Recensie Cleo 2, Eindhoven, Baekelandplein 12 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mikeytheking

Vaste klant
240
30/08/23
100
Is dit toevallig de cleo uit Hongarije die nou op 10 rechts zit ? Ze stelde zich voor als cleo. Heel hoerige uitstraling maar helaas zeer slechte ervaring mee vandaar dat ik me niet kan voorstellen dat het dezelfde is

De Cleo van na 10 maart is duidelijk een andere dan die er voor. De "oude" had een zeer goede reputatie. De nieuwe niet!.
Kan de moderator deze twee niet splitsen, om verwarring te voorkomen

Op welke kamer zat deze dame Krekelj, en weet je haar naam? Misschien wil je een draadje beginnen over haar, met een recensie om elkaar te waarschuwen. Hier onder 'Eindhoven Algemeen' raakt je bericht snel uit het zicht.

//mod.edit:
inmiddels is duidelijk dat het gaat om Cleo 2, voor haar is nu dit draadje gemaakt

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij is dat die cleo die ook op kinky adverteert met nzc. Daar is al een review van hier en ook op het kamikaze forum. Staat geen een positieve review geschreven over mevrouw.

Cleo is echt een zeer grote afrader 1x en nooit meer. Ze ziet er echt lekker en hoerig uit maar vreselijk ik had er een keer 150 betaald en snel snel en mocht er ook maar half in.... die kan beter ander werk gaan doen want in dit vak geen kwaliteiten.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Een een paar maanden geleden op het plein geweest ik wist nog wie misja was dus wilde bij haar naar binnen maar ze weigerde waarschijnlijk door me ras. Daarna zag ik cleo die ook aantrekkelijk was en ging bij haar naar binnen. We spraken wel toen ik bij haar binnen was maar toch voelde je een beetje afstand bijna emotieloos als ze iets zei.

Ze gaf aan dat ze in het begin geen donkere mannen deed dat kwam door het apparaat maar nu staat ze er toch weer voor open gaf ze aan.

Vervolgens kleding uit. En ze maakt tussendoor een grapje toen ik naakt was. Ze gaf aan nu is jou apparaat maar straks wordt het wel groot denk ik. En daar was niks aan gelogen want ze pijpte mij echt heel goed en heel erg lang ook wat mij verbaasde. Want vele dames stoppen al na 2min. Maar ze pijpte met afwisseling en ging ook heel diep pijpen. Na 7min hield ik het niet meer vol en kwam ik klaar door het pijpen.

Ze bood nog aan als ik wil neuken dan wordt het 50 extra maar ik bedankte voor dat.

Ik had mijn onderbroek ook niet eens aangetrokken en ze stond al bij de deur te wachten.

Ze is een goede pijpster alleen ze is emotieloos wat jammer. Als ze wat vrolijker zou zijn, dan zou het echt een topper zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan