Recensie Cleo 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Stamgast
Forumpionier
620
04/07/21
1.002
44
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De topper in Living Room voor mij. Ik kende haar al als Cateleya uit Sixsens. Ze heeft een mooi gezicht met bril, lang glad zwart haar en is slank gebouwd met een AA cupje. Geen stunner, maar zeer aantrekkelijk. Ons weerzien was echt hartelijk en na wat bijpraten zei ze, "maar geef me nu eerst eens een zoen" en dat werd meteen een heerlijke diepe tongzoen. Bij haar is eigenlijk alles top, het gesprek voor en na, de aandacht buiten de kamer, tongzoenen, zeer gevarieerd pijpen, waarbij ze je guitig aankijkt en het neuken. De uitdaging is om je orgasme uit te stellen en het wat langer vol te houden. Dat lukte uitstekend.
Ze gaat morgen naar huis voor vakantie en ze kon me nog niet vertellen wanneer ze terugkomt. We zullen het minstens nog enkele weken zonder haar moeten doen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
It was great, first had sex before bed and then lay down on the bed. This girl has a wonderful girlfriend and lots of French kissing. She can also give a wonderful blowjob and alternate it every time. Ejaculating in the mouth is not allowed, but not necessarily a must either. Had nice sex with her
Nice, friendly girl with top service.
 
Terug
Bovenaan Onderaan