Recensie Claudia (Lat), Ruysdaelkade 199 4,64 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onlangs op een dinsdagochtend deze vaste waarde op de RDK bezocht.

Ik werd al wakker in een geile bui met een flinke odol. Mijn ervaring is dat ik een dergelijke combinatie niet oplos met een ruk sessie, dan ben ik een uur later weer net zo geil.

Wat wel werkt: professionele DVP hulp zoeken en daar de geiligheid laten wegnemen. Terugkijkend op het bezoek kun je je later dan alsnog even snel aftrekken.Cla

Snel naar de RDK gereden maar snel aan de beurt komen bij Claudia is lastiger. Zelfs op een vroege dinsdagochtend tref je er drentelende mede wandelaars die ook met volle ballen lopen.

Uiteindelijk was ik na ruim een uur aan de beurt. Gekozen voor een sessie geil pijpen en rukken met poppers.

Eerst mezelf rustig opgewarmd en geil getrokken.

Meteen toen Claudia mijn harde pik in haar mond nam was ik het wachten vergeten. Hard en gulzig pijpend aan mijn paal terwijl ze haar kut aanbood om mee te spelen. Tussendoor moest ik mijn pik uit haar mond halen en zelf ter hand nemen om het klaarkomen te doseren.

Uiteindelijk gevraagd om me goed hard af te trekken terwijl ik de poppers gebruikte. Dat werkte prima want het leek alsof het zaad uit mijn tenen kwam.

Helemaal vergeten te zeggen dat ik CIM wilde afsluiten dus de klodders sperma landden op mijn buik. Deze werden netjes opgeruimd door Claudia dus ontgeild en tevreden weer vertrokken.
Ik woon vlak in de buurt en rijd elke dag meerdere keren over de Ruysdaelkade naar de Ceintuurbaan. Die rijen wachtende mannen met volle zakken, zoals Spuit 11 het benoemd, heb ik er zelden.of nooit gezien. Ja, er staan er wel eens een man of 2 maar er zijn drie ramen ....... en wachten die dan alleen op Claudia ???

Ik woon vlak in de buurt en rijd elke dag meerdere keren over de Ruysdaelkade naar de Ceintuurbaan. Die rijen wachtende mannen met volle zakken, zoals Spuit 11 het benoemd, heb ik er zelden.of nooit gezien. Ja, er staan er wel eens een man of 2 maar er zijn drie ramen ....... en wachten die dan alleen op Claudia ???
3 ramen, 2 dames op de dagen dat Claudia werkt.

De dame achter het rechter raam is totaal mijn type niet en heeft minder aanloop dan Claudia. Wel doet ze haar best wachtende mannen naar haar kamertje te verleiden.

Is er 1 man binnen bij Claudia en lopen er 2 of 3 te drentelen dan kun je zo maar een uur verder zijn.

En ja, er zijn ook dagen dat je geluk hebt en haar vrij treft zodat je meteen naar binnen kan.

Terug
Bovenaan Onderaan