot ipv voor 100 euro/30 min wat meer te betalen om op 't gemak te zijn en we kwamen 150 euro overeen voor minstens 45'. Vingeren was ook mogelijk en op 't einde 50 euro bijbetaald voor een half uur extra (ben er dus tussen 75 en 90 minuten binnen geweest voor 200 euro) want het is een leuke vrouw en (net zoals ik) geen type dat gaat voor 50 euro/15'. Ze slaagde er zelfs in me te doen klaarkomen tijdens het pijpen!! Ik lees zo vaak dat sommigen willen stoppen met gepijpt te worden omdat ze te snel klaarkomen, bij mij lukt dat eigenlijk nooit. Niet dat ze pijptechnische zo goed is, ik heb geen verklaring hoe zij er wel in geslaagd is me te doen klaarkomen. Ze pijpt zacht, ik had er heel veel deugd van (ik noem het een pennismassage) tot ik dus tot mijn grote verbazing zelfs klaarkwam, in haar mond.

Verder had ze sommige standjes niet zo graag (maar ik prefereer zelf vooral missionaris, cowgirl en lepeltje) dus/en PSE is het zeker niet bij haar. En omdat we een klik hadden is wat bij mij mogelijk is, bijv. vingeren en de (onverwachtse) cim, niet bij iedereen mogelijk denk ik. Maar ik denk wel als je haar deftig benadert als vrouw en niet als h**r en geen harde PSE wilt, er velen bij haar aan het goede adres zijn. Momenteel is ze er niet en ze komt rond de 25ste terug. En normaal (voor corona) doet ze de avond/nacht.

Ga zeker nog eens terug naar haar.
Uit ervaring weet ik wel dat de tweede keer vaak minder is als de eerste keer super was.

Daarom beter eerst naar de andere Claudia gaan, op SS 35.
Want of het toeval is of niet, de besproken dvp hier noemt (zich) of heet ook Claudia ;)
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dat was lang geleden, dat ik bij Claudia was. Een keer wat mindere ervaring gehad , dus was voorzichtiger.Ze bleef me altijd wenken en lonken dus maar eens binnen gestapt. Ze heeft natuurlijk een lekker lichaam en de service was nu
wel weer prima. Pijpen kan ze idd goed, dat doet ze ook graag zegt , in samenhang met goed voorspel keihard geworden en lekker rustig sex gehad , en ik dus al bij het eerste bezoekje van de avond kwam. Soms loopt het zo.
Claudia gaat morgen weer naar haar land , waar ze een huis aan t opknappen is, en vanaf 15 maart is ze er weer een week. De eerste avond is ze dan extra geil , vertelde ze nog. En ik geloof haar nog ook.
 
Ik ben haar nog niet tegengekomen op redlights. Op andere sites zoals afspraakjes en deernes kom ik haast nooit meer want is daar de moeite niet meer.

Ben vorig jaar een tweede keer bij haar geweest in het SKW, zelfde plaats. De eerste keer al heeft ze me haar (buitenlands) nummer gegeven en reageert daar (vanuit het buitenland) ook snel op. Ze is niet vaak in België, komt voor korte periodes. Nummers ga ik niet snel doorgeven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan