Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat vind elke vrouw fijn! Als dvp ligt er natuurlijk wel meer nadruk op.
Zijn ook heren die mega boos worden als het niet lukt binnen de tijd 😅
Maar het orgasme kan een ander alleen stimuleren niet 100% veroorzaken zeg maar. 90% is mindset, je op je gemak genoeg voelen om je te laten gaan.
Heb ik gemerkt dat je dat fijn vindt. Geldt voor mij ook.

Maar er boos om worden...nooit.

'dominant veilig voelt, de ander jn verbinding en weer een ander in de onderdanige rol' Ik dnek wel dat ik switch tussen de 3 :)

Maar klopt. Mindset is everything.
 
Mss zou vakantie eens deugd doen 😁

Dit jaar sla ik waarschijnlijk over. Aantal dingen steeds vooruit geschoven, die ga ik eerst afvinken. Daarna als beloning pas vakantie. Kan dat ik daar niet aan toe kom dit jaar of pas in het najaar🙈
En ik wil een nieuwe auto 🤗

Dat is de prijs die je betaald als je te lief voor jezelf bent geweest 🤭 Dan heb je ineens veel dingen die je nog 'moet' doen..
Maar ik mag niet klagen ik heb in NL een vakantie woning ah strand dus dat komt wel goed.

Zwart werken loont niet, je geld goed investeren in vastgoed wel!
 
Laatst bewerkt:
Dit jaar sla ik waarschijnlijk over. Aantal dingen steeds vooruit geschoven, die ga ik eerst afvinken. Daarna als beloning pas vakantie. Kan dat ik daar niet aan toe kom dit jaar of pas in het najaar🙈
En ik wil een nieuwe auto 🤗

Dat is de prijs die je betaald als je te lief voor jezelf bent geweest 🤭 Dan heb je ineens veel dingen die je nog 'moet' doen..
Maar ik mag niet klagen ik heb in NL een vakantie woning ah strand dus dat komt wel goed.

Zwart werken loont niet, je geld goed investeren in vastgoed wel!
Herkenbaar ik ga het morgen doen....😅
Het is al aangenaam als niemand je lastig valt en je kan zeggen niets moet en alles mag. 😁 is dat in spanje aan de ze of in nederland dat blijft het zelfde.

Welke auto wil je ? 😄
 
Dit jaar sla ik waarschijnlijk over. Aantal dingen steeds vooruit geschoven, die ga ik eerst afvinken. Daarna als beloning pas vakantie. Kan dat ik daar niet aan toe kom dit jaar of pas in het najaar🙈
En ik wil een nieuwe auto 🤗

Dat is de prijs die je betaald als je te lief voor jezelf bent geweest 🤭 Dan heb je ineens veel dingen die je nog 'moet' doen..
Maar ik mag niet klagen ik heb in NL een vakantie woning ah strand dus dat komt wel goed.

Zwart werken loont niet, je geld goed investeren in vastgoed wel!
Ik woon zowat aan het strand, althans vlakbij dus altijd vakantie gevoel hier😎
 
De Hummer wel.

De belastingen naaien....daar trek je altijd aan het kortste eindje 😁
oei en mij eindje is al zo kort.😅😂

ik ben gelukkig een brave jongen. Ik heb zelfs nooit een snoepje gestolen of gevochten. Het " stoutste" dat ik heb gedaan is naar de dvp´s gaan. 😅
Gaan jullie ff lekker wheelerdealers kijken met ze alle ofzo.
Wacht ik hier of ze weer met een mooi geil verhaal komt!
Ik wacht ook maar ik wil ook niet om aandacht schreeuwen van @Miss Tiffany 😉

Never rush a lady
 
Terug
Bovenaan Onderaan